Uusi termi Suomessa - "Islam suojat"

uusiaTermejä

Niitä käytettiin viimeksi Tapparan mestaruusjuhlissa Tampereella, missä viranomaiset ajoivat suuria kuljetusautoja esteeksi, jotta kukaan ei pääse ajamaan autolla torille kokoontuneeseen väkijoukkoon.

Turvallisuustoimista vastaavaan Markku Mäki-Ventelän mukaan poliisin täytyy ottaa huomioon eri puolilla maailmaa viime aikoina tapahtuneet terroriteot.

Israelissa, Englannissa, Ranskassa, Saksassa ja Ruotsissa on viime vuosina tapahtunut jihad-iskuja, joissa terroristi on ajanut henkilö- tai kuorma-autolla ihmisten päälle. Kaikissa tapauksissa tekijän motiivina on ollut islamilaiseen uskoon kuuluva jihad eli taistelu "vääräuskoisia" vastaan ja tekijöillä on ollut kytköksiä islamilaisiin terroristijärjestöihin. Tekijät eivät ole olleet syrjäytyneitä vaan usein hyvin toimeentulevia, osa korkeasti koulutettuja ja hyvin yhteiskuntaan integroituneita.

11

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itemyömokasimme

usa varoittaa tällähetkelläkin eurooppaan matkustavia jatkuvasta terroristi-uhasta.
      koska "eurooppa ei ole osannut hoitaa asioitaan".

• Soros

EU-kopla haluaa tuhota nykyisen Euroopan massamaahanmuutolla.

• dbgbbvf

Viherpunasuvakit eivät hyväksy tuota nimeä.

• bngnnbb

Tämä on seurausta avoimista rajoista.

• itsenäiset

Ne suojat kuuluisi olla valtakunnan rajoilla.

• jepulistaJuujuu

Sekin vielä.

• naamioinnitvalmiina

Jokaisella ihmisellä pitää olla henkilökohtainen suoja lisäksi -tätä hulutusta kohtaan, ei sitten lähellekään -siloin on parhaiten näiltä suojassa.

• Ei kukaan tartu sinun yritykseen provosoida. Ketään ei kiinnosta.

• islaamillelähäröt

90% -kansaa kiinostaa, mutteivat halua olla esillä suurenmasti -meinaavat -jotta tässävaiheessa riittää- kun kättä pidetään taskussa tiukassa nyrkissä, aktiivi islam vastustajia jotka sen näin esittävät sen -on tuosta porukasta aivan riittämiin -jotta kyllä meiltä on selkä suojattuna vahvasti ja tukevasti.

• hupsu.mielipide

"Uuninpankko
      3.5.2017 18:25
      Ei kukaan tartu sinun yritykseen provosoida. Ketään ei kiinnosta."

Vai ei kukaan. Napaasi asti nielaisit syötin koukkuineen päivineen. Vai oletko se ei kuukaan, ja se jota ei kiinnosta.
      Olen rankasti kanssasi erimieltä.

• Kannattaa myös seurata mitä tämän palstan pääpomo haluaa aiheikseen milloinkin, ja miten poistotoiminta kehittyy tai epäkehittyy. Minä seuraan joskus myös tätä.

Kotiinpäin Lieksaa kohti ajellessani kuuntelin.

http://areena.yle.fi/1-2587342

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2621
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      79
      1985
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1098
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe