2 20v miestä haluaa pillua kemin alueelta. 18-35:)
2 20 vuotiasta miestä pillua vailla kemi alueelta
17
2045
Vastaukset
- Naikkonenzzz
Mistä päin kemiä? :) Olen 29vuotias nainen ja kiinnostunut kimppaseksistä, etenkin vähän nuorempien kanssa. Olen 168cm 58kg hyväkroppainen nainen. Ottakaa yhteytta vaikka whatsapissa. Num 0458986788
- Anonyymi
milloin tavataan
- Anonyymi
Hei naikkonenzzz missä päin asustat?Kiinnostaako?
- Anonyymi
Vieläkö oot alalla?
- Anonyymi
Oletko vielä kiinnostunut
- Anonyymi
Täällä ois 160cm 105 kg 54v jonka pillu syö noin nuoret pojat kokonaan
- Anonyymi
Kemistäkö olet. Täällä ois vähän vanhempi mies joka kaipaisi ikäistäsi nais seuraa.
- Anonyymi
Mites vanhan ukon? 76vM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemistäkö olet. Täällä ois vähän vanhempi mies joka kaipaisi ikäistäsi nais seuraa.
Kemistä oon joo. Suako ei haittaa tämä ylipaino ja haiseva pillu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemistä oon joo. Suako ei haittaa tämä ylipaino ja haiseva pillu?
Pestään sinut ensin kunnolla niin kyllä hajut lähtee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pestään sinut ensin kunnolla niin kyllä hajut lähtee..
Lähtee makukin jos liikaa pesee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites vanhan ukon? 76vM
Delaa kurppa
- Anonyymi
On iso
- Anonyymi
Liiankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiankin
Tuulitunneli korvies välissä hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulitunneli korvies välissä hönö
Mitäs sulla hönö korvienvälistäs löytyykään.
- Anonyymi
Voin antaa mut oon vaasasta. Kik:nainen19vuotias
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san201574Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867