Olen paljon kuullut kun "uskovaisia" olen tentannut että löydän elävän Jumalan raamatusta enkä suinkaan elämästä itsestään aluksi koska silloin Jumalan kokemukseni olisi jotenkin "väärä". Mutta kun itse koin Jumalan läsnäolon jo ennen kun koskinkaan raamattuun ja jälkeenpäin luettuani raamattua olen voinut vain todeta että ; Näinhän se on ja varsinkin vuorisaarna oli kuin omille ajatuksille selitys.
Jumala on ilman raamattuakin! Raamattu selittää ainoastaan sitä mikä on ja pysyy mutta sieltä jatkuva näkemyksien oikominen ei ole muuta kuin kirjaviisautta , ei yhteydessä pysymistä!
Ja te jotka täällä jatkuvasti mielipiteitä tuotte julki niin internet riippuvaisuus on myöskin asia mikä pitää otteessaan ihmistä eikä ihminen silloin ole muuta kuin sen asian orja. Eläkää Totuutta elämällä sitä todeksi elävässä elämässä, tämä on kuollut palsta kuten on koko internet maailma.
Koeteltuani henkiä aikani...
95
731
Vastaukset
Ja todellakin meillä kaikilla on tekemistä ajatuksiemme hillitsemisen kanssa,kielen sekä tekojen mutta Jeesus Kristus on idoleista ja esimerkeistä paras eikä suinkaa nämä jotka itseään täällä kehuvat "puhtaiksi"! Kristukseksi itseään kutsuvia on täällä ja heistä varoitetaan. Erämaa kutsuu ketä kutsuu ja sinne suosittelen lähtemään, se palkitsee.
Tosiasioita tässä juuri yritän teille eksytetyille kertoa, ettette pelkästään valheen tiellä vaeltaisi ja olisi hullutuksellanne pahennukseksi muille.
- Sivusta.seurannut.xx
Kyllä tämän palstan kirjoittelijoille on aivan turhaa kertoa mitään tosiasioita.
Räikeimmille valheille kyllä löytyy aamentelijoita, tosin nämä tyypit useimmiten aplodeeraa itse itselleen.
Minä en kuulu luovuttajiin, uskon valistukseen, tosiasioihin ja tietoon, ne ovat olemassa jakamista varten, ei vain itsellä pidettäviksi.
Toivottavaa tietysti olisi, että jokainen etsisi tietoa itse, koska se on nyt nettiaikakaudella helppoa ja oma oivaltaminen on aina riemullinen tapahtuma. Ongelma on tietysti se, että monikaan ei tiedä mitä etsiä ja vallanpitäjät ja kansanvalistajat ovat joko välinpitämättömiä, tai eivät osaa etsiä itsekkään.Ainoastaan Jeesus opetuksineen! Ei ryhmän ajatuksien sisäistämisiä , ei toisten ihmisten totuuksia nuollen vaan olet oman todistuksesi kanssa ainutlaatuinen tuomiolla! Jeesus on sama kaikille mutta todistukset eivät yksikään ole samaa ja siksi ryhmien/lahkojen ajatukset vievät harhaan johtajiensa todistuksien kaltaiseksi!
Jäätte jumiin jos lankeatte toisten näkemyksien orjiksi! Viettäkää aikaa yksinänne ilman turhuuksia!
Karsikaa , suodattakaa itsestänne pois pahat ajatukset !
Ottakaa Jeesus tuomitsemaan ajatuksenne.
Oppikaa ja yrittäkää ymmärtää vuorisaarnan opetus!
Jos mietitte huomista olette kaukana siitä missä kuuluisi vaeltaa eli tässä .
'KUULEMALLA KUULKAA, ÄLKÄÄKÄ YMMÄRTÄKÖ, JA NÄKEMÄLLÄ NÄHKÄÄ, ÄLKÄÄKÄ KÄSITTÄKÖ"!!!
Teidän tuomitsemisenne värjää mielenne sokeaksi!
Nykypäivän termeillä sanottuna omatunnon ääni...mikä se on ?!
Jeesuksen opetuksien voima on uskomaton! OPPI! Kuinka monesti HÄN kehoittaa kulkemaan hänen jalanjälkiään mutta te seuraatte kirkon kaavoja tuskin edes miettienne pelastusta koska koette olevanne jo "valmiit" !
Hän ei ylenkatso , Hän ei ole ottamatta ketään tykönsä kuka luoksensa tulee ,mutta kuinka toimii ihminen? Nyrpistelee nokkaansa jos joku toinen ei miellytä hänen näkemyksiään!
Ottakaa toisenne vastaan avosylin tuomitsematta pinnallisista syistä ja kuunnelkaa mitä toinen sanoo!!!
Haukutte lapsia tyhmiksi! Hehän sanovat kuinka asiat ovat juurikin sillä hetkellä!Te muka älykkäät liitelette mielikuvituksienne avaruuksissa älylaitteillanne hyvin kaukana siitä mikä todellista on eli tästä hetkestä!Antakaa anteeksi niin teille annetaan anteeksi.
Olkaa hyvä toisille niin ei kauaakaan kun huomaatte jotakin hyvin ihmeellistä! Vilpillisille ei kaunista näkymää ole!
Rukoilkaa , rakastakaa Jumalaa mahdollisimman paljon! Ei niin kuin ulkokullatut julkisesti vaan sisäisesti!
Rakastakaa Jumalaa! Olkaa kiitollisia jokainen hetki!Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
Te ette voi LIITTYÄ rahaan MILLÄÄN tapaa!!!!
Te kyllä osaatte tämän selitellä itsellenne mieluisaksi vaikka kuinka hyvin mutta murehtiminen rahasta ja itsensä sen puolesta orjuuttaminen on vastaan Jumalaa kuten ylhäällä lukee.
Jos palvelet Jumalaa , et tee työtäsi rahasta vaan saadaksesi pöytään ruuan . Hienoilla autoilla ja ylellisyyksillä voitte vetää ....en sano mitä mutta nättiä se ei olisi ollut.Minkä uskonsuunnan hengessä sinä olet henkiä koetellut?
Vaiko ainoastaan oman lihasi tuntemusten perusteella?
Voisitko koetella tätä kirjoitusta, onko tämä uskosi mukaan Saatanasta vai Jumalasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolastoEn minä ole tullut sinua tuomitsemaan. Se on Jumalan jobi.
Jeesus Kristus on Herra ja Hän kehoittaa kulkemaan oppiensa mukaan.
Sitäkö sinä epäilet? Epäile vain, se sinut erottaakin!JohannesJM kirjoitti:
En minä ole tullut sinua tuomitsemaan. Se on Jumalan jobi.
Jeesus Kristus on Herra ja Hän kehoittaa kulkemaan oppiensa mukaan.
Sitäkö sinä epäilet? Epäile vain, se sinut erottaakin!Minä en pyytänyt sinulta tuomitsemista vaan ainoastaan tätä:
Voisitko koetella tätä kirjoitusta, onko tämä uskosi mukaan Saatanasta vai Jumalasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto
Tätä kysyin siksi, kun tulit tänne rinta rottingilla julistamaan erinomaista kykyäsi koetella henkiä.TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en pyytänyt sinulta tuomitsemista vaan ainoastaan tätä:
Tätä kysyin siksi, kun tulit tänne rinta rottingilla julistamaan erinomaista kykyäsi koetella henkiä.Ei minua kiinnosta tekstisi vaan ainoastaan Jeesuksen opetus, sen vaikutus sekä sen asian kirkastaminen.
Toki rinta rottingilla kirkastan Jeesuksen opetuksien vaikutusta!!
Sinä sen sijaan haluat minun lukevan sinun nimeäsi kantavia kirjoitelmia joita tunnut pitävän arvossaan?
Olenko itseäni erinomaiseksi sanonut? Sinä näin koet.- PossuaHuuleen
JohannesJM kirjoitti:
Ei minua kiinnosta tekstisi vaan ainoastaan Jeesuksen opetus, sen vaikutus sekä sen asian kirkastaminen.
Toki rinta rottingilla kirkastan Jeesuksen opetuksien vaikutusta!!
Sinä sen sijaan haluat minun lukevan sinun nimeäsi kantavia kirjoitelmia joita tunnut pitävän arvossaan?
