teillä on kaupungin tylyimmät työntekijät. Siis Tamperee halpahalli hämeenkadulla. Radiokirppis alarannassa ja Lidll rautatiekadulla.
Erittäin ylimielistä "palvelua "
Tampereen halph.kirppis.Lidll
4
1039
Vastaukset
- missukka
mieltä, töykeitä ovat.
- yöperhonen
syy siihen miksi myyjät on töykeit' ja vittumaisia on itse työ paikassa...koko ajan joku puuskuttaa niskaan ja vainooaa hoputtaa, vittuilee,alistaa..työpaikkana kuin "orjahuvipuisto"...ikinä et ole tarpeeksi hyvä..työtä pitäis tehä 24ja7..jopa vapaa päivinä ja sairasloma päivinä soitellaan töihin ja jollei lupaudu menemään saa noottia...haukkuminen menee henkilökohtaisuuksiin...ihmisen terveys ei ole luotu siihen työ paikkaa..ensin rikot paikkasi ja sitten hukkaat järkesi...siinä samassa kuuntelet asiakkaitten haukut...ei oo helppoo niilläkään... ...jollet usko ni töihin vain...
- sinne mennä
yöperhonen kirjoitti:
syy siihen miksi myyjät on töykeit' ja vittumaisia on itse työ paikassa...koko ajan joku puuskuttaa niskaan ja vainooaa hoputtaa, vittuilee,alistaa..työpaikkana kuin "orjahuvipuisto"...ikinä et ole tarpeeksi hyvä..työtä pitäis tehä 24ja7..jopa vapaa päivinä ja sairasloma päivinä soitellaan töihin ja jollei lupaudu menemään saa noottia...haukkuminen menee henkilökohtaisuuksiin...ihmisen terveys ei ole luotu siihen työ paikkaa..ensin rikot paikkasi ja sitten hukkaat järkesi...siinä samassa kuuntelet asiakkaitten haukut...ei oo helppoo niilläkään... ...jollet usko ni töihin vain...
Ei sielläkään kenenkään ole pakko olla töissä. Tossua tossun eteen vaan ja ulos.
Sitä paitsi se ei ole asiakkaiden vika jos työnantaja on mätä. Asiakkaat ne näitäkin työpaikkoja ylläpitää.
Vois vähän miettiä mistä se raha sinne palkkapussiin tulee. - zigu
sinne mennä kirjoitti:
Ei sielläkään kenenkään ole pakko olla töissä. Tossua tossun eteen vaan ja ulos.
Sitä paitsi se ei ole asiakkaiden vika jos työnantaja on mätä. Asiakkaat ne näitäkin työpaikkoja ylläpitää.
Vois vähän miettiä mistä se raha sinne palkkapussiin tulee.entä näää ihmiset jotka jää lidilin armoille eikä muuta työtä ole...?ainii unohdin et täs vaihees isukki ostaa tietenki parhaiman urheiluauton mitä mailmast löytyy ja sit muut tarvittavat kamppeet yksinasumiseeen....joo,,,helppoa se on pistää tossuA TOIsen eteen...ku on valmis työpaikka ilman mtn......anteeksi että pistin kultaperseen kynäään vauhtia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683