Toivottavasti ja palauttavat vastuullisesti pienten oppilaiden kilometrirajat entiselleen (3km) .
Onko nyt uusi valtuusto parempi?
6
175
Vastaukset
- kuihtuva_keskusta
Vaalikampanjan aikana useampikin ehdokas lupasi tehdä jotakin kunnan mielivaltaiselle pysäköinninvalvonnalle, mikäli tulee valituksi. Missä ovat teot, äänestäjät odottavat? Meno jatkuu entiseen malliin. Hyvä esimerkki on viimekeskiviikolta. Olin käymässä puolen päivän jälkeen torilla ja katselin lappuliisan toimintaa. Laputetuksi joutui mm. yksi jakeluauto, jonka kuljettaja oli viemässä lähetystä johonkin keskustan yritykseen. Auto oli pysäköity linja-autoasemalle bussipaikalle, mutta silloin alueella ei ollut busseja. Juridisesti väärä valinta, mutta ilmeisesti kuljettaja valitsi liikenneturvallisuuden ja -sujuvuuden kannalta parhaan mahdollisen paikan siinä tilanteessa. Eikö kunnasta todella löydy ketään, joka laittaa stopin tälle kuntamafian mielivallalle? Kunnallispoliitikkojen ja kunnan virkamiesten on hyvä muistaa, ettei heidänkään valtansa ole ikuista.
- lyllertävä.juntti-einari
Onko tämä pysäköintiin liittyvä ruikutus näiden ylipainoisten maalaispoikien harrastus? Nämä ylipainoiset aikamiespojat eivät jaksa kävellä muutamaa sataa metriä keskustan torin vieressä siajitsevalta isolta parkkipaikalta? Kangasalan kirkolla kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä isolta parkkipaikalta ja parkkitilaa on yllin kyllin, varsinkin kun mukaan lasketaan vielä K-marketin parkkipaikka.
- Harjun_Tarkkailija
lyllertävä.juntti-einari kirjoitti:
Onko tämä pysäköintiin liittyvä ruikutus näiden ylipainoisten maalaispoikien harrastus? Nämä ylipainoiset aikamiespojat eivät jaksa kävellä muutamaa sataa metriä keskustan torin vieressä siajitsevalta isolta parkkipaikalta? Kangasalan kirkolla kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä isolta parkkipaikalta ja parkkitilaa on yllin kyllin, varsinkin kun mukaan lasketaan vielä K-marketin parkkipaikka.
Kangasalla ei pysäköintipaikkojen puute ole ongelma, kuten jossakin Tampereella. Ongelma on kunnan pysäköinninvalvonta, jolla ei ole tippaakaan maalaisjärkeä käytössään. Onko kunta todella niin huonossa jamassa, että pitää laputtaa myös työtehtävissä olevia ajoneuvoja? Vai onko asia vain niin, että valvojien ohjeistus on puutteellinen? Monessa kaupungissa kaikki hiemankin rajamailla olevat tapaukset laputetaan varmuuden vuoksi, koska harva alkaa valittamaan asiasta, varsinkaan nyt kun valittaminen on aivan liian kallista. Tämä epäasiallinen valvonta on yksi niistä syistä, miksi Kangasala on nykyisin hyvin luotaan työntävä kunta.
- lyllertävä.juntti-einari
Harjun_Tarkkailija kirjoitti:
Kangasalla ei pysäköintipaikkojen puute ole ongelma, kuten jossakin Tampereella. Ongelma on kunnan pysäköinninvalvonta, jolla ei ole tippaakaan maalaisjärkeä käytössään. Onko kunta todella niin huonossa jamassa, että pitää laputtaa myös työtehtävissä olevia ajoneuvoja? Vai onko asia vain niin, että valvojien ohjeistus on puutteellinen? Monessa kaupungissa kaikki hiemankin rajamailla olevat tapaukset laputetaan varmuuden vuoksi, koska harva alkaa valittamaan asiasta, varsinkaan nyt kun valittaminen on aivan liian kallista. Tämä epäasiallinen valvonta on yksi niistä syistä, miksi Kangasala on nykyisin hyvin luotaan työntävä kunta.
Kiitos vastauksesta. Eli ongelmana on näkemyksesi mukaan se, että Kangasalla pysäköinninvalvonnasta käytännön tasolla vastaavat "valvojat" noudattavat lain ja asetusten määräyksiä?
Lähtökohtanahan on se, että lakia noudatetaan. Ja metelin pitäisi nousta vasta siitten, kun lakia ei noudateta. Yleensähän ihmiset vinkuvat siittä, etteivät viranomaiset noudata lakia, ja tässä tilanne on päinvastainen.
Arvelen, Kangasalan pysäköinninvalvonnasta ruikuttavat henkilöt eivät ole muutenkaan tyytyväisiä mihinkään, mitä julkinen valta tekee. Eli kysymys ei ole pysäköinninvalvonnan tekemisistä tai tai tekemättä jättämisistä, vaan asenneongelmasta ruikuttajien puolelta. - Harjun_Tarkkailija
lyllertävä.juntti-einari kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Eli ongelmana on näkemyksesi mukaan se, että Kangasalla pysäköinninvalvonnasta käytännön tasolla vastaavat "valvojat" noudattavat lain ja asetusten määräyksiä?
Lähtökohtanahan on se, että lakia noudatetaan. Ja metelin pitäisi nousta vasta siitten, kun lakia ei noudateta. Yleensähän ihmiset vinkuvat siittä, etteivät viranomaiset noudata lakia, ja tässä tilanne on päinvastainen.
Arvelen, Kangasalan pysäköinninvalvonnasta ruikuttavat henkilöt eivät ole muutenkaan tyytyväisiä mihinkään, mitä julkinen valta tekee. Eli kysymys ei ole pysäköinninvalvonnan tekemisistä tai tai tekemättä jättämisistä, vaan asenneongelmasta ruikuttajien puolelta.Asian ydin on siinä, että tarvitseeko Kangasala ylipäätään tällaista virkaintoista valvontaa. Pysäköinninvalvonnan tehtävänä pitäisi olla liikenteen sujuvuuden ja turvallisuuden takaaminen. Kangasalla päätavoite näyttäisi olevan kunnan tulojen maksimointi ja kuntalaisten arkielämän hankaloittaminen. Mutta mennäänpä aloituksen aiheeseen, eli miksi moni ehdokas sanoi laittavansa tämän asian kuntoon, mutta nyt ollaan hiljaa kuin hiiret? Ilmeisesti ryhmäkuri pitää huolen siitä, että tämän tyyppisistä asioista pitää olla hiljaa..?
- kansaontyhmää
Miten uusi valtuusto voi olla parempi kun kerran kansa äänesti vanhat jäsenet uudelleen valtuustoon?
Oletan ettei pelkät vaalit muuta ehdokkaiden mielipiteitä eikä tuo älyä päähän yhtään enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289