Olenko itseäni erinomaiseksi sanonut? Sinä näin koet.Kyllä sinusta paistaa se että kuvittelet olevasi ainut joka tietää kaiken. Sinä tunnut olevan tie totuus ja elämä. Voin kertoa että se et ole sinä.
PossuaHuuleen kirjoitti:
Kyllä sinusta paistaa se että kuvittelet olevasi ainut joka tietää kaiken. Sinä tunnut olevan tie totuus ja elämä. Voin kertoa että se et ole sinä.
Jeesus Kristus on TOTUUS!
Ota vuorisaarnan opetus vastaan ja anna Herran nostaa sinut suosta YLÖS!
Jos kirjoitan omiani niin sen kyllä kerron ja senkin jälkeen kerron oikean suunnan!! JEESUS KRISTUS ON TIE,TOTUUS JA ELÄMÄ!
Tämä on minun tapani kertoa Jeesuksen Kristuksen vaikutuksesta ja siksi toistankin ; Seuratkaa Jeesuksen Kristuksen OPETUKSIA! Nämä ovat sanojani , muokkautuneet elämäni todistuksen kautta. Jeesus pääsi puhtaaksi kaikesta maailman paskasta ja siksi ainoa todellinen Totuus!
Jos seuraisit Jeesusta Kristusta häneltä saadun Hengen ja tehtävän mukaisesti totuudessa, sinä et lähtisi karkuun tämän kysymykseni edestä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolastoKarkuunko olen lähtenyt?
Mistä tällaisen kuvitelman olet päähäsi istuttanut?
Varmuus Jumalasta riittää minulle sekä se että Jeesuksen oppi on oikeaa.
Jo se että tunget nimesi joka paikkaan etkä kirkasta Kristusta ennen sinua itseäsi kertoo sinusta jo paljon. Vai kuvitteletko tekstiesi menevän Jeesuksen opin ohi?Toki voit kertoa kun olet Hämeenlinnaan suunnistamassa niin voimme tavata?
Siten koettelu tapahtuu eikä suinkaan satujasi lukemalla täällä.
Ymmärrän toki jos sinusta ei ole siihen?Sen haluan vielä tarkasteluni tuloksena sanoa että kun väität Suomi24 riippuvaisuuttasi pyhäksi tehtäväksi on erittäin omituista koska elämää tämä toimintasi ei ole.
Kykenetkö olemaan kirjoittamatta tänne? Jos et , olet sen asian orja.JohannesJM kirjoitti:
Sen haluan vielä tarkasteluni tuloksena sanoa että kun väität Suomi24 riippuvaisuuttasi pyhäksi tehtäväksi on erittäin omituista koska elämää tämä toimintasi ei ole.
Kykenetkö olemaan kirjoittamatta tänne? Jos et , olet sen asian orja.Ensinnäkin: Minä en ole omasta tahdostani tälle palstalle tullut, enkä edes alkanut uskosta mitään puhua, jos Kristus ei olisi 11.8.1985 minulle ilmestynyt, ja ottanut opetuslapsekseen.
Siitä alkoi 48 vuotiaan miehen elämän muutos.
Meni 2, 5 vuotta, kun tuli eteen se ahtaan portin tuskan yö, 31.1.1988, mikä
päättyi aamun sarastaessa Pyhän Hengen saamiseen, ja saman vuoden marraskuussa 8.11.1988 Kristuksen jäälleen ilmestyessä tämä tehtävän vastaanottamiseen:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Tämänkin olen tunnustanut, ja kerron sen myös sinulle, sillä tuskin olet todistuksiani sietänyt lukea:
Enkä iloiten ottanut tätä tehtävää vastaan.
Kun Pyhä Henki ennen tuota tehtävän antamista piti minua piti kuukauden päivät Hesekielin kirjan ääressä, opettaen kädestä pitäen, minkälainen on oleva minunkin tieni. Ja kun se kutsu tuli, vastasin:
"Kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen puhunut tähänkin asti, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus oli jatkuvasti sama: "Sinä lupasit!" Niin olin todella luvannut heti sen jälkeen, kun sain nähdä taivaan kirkkauden ja kokea Jeesuksen parannuksen kaikista menneisyyden haavoista ja otti omit opetuslapsekseen
Kolme kuukautta taistelin vastaan, ja koska Jumala ei kutsumistaan kadu, niin Pyhällä Hengellä oli taito saattaa minut lopulta niin heikkoon kuntoon, kun ei maistunut uni, eikä ruoka, että helmikuun lopulla 1989 oli pakko vuoteen pohjalta huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
Ja tässä nyt olen nauttimassa niistä luontaiseduista, joita väärämieliset valituille auliisti jakelevat.
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pari kertaa olen tämän kolmen vuoden aikana, jotka tällä palstalla olen ollut, vastoin lähettäjäni käskyä joksikin aikaa poistunut, kun iva ja pilkka on käynyt sietämättömäksi. Mutta jälleen Pyhän Hengen kurinpalautus palautti minut päiväjärjestykseen.
Sillä voin lohduttautua, ettei tätä luettu minulle Pyhän Hengen pilkaksi, vaan sain ja saan jatkaa edelleenkin hänen äänikanavanaan. Tapahtuipa tämä sama aikoinaan Jeremiallekin:
Nyt kuulen monien kuiskivan:
"Näettekö, kauhua kaikkialla!"
"Antakaa ilmi!"
"Annetaan hänet ilmi!"
Jopa ystäväni vaanivat heikkoa hetkeäni:
"Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme,
ja totisesti me kostamme!"
"Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat eivätkä voi minulle mitään. Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat kantaa häpeäänsä."
Näihin keskusteluihin Pyhä Henki johdattii minut heinäkuussa 2005. Kun silloin aloin tutustua tämän internetin ihmeelliseen maailmaan, ja löysin nämä Suomi 24 uskontokeskustelut. Aikani näitä seurattuani ihmettelin, kun täällä
ei puhuta totuudesta yhtään mitään.
'Eräänä päivänä sitten Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja kymmenet ihmiset se on saanut heti totuutta kuullessaan syyllistymään tämän Hengen herjaukseen. Jopa kiroamaan sen, tämän Saatanan apostoli Paavalin ohjeen mukaisesti:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Googlettamalla nimeni, löydät paljon kirjoituksiani, jos et halua niitä tältä
palstalta hakea.
Sen sanon sinulle suoraan, että sinulle kävi kuten kymmenille muille kaltaisillesi kun pidät tätä Kristuksen totuuden Hengessä kirjoitettua:
Teuvo Sunin satuna.TeuvoSuni kirjoitti:
Ensinnäkin: Minä en ole omasta tahdostani tälle palstalle tullut, enkä edes alkanut uskosta mitään puhua, jos Kristus ei olisi 11.8.1985 minulle ilmestynyt, ja ottanut opetuslapsekseen.
Siitä alkoi 48 vuotiaan miehen elämän muutos.
Meni 2, 5 vuotta, kun tuli eteen se ahtaan portin tuskan yö, 31.1.1988, mikä
päättyi aamun sarastaessa Pyhän Hengen saamiseen, ja saman vuoden marraskuussa 8.11.1988 Kristuksen jäälleen ilmestyessä tämä tehtävän vastaanottamiseen:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Tämänkin olen tunnustanut, ja kerron sen myös sinulle, sillä tuskin olet todistuksiani sietänyt lukea:
Enkä iloiten ottanut tätä tehtävää vastaan.
Kun Pyhä Henki ennen tuota tehtävän antamista piti minua piti kuukauden päivät Hesekielin kirjan ääressä, opettaen kädestä pitäen, minkälainen on oleva minunkin tieni. Ja kun se kutsu tuli, vastasin:
"Kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen puhunut tähänkin asti, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus oli jatkuvasti sama: "Sinä lupasit!" Niin olin todella luvannut heti sen jälkeen, kun sain nähdä taivaan kirkkauden ja kokea Jeesuksen parannuksen kaikista menneisyyden haavoista ja otti omit opetuslapsekseen
Kolme kuukautta taistelin vastaan, ja koska Jumala ei kutsumistaan kadu, niin Pyhällä Hengellä oli taito saattaa minut lopulta niin heikkoon kuntoon, kun ei maistunut uni, eikä ruoka, että helmikuun lopulla 1989 oli pakko vuoteen pohjalta huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
Ja tässä nyt olen nauttimassa niistä luontaiseduista, joita väärämieliset valituille auliisti jakelevat.
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pari kertaa olen tämän kolmen vuoden aikana, jotka tällä palstalla olen ollut, vastoin lähettäjäni käskyä joksikin aikaa poistunut, kun iva ja pilkka on käynyt sietämättömäksi. Mutta jälleen Pyhän Hengen kurinpalautus palautti minut päiväjärjestykseen.
Sillä voin lohduttautua, ettei tätä luettu minulle Pyhän Hengen pilkaksi, vaan sain ja saan jatkaa edelleenkin hänen äänikanavanaan. Tapahtuipa tämä sama aikoinaan Jeremiallekin:
Nyt kuulen monien kuiskivan:
"Näettekö, kauhua kaikkialla!"
"Antakaa ilmi!"
"Annetaan hänet ilmi!"
Jopa ystäväni vaanivat heikkoa hetkeäni:
"Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme,
ja totisesti me kostamme!"
"Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat eivätkä voi minulle mitään. Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat kantaa häpeäänsä."
Näihin keskusteluihin Pyhä Henki johdattii minut heinäkuussa 2005. Kun silloin aloin tutustua tämän internetin ihmeelliseen maailmaan, ja löysin nämä Suomi 24 uskontokeskustelut. Aikani näitä seurattuani ihmettelin, kun täällä
ei puhuta totuudesta yhtään mitään.
'Eräänä päivänä sitten Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja kymmenet ihmiset se on saanut heti totuutta kuullessaan syyllistymään tämän Hengen herjaukseen. Jopa kiroamaan sen, tämän Saatanan apostoli Paavalin ohjeen mukaisesti:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Googlettamalla nimeni, löydät paljon kirjoituksiani, jos et halua niitä tältä
palstalta hakea.
Sen sanon sinulle suoraan, että sinulle kävi kuten kymmenille muille kaltaisillesi kun pidät tätä Kristuksen totuuden Hengessä kirjoitettua:
Teuvo Sunin satuna.Riippuvaisuudet ovat juurikin sellaisia joita ei omasta tahdosta toteuteta.
Koetappa olla ilman koska jonkun käteenveto ei ole yhtään huonompi kuin tämä sinun touhusi.
Tervetuloa Hämeenlinnaan koeteltavaksi ihan kasvotustenJohannesJM kirjoitti:
Riippuvaisuudet ovat juurikin sellaisia joita ei omasta tahdosta toteuteta.
Koetappa olla ilman koska jonkun käteenveto ei ole yhtään huonompi kuin tämä sinun touhusi.
Tervetuloa Hämeenlinnaan koeteltavaksi ihan kasvotustenTotuuden Henki koettelee henkiä.
Kaltaisesi tekopyhien saatanallinen henki tahtoo koetella lihaa. Lihastako sinä henget tunnet.
"Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."TeuvoSuni kirjoitti:
Totuuden Henki koettelee henkiä.
Kaltaisesi tekopyhien saatanallinen henki tahtoo koetella lihaa. Lihastako sinä henget tunnet.
"Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."Tervetuloa Hämeenlinnaan ihan elävien kirjoihin koeteltavaksi eteeni.
Tuomitsit minut tekopyhäksi vaikka olen kertonut olevani puutteellinen ja arvostavani Jeesuksen oppeja ylitse muiden.
Totuudella minä sinut tulen koettelemaankin jos tänne uskallat tulla. Kutsun olen sinulle antanut ja Jeesuksen Kristukseksi myöntänyt .JohannesJM kirjoitti:
Tervetuloa Hämeenlinnaan ihan elävien kirjoihin koeteltavaksi eteeni.
Tuomitsit minut tekopyhäksi vaikka olen kertonut olevani puutteellinen ja arvostavani Jeesuksen oppeja ylitse muiden.
Totuudella minä sinut tulen koettelemaankin jos tänne uskallat tulla. Kutsun olen sinulle antanut ja Jeesuksen Kristukseksi myöntänyt .Minun ei tarvitse tulla Hämeenlinnaan asti Saatanaa tapaamaan, koska Saatana tuli jo Hämeenlinnasta tänne koeteltavaksi, kuten kirjoitettu on:
"Minä tiedän sinun tekosi, sinun vaivannäkösi ja kestävyytesi.
Minä tiedän, ettet voi sietää pahoja ihmisiä.
Sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseään apostoleiksi vaikka eivät ole, ja olet havainnut heidät valehtelijoiksi."TeuvoSuni kirjoitti:
Minun ei tarvitse tulla Hämeenlinnaan asti Saatanaa tapaamaan, koska Saatana tuli jo Hämeenlinnasta tänne koeteltavaksi, kuten kirjoitettu on:
"Minä tiedän sinun tekosi, sinun vaivannäkösi ja kestävyytesi.
Minä tiedän, ettet voi sietää pahoja ihmisiä.
Sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseään apostoleiksi vaikka eivät ole, ja olet havainnut heidät valehtelijoiksi."Nimität minut saatanaksi...silläkö että julistan Jeesuksen olevan Kristus!?
Silläkö että kirjoitan Jeesuksen oppien olevan TOTUUS?
Jeesus on TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ!
Ja sinä nimität minut ties miksikä...näetkö omaa käytöstäsi ollenkaan? Kuinka kehtaat?
Sinä et kykene kohtaamaan Totuutta ja sen kieroilemalla edellisessä viestissäsi toit esille.JohannesJM kirjoitti:
Nimität minut saatanaksi...silläkö että julistan Jeesuksen olevan Kristus!?
Silläkö että kirjoitan Jeesuksen oppien olevan TOTUUS?
Jeesus on TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ!
Ja sinä nimität minut ties miksikä...näetkö omaa käytöstäsi ollenkaan? Kuinka kehtaat?
Sinä et kykene kohtaamaan Totuutta ja sen kieroilemalla edellisessä viestissäsi toit esille.Se on oikea nimitys kaltaisellesi, jotka ilman Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää kuvittelevat olevansa Paavalin tavoin erinomaisia apostoleja:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra!
Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'TeuvoSuni kirjoitti:
Se on oikea nimitys kaltaisellesi, jotka ilman Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää kuvittelevat olevansa Paavalin tavoin erinomaisia apostoleja:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra!
Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'Olen ainoastaan tuonut esille Jeesus Kristuksen oppien tärkeyttä ja sitä että pidän Häntä Totuutena.
Kun toin omia näkemyksiäni esille kerroin siitä ja neuvoin kääntymään Jeesus Kristuksen oppien puoleen koska olen vajavainen Hänen oppeihinsa nähden.
Ainoa joka minua erinomaiseksi sanoo olet sinä.
Mutta sinulla on ongelma Jeesusta ja Hänen opejaan kohtaan, Miksi?JohannesJM kirjoitti:
Olen ainoastaan tuonut esille Jeesus Kristuksen oppien tärkeyttä ja sitä että pidän Häntä Totuutena.
Kun toin omia näkemyksiäni esille kerroin siitä ja neuvoin kääntymään Jeesus Kristuksen oppien puoleen koska olen vajavainen Hänen oppeihinsa nähden.
Ainoa joka minua erinomaiseksi sanoo olet sinä.
Mutta sinulla on ongelma Jeesusta ja Hänen opejaan kohtaan, Miksi?Miksi olet tullut tänne kerskumaan vajaavuudellasi ja tullut vastoin Kristuksen käskyä:
"Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."
Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"
Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.
Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
Huomaa:
Ei minun tarvinnut Jerusalemiin lähetä, vaan omassa kodissani hän minulle ilmestyi ja tehtävän antoi.
Sinun syy tänne tuloon on sanottu tässä:
"Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi olet tullut tänne kerskumaan vajaavuudellasi ja tullut vastoin Kristuksen käskyä:
"Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."
Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"
Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.
Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
Huomaa:
Ei minun tarvinnut Jerusalemiin lähetä, vaan omassa kodissani hän minulle ilmestyi ja tehtävän antoi.
Sinun syy tänne tuloon on sanottu tässä:
"Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Minä en kärky kunniaa keneltäkään vaikka sen käännät mielessäsi sellaiseksi!
Jeesus Kristuksen oppeja ylistän , Jumalaa taivaan ja maan Luojaa!
Se mitä Hän on minulle tehnyt todistan ja ylistän! Tämän tarkoitus on tuoda ihmisiä Jeesuksen luokse ! Eikä päinvastoin kuten SINÄ tunnut kääntävän tämän.
