Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tyyli on muuttunut

ikifani

Mielestäni vasta joku aika sitten on ohjauksen tyyli muuttunut.
Ennen oli koomikot erikseen, mm. David, Tracy ja Marlon. Nyt kaikki vääntelevät naamaansa ja ylinäyttelevät. Esin. Chrissie , Lisa ja jopa Cain.
Lähikuvissa sen näkee hyvin mihin on menty ! Vain Robert on kuin ennenkin.

7

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edrfgthyujk

      "Vain Robert on kuin ennenkin."

      Paitsi, että ulkonäkö muuttui radikaalisti uuden näyttelijän myötä.

      • Eivanhojenmuistelia

        Tarkoittaa tietysti Roberttia v. 2014 syksystä lähtien ja jota Hawley näyttelee. Edellistä esittäjäå ei kannata sotkea nykyiseen hahmoon.


    • imnota_robot

      Cain on alkanut hymyilemään hemmetisti. Se jotenkin pistää silmään. Jeff Hordley ei ole mun silmään komea mies koskaan ollutkaan, mutta sievä on hänen hymynsä.

      Mä olen Robert hahmoa inhonnut hänen lapsuudestaan saakka ja nyt olen alkanut tykästymään. :( En tiedä onko tämän uusimman näyttelijän myötä. Hahmo on paljon moniulotteisempi ja niin tämä Robert hymyileekin välillä. Kyllä hymy tekee ihmeitä.

    • myötähäpeääääääh

      Käsikirjoittajista kiinni.

      Aikoinaan Emmerdalessa oli huumoria paljon. Siis silloin vuosituhannen vaihteessa ja sitä ennen...

      Nykyisin käsikirjoittajat jumittavat keksimään psykopaattisia ominaisuuksia henkilöille. Vuoron perään..Niin helppoa ja halpaa...ja sekään ei onnistu näköjään, koska välillä tulee esiin pieniä epäjohdonmukaisuuksia ja lapsuksia. Noloa, todellakin. Ja todiste siitä, että käsikirjoittajatiimi ei tutustu kunnolla toistensa jaksoihin.

      Muutenkin alkaa olla niin lapsellisia juonikuvioita, että olen hieman kiikun kaakun kannattaako katsoa, ei nimittäin enää ole paljonkaan viihdearvoa, lähinnä toive viihdearvosta on pitänyt uskollisena.

      • Surkeaksimennyt

        ''Muutenkin alkaa olla niin lapsellisia juonikuvioita, että olen hieman kiikun kaakun kannattaako katsoa, ei nimittäin enää ole paljonkaan viihdearvoa, lähinnä toive viihdearvosta on pitänyt uskollisena.''

        Itse en ole enää aikoihin katsonut kuin satunnaisesti jakson sieltä sun täältä. Juonikuviot ovat epäuskottavia ja koko kylä tuntuu olevan oikea rikosten pesä. Ainoa mielenkiintoinen ja uskottava juonikuvio on Ashleyn dementoituminen.


    • rbnf

      Koominen hahmo ei ole sama kuin koomikko. Pitäisikö olla vakava ja ilmeetön? Jos asia vaatii tietynlaista sävyä ja ilmettä niitä käytetään. Esim. Robertin vaarallisen pelottava kohtaus Rossin kanssa uudenvuodenyönä. Vihainen Robert Lawrencelle 4.5.2016. Parhaat osaavat kaikkea.Salamyhkäinen,pelästynyt, ja romanttinen Robert Aaronin kanssa. Nykyinen tuottaja hollyoaks MacLeod otti täyden vastuun sarjasta toukokuusta lähtien ja hieman huolestuttaa miten sarja muuttuu. Siinä onkin seurattavaa. Tunteeko uusi tuottaja Robertin hyvän hahmokehityksen. Jos alkaa ilmaantua retconia siis jo esitetystä ja tiedetystä poikkeavia asioita,sepittelyä juonien mukaan taannehtivasti ja epäuskottavasti niin se tuhoaa hahmon ja karkottaa katsojat.

      • rbnf

        Tuottaja keksii tarinat, juonet ja antaa ohjeet mitä jaksoissa tapahtuu,ketkä mukana ja miten kirjoitetaan.
        Katsojat eivät jaksa jos Aaronille keksitään aina vain lisää kärsimyksiä pienten onnen hetkien jälkeen ja Robertille hölmöjä juonia. Tuottajan täysin oma luomus on Rebecca White,joka saapuu meillä ruutuun n. kk kuluttua. Mitä varten?
        Katsojilla on tietty käsitys hahmosta esim. Rishi on kohtelias herrasmies ja jos hänelle kirjoitetaan joku karkea möläytys naiselle niin se olisi outoa. Sensatiolismia,typeryyttä ja juonia hahmojen kustannuksella voi olla tämän tuottajan tapa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe