2 20v miestä haluaa pillua kemin alueelta. 18-35:)
2 20 vuotiasta miestä pillua vailla kemi alueelta
17
2045
Vastaukset
- Naikkonenzzz
Mistä päin kemiä? :) Olen 29vuotias nainen ja kiinnostunut kimppaseksistä, etenkin vähän nuorempien kanssa. Olen 168cm 58kg hyväkroppainen nainen. Ottakaa yhteytta vaikka whatsapissa. Num 0458986788
- Anonyymi
milloin tavataan
- Anonyymi
Hei naikkonenzzz missä päin asustat?Kiinnostaako?
- Anonyymi
Vieläkö oot alalla?
- Anonyymi
Oletko vielä kiinnostunut
- Anonyymi
Täällä ois 160cm 105 kg 54v jonka pillu syö noin nuoret pojat kokonaan
- Anonyymi
Kemistäkö olet. Täällä ois vähän vanhempi mies joka kaipaisi ikäistäsi nais seuraa.
- Anonyymi
Mites vanhan ukon? 76vM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemistäkö olet. Täällä ois vähän vanhempi mies joka kaipaisi ikäistäsi nais seuraa.
Kemistä oon joo. Suako ei haittaa tämä ylipaino ja haiseva pillu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemistä oon joo. Suako ei haittaa tämä ylipaino ja haiseva pillu?
Pestään sinut ensin kunnolla niin kyllä hajut lähtee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pestään sinut ensin kunnolla niin kyllä hajut lähtee..
Lähtee makukin jos liikaa pesee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites vanhan ukon? 76vM
Delaa kurppa
- Anonyymi
On iso
- Anonyymi
Liiankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiankin
Tuulitunneli korvies välissä hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulitunneli korvies välissä hönö
Mitäs sulla hönö korvienvälistäs löytyykään.
- Anonyymi
Voin antaa mut oon vaasasta. Kik:nainen19vuotias
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1742316- 581305
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871058Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221008- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972