Käännät Jeesus Kristuksen PAHAKSI!
Uskoitko heti ensimmäistä jumalkoettelijaasi jonka tehtävää lähdit toteuttamaan?
Kannattaisi koetella kaikki!
Pystytkö tänne edes kirjoittamaan sitä että JEESUS KRISTUS ON HERRA? Opettajista parhain? TUSKIN!JohannesJM kirjoitti:
Minä en kärky kunniaa keneltäkään vaikka sen käännät mielessäsi sellaiseksi!
Se mitä Hän on minulle tehnyt todistan ja ylistän! Tämän tarkoitus on tuoda ihmisiä Jeesuksen luokse ! Eikä päinvastoin kuten SINÄ tunnut kääntävän tämän.
Uskoitko heti ensimmäistä jumalkoettelijaasi jonka tehtävää lähdit toteuttamaan?
Pystytkö tänne edes kirjoittamaan sitä että JEESUS KRISTUS ON HERRA? Opettajista parhain? TUSKIN!Kyllä minä todella uskoin, koska en tiennyt, mitä olisi tapahtunut, jos olisin Kristuksen Henkeä alkanut koetella.
Jälkeenpäin vasta tämän tajusin:
"Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut."
Ja sinunkin vihasi totuutta kohtaan todistaa, että Kristuksen Hengessä vaellan:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Huomaa kaikki, johon kuuluu myös pimeyden puskasta tekaistulla nimimerkillä kirjoittava hämeenlinnalainen JohannesJM, pahan tekijä kun on:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."
"Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
Sanonpa vielä sinulle herjattavaski tämänkin:
Silloin kun Pyhä Henki minut tänne lähetti, aloin miettiä itselleni nimimerkkiä. Mutta sen miettiminen loppui, kun Pyhä Henki kysyi:
"Miksi häpeät nimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"
Puoli vuotta kirjoitin nimelläni Teuvo Suni, kunnes tammikuussa 2006, Saatana yllytti palvelijoitaan kirjoittamaan valheita tällä minun nimelläni, ja niin täällä oli monta Teuvo Sunia samalla kertaa.
Silloin heti rekisteröin nimeni, joka tämän tekniikan mukaan piti kirjoittaa yhteen.JohannesJM kirjoitti:
Minä en kärky kunniaa keneltäkään vaikka sen käännät mielessäsi sellaiseksi!
Pystytkö tänne edes kirjoittamaan sitä että JEESUS KRISTUS ON HERRA? Opettajista parhain? TUSKIN!Hyvin on tämä hämeenlinnalainen koettelija Paavalinsa lukenut, kun todella uskoo, että ihmisessä on silloin Pyhä Henki, kun pystyy tähän:
"Siksi sanon teille selvästi, että kukaan, joka puhuu Jumalan Hengen valtaamana, ei voi sanoa: "Jeesus on kirottu."
Kukaan ei myöskään voi sanoa: "Jeesus on Herra", muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta. "TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä minä todella uskoin, koska en tiennyt, mitä olisi tapahtunut, jos olisin Kristuksen Henkeä alkanut koetella.
Jälkeenpäin vasta tämän tajusin:
"Älkää koetelko Herran, Jumalanne, kärsivällisyyttä, niin kuin teitte Massassa, vaan noudattakaa tinkimättä hänen käskyjään, niitä määräyksiä ja säädöksiä, jotka hän on teille antanut."
Ja sinunkin vihasi totuutta kohtaan todistaa, että Kristuksen Hengessä vaellan:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Huomaa kaikki, johon kuuluu myös pimeyden puskasta tekaistulla nimimerkillä kirjoittava hämeenlinnalainen JohannesJM, pahan tekijä kun on:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."
"Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
Sanonpa vielä sinulle herjattavaski tämänkin:
Silloin kun Pyhä Henki minut tänne lähetti, aloin miettiä itselleni nimimerkkiä. Mutta sen miettiminen loppui, kun Pyhä Henki kysyi:
"Miksi häpeät nimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"
Puoli vuotta kirjoitin nimelläni Teuvo Suni, kunnes tammikuussa 2006, Saatana yllytti palvelijoitaan kirjoittamaan valheita tällä minun nimelläni, ja niin täällä oli monta Teuvo Sunia samalla kertaa.
Silloin heti rekisteröin nimeni, joka tämän tekniikan mukaan piti kirjoittaa yhteen.Jeesus Kristusta minä tahdon kirkastaa ja Hänen oppiensa tärkeyttä tuoda esille!
Sinulle tämä on kauhistus ollut alusta asti!
Jos et kykene kohtaamaan Totuutta ja Henkeä elävässä elämässä vaan sulkeudut Suomi24 riippuvaisutesi kanssa kotiisi väittäen sitä pyhäksi vaikka kyseessä on käteenvetoon rinnastettava asia niin HERÄÄ JO UNESTASI VELI HYVÄ!
Tervetuloa Hämeenlinnaan tapaamaan minua elävässä elämässä eikä täällä kuolleessa internet maailmassa. Et pysty koska Jumala on kanssani!TeuvoSuni kirjoitti:
Hyvin on tämä hämeenlinnalainen koettelija Paavalinsa lukenut, kun todella uskoo, että ihmisessä on silloin Pyhä Henki, kun pystyy tähän:
"Siksi sanon teille selvästi, että kukaan, joka puhuu Jumalan Hengen valtaamana, ei voi sanoa: "Jeesus on kirottu."
Kukaan ei myöskään voi sanoa: "Jeesus on Herra", muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta. "En ole edes Paavalia koetellut vielä ja sanonkin sinulle Teuvo.
Jeesus on Kristus! Jeesuksen oppien tärkeys on mittaamaton! Tarttukaa niin on Hän teidät vetävä suosta YLÖS!
Ilman Jumalaa minua ei olisi! Ilman Jeesusta en sitä pystyisi ymmärtämään!
Sinä Teuvo tulit tänne keskustelihini tunkemaan omaa nimeäsi kantavia tekstejä ja kun en niitä huoli vaan sinulle kerron Jeesuksen Kristuksen olevan kaikkien lajien voittaja! Idoleitten Idoli!
Sinä mielesi pahoitit kun tekstiesi sijaan sanonkin sinulle...Jeesus on Herra!
Katso peiliin...- PossuaHuuleen
JohannesJM kirjoitti:
Sen haluan vielä tarkasteluni tuloksena sanoa että kun väität Suomi24 riippuvaisuuttasi pyhäksi tehtäväksi on erittäin omituista koska elämää tämä toimintasi ei ole.
Kykenetkö olemaan kirjoittamatta tänne? Jos et , olet sen asian orja."Kykeneekö olemaan kirjoittamatta tänne"
Haha :D Jos sinulta menisi Internet poikki niin juoksisit lähimmän puun luokse ja hirttäisit itsesi kuin Juudas. Sinulle Internet on tärkeämpi kuin Jeesus.
Opettele vähän nöyryyttä poju. PossuaHuuleen kirjoitti:
"Kykeneekö olemaan kirjoittamatta tänne"
Haha :D Jos sinulta menisi Internet poikki niin juoksisit lähimmän puun luokse ja hirttäisit itsesi kuin Juudas. Sinulle Internet on tärkeämpi kuin Jeesus.
Opettele vähän nöyryyttä poju.Väärin meni ja lujaa.
Se että tuot minulle mieleisiäsi sanoja esille että voit tukea omaa näkemystäsi on harhaan menemistä lujaa.
Kotonani ei internettiä ole , älylaitetta minulla ei ole.
Kun kotiini takaisin menen en täällä ole.
kirjoita vain omista mieltymyksistäsi ja heikkouksistasi.
Jumalan rauhaa sinulle! Ota Jeesuksen oppi vastaan koska sieltä löydät kiusaamisen ja harhan sijaan ELÄMÄN!- PossuaHuuleen
JohannesJM kirjoitti:
Väärin meni ja lujaa.
Se että tuot minulle mieleisiäsi sanoja esille että voit tukea omaa näkemystäsi on harhaan menemistä lujaa.
Kotonani ei internettiä ole , älylaitetta minulla ei ole.
Kun kotiini takaisin menen en täällä ole.
kirjoita vain omista mieltymyksistäsi ja heikkouksistasi.
