2 20v miestä haluaa pillua kemin alueelta. 18-35:)
Vastaukset 17
- Naikkonenzzz
Mistä päin kemiä? :) Olen 29vuotias nainen ja kiinnostunut kimppaseksistä, etenkin vähän nuorempien kanssa. Olen 168cm 58kg hyväkroppainen nainen. Ottakaa yhteytta vaikka whatsapissa. Num 0458986788
- Anonyymi
milloin tavataan
- Anonyymi
Hei naikkonenzzz missä päin asustat?Kiinnostaako?
- Anonyymi
Vieläkö oot alalla?
- Anonyymi
Oletko vielä kiinnostunut
- Anonyymi
Täällä ois 160cm 105 kg 54v jonka pillu syö noin nuoret pojat kokonaan
- Anonyymi
Kemistäkö olet. Täällä ois vähän vanhempi mies joka kaipaisi ikäistäsi nais seuraa.
- Anonyymi
Mites vanhan ukon? 76vM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemistäkö olet. Täällä ois vähän vanhempi mies joka kaipaisi ikäistäsi nais seuraa.
Kemistä oon joo. Suako ei haittaa tämä ylipaino ja haiseva pillu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemistä oon joo. Suako ei haittaa tämä ylipaino ja haiseva pillu?
Pestään sinut ensin kunnolla niin kyllä hajut lähtee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pestään sinut ensin kunnolla niin kyllä hajut lähtee..
Lähtee makukin jos liikaa pesee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites vanhan ukon? 76vM
Delaa kurppa
- Anonyymi
On iso
- Anonyymi
Liiankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiankin
Tuulitunneli korvies välissä hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulitunneli korvies välissä hönö
Mitäs sulla hönö korvienvälistäs löytyykään.
- Anonyymi
Voin antaa mut oon vaasasta. Kik:nainen19vuotias
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498