Jumalan rauhaa sinulle! Ota Jeesuksen oppi vastaan koska sieltä löydät kiusaamisen ja harhan sijaan ELÄMÄN!Hmm...et siis käytä internettiä. Mietin että mitä kautta sitten lähetät viestejäsi? Neitseelisiä ilman internettiä syntyneitä viestejä?
No, koeta rauhoittua, kyllä monet muutkin voivat olla oikeassa kuin sinä. Hyvin monetkin. PossuaHuuleen kirjoitti:
Hmm...et siis käytä internettiä. Mietin että mitä kautta sitten lähetät viestejäsi? Neitseelisiä ilman internettiä syntyneitä viestejä?
No, koeta rauhoittua, kyllä monet muutkin voivat olla oikeassa kuin sinä. Hyvin monetkin.Olen ystäväni luona käymässä.
Sanoinko että eninternettiä käytä? En...joten taas omiasi keksit mielikuvituksesi ihmemaassa.
Kuten sanoin; Kun kotiini menen ei minulla internettiä ole.
Jeesus on Herra ja minä olen rauhallinen Hänen parantavassa voimassaan.
Ottakaa Hänen oppinsa vastaan niin Hän on teidät vetävä suosta YLÖS!
- saviseutulainen
Kuulepa sinä Teuvo Suni!
Paavali oli Herran Jeesuksen erityisesti valittu ase evankeliumin julistamiseen niin pakanoille kuin kuninkaille jne.
Ja Paavali totisesti kärsi Herran nimen tähden - juuri niin kuin Herra Jeesus oli Ananiakselle kertonut tapahtuvaksi.
T. Suni, sinä syytät Jeesuksen Kristuksen erityisesti valitsemaa apostolia saatanan apostoliksi!!!
Ja tuosta vain sinä syytät nimimerkkiä "JohannesJM" SAATANAKSI.
Eipä enempää tarvita sen toteamiseen, että pimeyttä on sinun "valkeutesi", jota valkeudeksi harhoissasi kuvittelet.Olisit vaan kirjoittanut sen puskan nimissä, missä korisi on: hartaanselkäläinen.
Miksi et syytä suoraan Paavalia, vaikka hän itse julisti itsestään nämäkin totuudet:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? "
"Vaikka niinkin, mutta rasituksena en ole teille ollut. Mutta ehkäpä olen petkuttanut teitä, viekas kun olen?"
Hyvin ymmärrän halusi tulla tämän hämeenlinnalaisen koettelija aisapariksi, sillä olethan itsekin tullut kuuluisaksi koittelemisesta, kuten sen itse ilmaisit.
Sillä lihaa pitää koitella, ja mukavinta on tehdä se pimeydessä.- saviseutulainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Olisit vaan kirjoittanut sen puskan nimissä, missä korisi on: hartaanselkäläinen.
Miksi et syytä suoraan Paavalia, vaikka hän itse julisti itsestään nämäkin totuudet:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä? "
"Vaikka niinkin, mutta rasituksena en ole teille ollut. Mutta ehkäpä olen petkuttanut teitä, viekas kun olen?"
Hyvin ymmärrän halusi tulla tämän hämeenlinnalaisen koettelija aisapariksi, sillä olethan itsekin tullut kuuluisaksi koittelemisesta, kuten sen itse ilmaisit.
Sillä lihaa pitää koitella, ja mukavinta on tehdä se pimeydessä.>>Olisit vaan kirjoittanut sen puskan nimissä, missä korisi on: hartaanselkäläinen.<<
Mitä horiset? Mikä hartaanselkäläinen!
Sinun kohdallasi T. Suni pätee hyvin Pietarin toteamus niistä, jotka vääntelevät Paavalin, paikoin yhtä ja toista vaikeaselkoista sisältäviä, kirjeitä kieroon.
Sinä olet ottanut oikein elämäntehtäväksesi syyttää ja herjata apostoli Paavalia.
Sinä kutsut Paavalia saatanan apostoliksi. Herran Jeesuksen erityisesti itselleen valitsemaa apostolia!
Kauhistava syytös! TeuvoSuni kirjoitti:
Olisit vaan kirjoittanut sen puskan nimissä, missä korisi on: hartaanselkäläinen.
Sillä lihaa pitää koitella, ja mukavinta on tehdä se pimeydessä.Pysyttelikö Jeesus pimeydessä Teuvo?
Sulkeutuiko Hän kotiinsa riippuvaisutensa kanssa väittäen sitä pyhäksi tehtäväkseen?
Hän kulki meidän keskuudessamme tuoden oppia esille kaikella VOIMALLAAN!!!
Hän kulki syntisten keskuudessa koska sellainen kuin sinä Teuvo olet ; Täysin terve OMASTA mielestäsi , etkä pelastusta kaipaa!
Hukut riippuvaisuuteesi!Kuten olet itse uskosi mukaan tuonut esille; Sen asian orja olet!
Hei! Viesteissäsi on paljon ajatusta. Yhteen antaisin kuitenkin eriävän näkökulman. Kirjoitat:
"Raamattu selittää ainoastaan sitä mikä on ja pysyy mutta sieltä jatkuva näkemyksien oikominen ei ole muuta kuin kirjaviisautta---".
Ei välttämättä pelkkää kirjaviisautta. Raamattuunhan on kätkettynä kaikki viisauden ja tiedon aarteet. Siksi jalot berealaisetkin pyhiä kirjoituksia innokkaasti tutkivat.
Ja Jeesus itse sanoi fariseuksille (Matt. 22:29)
"Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa."
Ja Paavali Timoteukselle (2. Tim. 3:14-17)
14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,
15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.
Kaikkea hyvää sinulle JohannesOlen kanssasi samoilla raiteilla.
Kokemukseni Jehovan Todistajista kysyessäni heiltä kysymyksen ja vastauksen saadessani; Minun täytyy tarkistaa teksteistä kuinka asiasta ajattelen.
Sellainen ihminen seisoi kadulla lappujen ja lippujen kanssa OPETTAJAN olemus huokuen vaikka mitään hän ei tiennyt/kokenut omassa elämässään!
Jumalan rauhaa sinulle sinne rakas kanssakulkijani.- PossuaHuuleen
JohannesJM kirjoitti:
Olen kanssasi samoilla raiteilla.
Kokemukseni Jehovan Todistajista kysyessäni heiltä kysymyksen ja vastauksen saadessani; Minun täytyy tarkistaa teksteistä kuinka asiasta ajattelen.
Sellainen ihminen seisoi kadulla lappujen ja lippujen kanssa OPETTAJAN olemus huokuen vaikka mitään hän ei tiennyt/kokenut omassa elämässään!
Jumalan rauhaa sinulle sinne rakas kanssakulkijani.Sinun olisi syytä samaistua oppilaaseen eikä opettajaan. Näsäviisaus ei tee sinusta opettajaa vaan huonon oppilaan.
PossuaHuuleen kirjoitti:
Sinun olisi syytä samaistua oppilaaseen eikä opettajaan. Näsäviisaus ei tee sinusta opettajaa vaan huonon oppilaan.
Tuletko esille parempana opettajana kuin Jeesus Kristus?
- PossuaHuuleen
JohannesJM kirjoitti:
Miksi tuollaista kysyt? Ei ole mahdollista että minä olisin parempi opettaja kuin Jeesus. Minun paremmuuteni hädin tuskin rittää lakaisemaan sitä tietä jolla Jeesus kulkee.
Edellisessä viestissä minä viestitin sinulle, syntiselle ihmiselle. Miten luulit että kirjoitin Jeesukselle? JohannesJM kirjoitti:
Juuri sellainen, kuin mihin Totuuden Henki kaikki omansa johdattaa:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."
Tässä Johannes todistaa Kristuksen rakkaudesta totuuteen.
Eikä Saatanan rakkaudesta valheeseen:
"Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.JohannesJM kirjoitti:
Olen kanssasi samoilla raiteilla.
Jumalan rauhaa sinulle sinne rakas kanssakulkijani.Saatanan omat kohtasivat, eikä siinä tarvinnut henkiä koetella, eikä matkustaa Hämeenlinnaan koeteltavaksi.
PossuaHuuleen kirjoitti:
Miksi tuollaista kysyt? Ei ole mahdollista että minä olisin parempi opettaja kuin Jeesus. Minun paremmuuteni hädin tuskin rittää lakaisemaan sitä tietä jolla Jeesus kulkee.
Edellisessä viestissä minä viestitin sinulle, syntiselle ihmiselle. Miten luulit että kirjoitin Jeesukselle?Sinä opetit edellisessä viestissäsi;
"Sinun olisi syytä samaistua oppilaaseen eikä opettajaan. Näsäviisaus ei tee sinusta opettajaa vaan huonon oppilaan"
Minä tuen tietäni Jeesuksen opetuksien kautta ja sinä tarjosit omiasi.
Kiitos ei! Vuorisaarna riittää opetuksena minulle!TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan omat kohtasivat, eikä siinä tarvinnut henkiä koetella, eikä matkustaa Hämeenlinnaan koeteltavaksi.
Selittele vain itsellesi sitä että et kykene kohtaamaan minua.
Totuus ei pelkää! Sinä pelkäät!
Mutta käännät ylösalaisin asiat..ja et näe!
Jeesus Kristus on Herra! Hän vetää teidät YLÖS suosta!- PossuaHuuleen
JohannesJM kirjoitti:
Sinä opetit edellisessä viestissäsi;
"Sinun olisi syytä samaistua oppilaaseen eikä opettajaan. Näsäviisaus ei tee sinusta opettajaa vaan huonon oppilaan"
Minä tuen tietäni Jeesuksen opetuksien kautta ja sinä tarjosit omiasi.
Kiitos ei! Vuorisaarna riittää opetuksena minulle!Minä ihmisenä "opetin" toista ihmistä. Joskus on hyvä kuulla myös toista ihmistä.
Kaikki hyvä on jumalasta. Ylimielisyys ei ole hyvästä.
Sinä olet vain vertainen kanssani. Syntinen ihminen. - kauanihmetellyt
PossuaHuuleen kirjoitti:
Minä ihmisenä "opetin" toista ihmistä. Joskus on hyvä kuulla myös toista ihmistä.
Sinä olet vain vertainen kanssani. Syntinen ihminen.Tässä ketjussa kuitenkin kirjoitit hieman iva huulta vinoon vääntäen. Miksi? Sitä ihmettelen, jos Jeesuksen opetuslapsi tahdot olla...
PossuaHuuleen kirjoitti:
Minä ihmisenä "opetin" toista ihmistä. Joskus on hyvä kuulla myös toista ihmistä.
Sinä olet vain vertainen kanssani. Syntinen ihminen.Nyt kuitenkin opetit? Vai toisinpäin taas?
Onko ylimielisyyttä sanoa että Jeesus on Kristus!?
Tottahan toki minä Hänellä kerskaan!
Tiedätkö mitä synti on? Oletko rypenyt siinä ja pelastunut siitä!?
Jeesus Kristus on Herra!
Jokaiselle omalleen on Saatana näyttänyt juuri sen Raamatun paikan, jolla on saanut ihmisen tyytymään omaansa.
Kuten se Paavalille opetti:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. "
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu. "
Tämä Totuuden Hengen vihaaminen ja kiroaminen on Saatanalle erittäin tärkeä, ja siksi se Paavalillekin toistettiin.
Tätä seuraavaa tuskin ymmärrät, mutta kirjoitan kuitenkin:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Vuorisaarnalla Saatana pysäytti sinulta kilvoittelun Kristuksen kohtaamiseen:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'Louskuta leukojasi vain!
Jeesus Kristuksesta sinä et minua saa irti Teuvo Suni kirjoituksillasi!
Sinut on koeteltu! Ja todettu olevan vielä kirkastusta vailla vaikka itse et sitä näekkään.
Ei synnittömät pelastusta tarvitse vaan syntiset!
Mene muualle louskuttamaan leukojasi.
Nyt lähden torille , tutustumaan ihmisiin ja ihmettelemään Elämän ihmeellisyyttä.
Pyrin pääsemään tänne tulevan viikon keskiviikkona. Jos Luoja suo.
Ole onnellinen päivistäsi:
"Voi teitä, fariseukset! Te istutte synagogassa mielellänne etumaisilla paikoilla ja olette hyvillänne, kun ihmiset toreilla tervehtivät teitä."- etolemitäänerityistä
Ole onnellinen TeuvoSuni vähistä jäljellä olevista päivistäsi. Sillä Jeesuksen oma et nyt ole, toivottavasti Jumala antaa sinulle armon tehdä parannuksen synnin pimeydestäsi. Itse täällä internetin ja omahyväisyyden orjana toistakymmentä vuotta olet ihmisiä haukkunut. Tärkeilet ja pidät itseäsi aivan ylivertaisena, etumaista paikkaa aina etsien, ja kuitenkin ihmisten mielipiteistä ja "henkesi koetteluista" riippuvaisena hyväksyntää ja rakkautta metsästelet. Voi sinua kurjaa! Alas, todella alas olet vajonnut. Mahtaanko sieltä olla enää tietä ylös, yksin Herra Jeesus tietää.
- ei-lahkoihin
etolemitäänerityistä kirjoitti:
Ole onnellinen TeuvoSuni vähistä jäljellä olevista päivistäsi. Sillä Jeesuksen oma et nyt ole, toivottavasti Jumala antaa sinulle armon tehdä parannuksen synnin pimeydestäsi. Itse täällä internetin ja omahyväisyyden orjana toistakymmentä vuotta olet ihmisiä haukkunut. Tärkeilet ja pidät itseäsi aivan ylivertaisena, etumaista paikkaa aina etsien, ja kuitenkin ihmisten mielipiteistä ja "henkesi koetteluista" riippuvaisena hyväksyntää ja rakkautta metsästelet. Voi sinua kurjaa! Alas, todella alas olet vajonnut. Mahtaanko sieltä olla enää tietä ylös, yksin Herra Jeesus tietää.
Olen eri mieltä kanssasi. Pidän Teuvoa Jumalan oikeana profeettana, voidaan verrata jopa Eliaan, Elisaan ja Jeehuun.
ei-lahkoihin kirjoitti:
Olen eri mieltä kanssasi. Pidän Teuvoa Jumalan oikeana profeettana, voidaan verrata jopa Eliaan, Elisaan ja Jeehuun.
Oikeassa olet. Jumalan valitun tietää siitä, että ensimmäisen kerran totuutta kuullessaan, hän uskoo siihen, eikä aloita herjausta, kuten jokainen Jumalan paaduttama tekee.
Tämän keskustelun aloittajakin on erinomainen esimerkki Jumalan paaduttamasta ihmisestä.
He eivät tähän usko, mutta sinä uskot:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Saat olla varma myös siitä, että Jeesus taivaassa rukoilee sinunkin puolesta:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun.- ei-lahkoihin
TeuvoSuni kirjoitti:
Oikeassa olet. Jumalan valitun tietää siitä, että ensimmäisen kerran totuutta kuullessaan, hän uskoo siihen, eikä aloita herjausta, kuten jokainen Jumalan paaduttama tekee.
Tämän keskustelun aloittajakin on erinomainen esimerkki Jumalan paaduttamasta ihmisestä.
He eivät tähän usko, mutta sinä uskot:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Saat olla varma myös siitä, että Jeesus taivaassa rukoilee sinunkin puolesta:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun.Hämeenlinnan henkien erottaja käyttää näköjään samaa taktiikkaa kuin esikuvansa ihmeliimakauppias, joka torilla jakoi julkaisujaan ja oppejaan. Tuollaiset tyypit on itse niitä henkiä täynnä. Kun oikein niillä pullistelee ja uhkailee ja pelottelee.
ei-lahkoihin kirjoitti:
Hämeenlinnan henkien erottaja käyttää näköjään samaa taktiikkaa kuin esikuvansa ihmeliimakauppias, joka torilla jakoi julkaisujaan ja oppejaan. Tuollaiset tyypit on itse niitä henkiä täynnä. Kun oikein niillä pullistelee ja uhkailee ja pelottelee.
Oletko sattunut näkemään heidät kasvoista kasvoihin, ja ovatko koetelleet henkeäsi?
- ei-lahkoihin
En ole enkä anna sellaisten tyyppien levittää henkiään itseeni. Eksyttäjiä he ovat.
ei-lahkoihin kirjoitti:
En ole enkä anna sellaisten tyyppien levittää henkiään itseeni. Eksyttäjiä he ovat.
Kyllä heitä on syytä varoa, vaikka heiltä heidän evankeliointinsa käy kuin tanssi. Kuten tämä ihmeliimakauppias minulle jo vuonna 1995 ilmoitti, miten hän oli siihen mennessä evankelioinut jo lähes 250 000 suomalaista, jakamalle heille:
100 000 kpl monistettuja raamatunjakeita
80 000 " vapaakirkollistajulistusta "Yksi ainoa elämä"
20 000 " helluntailaisten arvokorttia "Joh. 3:16"
10 000 " helluntailaisten julistusta. "Tie taivaaseen."
5 000 " Johanneksen evankeliumia
1 000 " vapaakirkollista julistusta: "Oletko kristitty."
1 000 " luterilaista Katekismusta
500 " Raamattuja
Oli kerran ajanut Haminasta Ouluun asti, ja suuttui minulle, kun en tullut hänen kaverikseen, kun kukaan ei Oulun torilla suostunut ottamaan häneltä yhtä ainoaa lehtistä.- ei-lahkoihin
Noinhan se Saatanakin lähestyi Jeesusta "raamatunlausein" ja esiintyen henkien erottajana ja koetellakseen mitä hengen tekoa Jeesus on ja saadakseen näin Jeesuksen alistumaan ja kumartamaan itseään. Sama on kupletin juoni vielä tänäkin päivänä noiden traktaattien ja vihkosten jakajien suhteen.
- Tiedoksikaikille
ei-lahkoihin kirjoitti:
Noinhan se Saatanakin lähestyi Jeesusta "raamatunlausein" ja esiintyen henkien erottajana ja koetellakseen mitä hengen tekoa Jeesus on ja saadakseen näin Jeesuksen alistumaan ja kumartamaan itseään. Sama on kupletin juoni vielä tänäkin päivänä noiden traktaattien ja vihkosten jakajien suhteen.
Nimimerkki ei-lahkoihin on Teuvo suni
Johan vitsin murjaisit! Piti ihan tykätä kommentistasi.
Jeesus kulki ihmisten luona, syntisten , niiden jotka pelastukseen ovat kykeneviä.
Eivät terveet pelastusta kaipaa ja sinä kuulostat kyllä täysin terveeltä!
Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa!
Ja ilomielin! Jeesus on parasta mitä minulle on tapahtunut!ei-lahkoihin kirjoitti:
Hämeenlinnan henkien erottaja käyttää näköjään samaa taktiikkaa kuin esikuvansa ihmeliimakauppias, joka torilla jakoi julkaisujaan ja oppejaan. Tuollaiset tyypit on itse niitä henkiä täynnä. Kun oikein niillä pullistelee ja uhkailee ja pelottelee.
Uhkailen?
Jeesuksen ihmeellisyydestä minä olen tänne tullut kertomaan ja senkö luet uhkailuksi?
Käännyppä Sunin puoleen joka tekstejään kauppaa täällä.
Minä en teksti kokoelmia mukanani kanna!
Siksi Sunin kutsunkin minua tapaamaan ja olet sinäkin tervetullut HENGESSÄ keskustelemaan!
Vaan te pakoilette , ettekä kestä kulkea kansan keskellä! Niin vahva on teidän uskonne.- ei-lahkoihin
JohannesJM kirjoitti:
Uhkailen?
Jeesuksen ihmeellisyydestä minä olen tänne tullut kertomaan ja senkö luet uhkailuksi?
Käännyppä Sunin puoleen joka tekstejään kauppaa täällä.
Minä en teksti kokoelmia mukanani kanna!
Siksi Sunin kutsunkin minua tapaamaan ja olet sinäkin tervetullut HENGESSÄ keskustelemaan!
Vaan te pakoilette , ettekä kestä kulkea kansan keskellä! Niin vahva on teidän uskonne.Onko ihollasi tatuointeja?
ei-lahkoihin kirjoitti:
Onko ihollasi tatuointeja?
Kyllä.
Ja niistä olen saanut koettelemuksen Herralta joka oli repiä minut palasiksi.- JohannesHoi
JohannesJM kirjoitti:
Kyllä.
Ja niistä olen saanut koettelemuksen Herralta joka oli repiä minut palasiksi.Yritä jo ymmärtää että ei-lahkoihin on Teuvo Suni, älä mene tuohon höynäytykseen.
JohannesHoi kirjoitti:
Yritä jo ymmärtää että ei-lahkoihin on Teuvo Suni, älä mene tuohon höynäytykseen.
Kyllä minä voin keskustella hänen "eri" persooniensa kanssa jos asia niin on.
Hän kyllä itse tietää sydämmessään kuinka asia.JohannesJM kirjoitti:
Kyllä minä voin keskustella hänen "eri" persooniensa kanssa jos asia niin on.
Hän kyllä itse tietää sydämmessään kuinka asia.on.
Kerran hyväksi havaittu on aina hyväksi havaittu, kuten tuo armosta pelastuminenkin - ilman totuutta.
Vaikka ne liittyvät saumattomasti toisiinsa:
"Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme.
Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa.
Hän oli täynnä Armoa ja Totuutta."
Ruukissa sanottiin: "Muualta tullut on aina muualta tullut."
Ja sama toistuu tälläkin palstalla.- ei-lahkoihin
Niinhän se on, että armosta on tullut ikäänkuin taikasana, joka kumoaa kaikki muut sanat. Jopa 10-käskyä väistyvät, kun armoa tarpeeksi monta kertaa toistetaan.
Tiedätkö, missä tapahtumassa Martti Lutherista tuli armon julistaja?
- ei-lahkoihin
En tunne Martti Lutherin historiaa niin hyvin. Mutta kerro?
Useinhan armolla yritetään peitellä ja kätkeä jotakin - totuutta. - Hyvinkönäytelty
ei-lahkoihin kirjoitti:
Useinhan armolla yritetään peitellä ja kätkeä jotakin - totuutta.Hyvä hyvä Teuvo, en millään voi tunnistaa sinua.
Hyvinkönäytelty kirjoitti:
Hyvä hyvä Teuvo, en millään voi tunnistaa sinua.
Mikä ihme tuo on ihmiselle, ettei totuutta tunne, kun on jo äidin kohdussa Saatanalle heitetty.
Minä kyllä tunnistan sinut ja 300 käpykaartilaistasi.ei-lahkoihin kirjoitti:
Useinhan armolla yritetään peitellä ja kätkeä jotakin - totuutta.Lue vaikka Wikipediasta Saksan talonpoikien kapinasta 1500 luvun alkupuolella, kun köyhät talonpojat alkoivat vaatia ruhtinailta ihmisarvoisempaa elämää.
Luther päätyi lopulta ruhtinaiden puolelle yllyttäen ruhtinaita tappamaan, kun vain siihen pystyy.
Siksi jo aikoja sitten kirjoitin, että jokaisen luterilaisen kirkon perustuksissa lepää 1500 köyhän talopojan ruumiit.
Jokamiehen maailmanhistoriassa on perusteellinen selvitys Lutherin toimista.
Kun Pyhä Henki vaati Lutheria tilille tästä tapahtumasta, hän heitti mustepullon seinää, kohti Kristuksen ääntä, koska oli tuolloin jo hurmaantunut Paavalin armo-oppiin.- ei-lahkoihin
TeuvoSuni kirjoitti:
Lue vaikka Wikipediasta Saksan talonpoikien kapinasta 1500 luvun alkupuolella, kun köyhät talonpojat alkoivat vaatia ruhtinailta ihmisarvoisempaa elämää.
Luther päätyi lopulta ruhtinaiden puolelle yllyttäen ruhtinaita tappamaan, kun vain siihen pystyy.
Siksi jo aikoja sitten kirjoitin, että jokaisen luterilaisen kirkon perustuksissa lepää 1500 köyhän talopojan ruumiit.
Kun Pyhä Henki vaati Lutheria tilille tästä tapahtumasta, hän heitti mustepullon seinää, kohti Kristuksen ääntä, koska oli tuolloin jo hurmaantunut Paavalin armo-oppiin.Täytyy lukea tuosta asiasta.
Vaikuttaa heti siltä, että kun astuu Lutherin nimeä kantaviin rakennuksiin, niin on osallinen Lutherin tekemistä murhista. Jumala kostaa viattoman veren aina eikä yhdessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää. - Ei-lahkoihin
TeuvoSuni kirjoitti:
Lue vaikka Wikipediasta Saksan talonpoikien kapinasta 1500 luvun alkupuolella, kun köyhät talonpojat alkoivat vaatia ruhtinailta ihmisarvoisempaa elämää.
Kun Pyhä Henki vaati Lutheria tilille tästä tapahtumasta, hän heitti mustepullon seinää, kohti Kristuksen ääntä, koska oli tuolloin jo hurmaantunut Paavalin armo-oppiin.Muistutan nyt kuitenkin tämän konsensuksen rikkoen että olet itse lahkolainen Teuvo kun kiistät sovitusveren ja pilkkaat sitä.
Ei-lahkoihin kirjoitti:
Muistutan nyt kuitenkin tämän konsensuksen rikkoen että olet itse lahkolainen Teuvo kun kiistät sovitusveren ja pilkkaat sitä.
Ei mene herjasi ja nimimerkkivarkautesi perille.
Koskahan sinä Saatanalle heitetty ihmisparka sen tajuat, että kaikki paukkusi ovat viatonta verta täynnä.
"Ei Herran käsi ole lyhyt pelastamaan eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan.
Ei, vaan teidän rikkomuksenne erottavat teidät Jumalastanne.
Teidän syntinne ovat saaneet hänet kääntymään pois, niin ettei hän teitä kuule,
sillä teidän kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän huulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta."
Luther hankki sovitusverta köyhistä talopojista, ja sinä uskot saavasi sen vuotamaan minusta.
Käpykaartilaisesi Anselmi kiitti roomalaisia Jeesuksen veren vuodattamista.
Kiitätkö sinä siskosi poikaa, jos hänet uhkaustesi mukaan saat Savitaipaleelle matkustamaan?ei-lahkoihin kirjoitti:
Täytyy lukea tuosta asiasta.
Vaikuttaa heti siltä, että kun astuu Lutherin nimeä kantaviin rakennuksiin, niin on osallinen Lutherin tekemistä murhista. Jumala kostaa viattoman veren aina eikä yhdessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää.Jeesus totesi oman kansansa Saatanan omiksi.
Ja sitä on tämäkin kansa, ja tämä palsta tulvillaan, kun kurkut suorina huudetaan viattomien verta, ja täkin Jeesuksen tärkeää pelastusehtoa pidetään Saatanan ehtona:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."- ei-lahkoihin
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun Pyhä Henki vaati Lutheria tilille tästä tapahtumasta, hän heitti mustepullon seinää, kohti Kristuksen ääntä, koska oli tuolloin jo hurmaantunut Paavalin armo-oppiin.Paavalin armo-oppi on juuri se petollinen lavea tie, jota monet käyvät kulkemaan ja hokevat samalla mennessään "Jeesus on Herra!" kuvitellen, että Jeesuksen nimen hokeminen todistaa heidän oikean uskon omaaviksi.
Armosta herätetty parannukseen Jeesuksen opetuslapsena. Te voitte kiehkuroira omissa sopissanne jossa vaikeaa on sanoa; Jeesus on Herra! Kristus sekä rakas! Tie,Totuus ja Elämä!
Katsos vain!
Teuvo suni se tunkee omaa maailmankatsomustansa riippuvaisuuden kehdossaan hykerrellen!
Seuraavaksi katsonkin oletko kyentynyt katsomaan peiliin ja vastaamaan aloitukseen jossa pyrin herättelemään sinua ulkokultaisuutesi horroksesta sekä riippuvaisutesi todellisuudesta.
Tervetuloa Hämeenlinnaan tapaamaan minua :)
Mutta uskosi kaiketi on sellaista joka ei kansan keskellä kestä?
Jeesus kulki kansan keskellä, syntisten luona mutta sinähän pidät itseäsi TERVEENÄ!
Jeesus Kristus on TIE,TOTUUS JA ELÄMÄ! Hän on Herra!Rakkaat!
Paastotkaa mieltänne!
1. Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niinkuin pasuna,
ilmoita minun kansalleni heidän rikoksensa ja Jaakobin huoneelle heidän syntinsä.
2. Minua he muka etsivät joka päivä ja haluavat tietoa minun teistäni niinkuin kansa, joka tekee vanhurskautta eikä hylkää Jumalansa oikeutta. He vaativat minulta vanhurskaita tuomioita, haluavat, että Jumala heitä lähestyisi:
3. "Miksi me paastoamme, kun et sinä sitä näe, kuritamme itseämme, kun et sinä sitä huomaa?" Katso, paastopäivänänne te ajatte omia asioitanne ja ahdistatte työhön kaiken työväkenne.
4. Katso, riidaksi ja toraksi te paastoatte, lyödäksenne jumalattomalla nyrkillä. Te ette nyt paastoa niin, että teidän äänenne kuultaisiin korkeudessa.
5. Tällainenko on se paasto, johon minä mielistyn, se päivä, jona ihminen kurittaa itseänsä? Jos kallistaa päänsä kuin kaisla ja makaa säkissä ja tuhassa, sitäkö sinä sanot paastoksi ja päiväksi, joka on Herralle otollinen?
6. Eikö tämä ole paasto, johon minä mielistyn: että avaatte vääryyden siteet, irroitatte ikeen nuorat, ja päästätte sorretut vapaiksi, että särjette kaikki ikeet?
7. Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
8. Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
9. Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen". Jos sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,
10. jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä.
11. Ja Herra johdattaa sinua alati ja ravitsee sinun sielusi kuivissa erämaissa; hän vahvistaa sinun luusi, ja sinä olet oleva niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu.
12. Sinun jälkeläisesi rakentavat jälleen ikivanhat rauniot, sinä kohotat perusmuurit, muinaisten polvien laskemat; ja sinun nimesi on oleva: "halkeamain umpeenmuuraaja" ja "teitten korjaaja maan asuttamiseksi".
13. Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikkomasta, niin ettet toimita omia asioitasi minun pyhäpäivänäni, vaan kutsut sapatin ilopäiväksi, Herran pyhäpäivän kunnioitettavaksi ja kunnioitat sitä, niin ettet toimita omia toimiasi, et aja omia asioitasi etkä puhu joutavia,
14. silloin on ilosi oleva Herrassa, ja minä kuljetan sinut maan kukkuloitten ylitse, ja minä annan sinun nauttia isäsi Jaakobin perintöosaa. Sillä Herran suu on puhunut.
-JESAJASaatanan palvelijoita on tarpeeksi myös täällä nyisellä asuinpaikkakunnalla, eikä minun tarvitse matkustaa Hämeenlinnaan yhtä sellaista tapaamaan.
-Se että en nöyrry sinun nimeäsi kantaviin "opuksiin".
-En mielly sinuun Teuvo Suni , enkä sinun riippuvuksiisi sekä ulkokultaisuuteen
niin sinä nimität minua joksikin muuksi kuin Jeesus Kristuksen opetuslapseksi!
Olen sinulle jo maininnut useamman kerran...Jeesus Kristus on HERRA!
Mutta toivot kaiketi että sinua ylistäisin siten? Turha luulo.
Jos kerran Totuuden eteen et ole valmis tulemaan kutsustani Hengessä keskustelemaan niin ryve täällä riippuvaisuudessasi ihan rauhassa mutta siinä teet suuren virheen että tämän pyhäksi olet nimittänyt ja sinut tuomitsee Jumala.
Ole Paavalisi mukaan onnellinen:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Lihasi kun ei voi tuomita lihaa, mutta Hengen tuomisemiseen se soveltuu erinomaisesti.Jeesus Kristus on opettajani.
Elä sinä siellä virrassa missä tyydytyksesi saat riippuvaisuutesi lieventämisessä täällä.
Näkemiin :) Ja Jumalan rauhaa sinulle!- HänelläEirauhaaole
JohannesJM kirjoitti:
Jeesus Kristus on opettajani.
Elä sinä siellä virrassa missä tyydytyksesi saat riippuvaisuutesi lieventämisessä täällä.
Näkemiin :) Ja Jumalan rauhaa sinulle!Teuvossa on pipi rauhanen mutta ei rauhaa
Sinäkö koettelit henkiä....Tuo puhuu minulle jo minkä luokan ihminen olet! Teuvo!! Todellako!! Älä viitsi.. ymmärrä.
....Elävässä elämässä.
En ole luokkatietoinen, valitan.
Mutta sen tiedän... Jeesus minut on vapauttanut elämään kuljettuani aikani pimeyden unessa.
Kiitos Herralle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774