Asumaan Mäntsälään?

Muutanko

Hei,

olemme suunnitelleet muuttamista Mäntsälään.
Haluaisin mielipiteitä paikasta?
Onko aktiviteettiä, kauppatasot, lenkkipolkua.
Ennen kaikkea miten ihmiset otetaan uutena vastaan kunnassanne?
Onko ihmiset avoimia vai sisäänpäin vetäytyjiä joihin on vaikea tutustua.
Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen

14

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkiinvaano

      Riippuu itsestään miten tutustua muihin. Ei ollut ongelmaa meillä aikoinaan, harrastukset toi tuttuja, koulukavereiden vanhemmat jne. Kyllä täällä on ihan mukavasti mennyt 24 vuotta.

    • TietPoisOnneksiKulkee

      Parempi kiertää kaukaa. Sisäänpäinkääntyntynyttä sisäsiittosta menoa. Pieni piiri tekee päätökset.
      Järvenpäästä ja Sipoostakin saa nyt samaan hintaan, mutta tilaa homekoira ennen talon hankintaa.

    • oletkoOnnesiSeppä

      Kiertämisestä en tiedä mutta päätökset runnotaan läpi jopa väkisin.Pitkään täällä asunut ja veroja maksanut ei merkitse mitään.Hurmoshenkisyys ja jääryys piilottelu yhtiöittämseen vie loputkin.

    • Hämäläiset

      Ihan hyvä paikka tämä on. Vanhaa hämäläis-karjalaista porukkaa on yksi kolmannes.

    • Parempaaetsimässä

      Lapsiperheiden asiat on heikommin kuin muualla lähialueista. Uimahalliahan ei tule. Mutta kaupungin talot ja tilat vastaa jo suurkaupunkia pitäähän niitä olla vähintään 3 näin pienessä kylässä. Mutta ei muuta kuin vanha urheilutalo pelkällä hallitilalla.

    • Mäntsässä ei hyväksytä muualta muuttaneita, Mäntsälä on juntin Suomen juntein kylä

      pahanen en suosittele sinne muuttamista. moni on muuttanu sieltä juuri tämän takia pois.

    • KDH

      Reilu vuosi sitten muutimme tähän uskomattomaan käpykylään ! Täällä ei ole mitään, keskusta on kuin hävityksen kauhistus,joku isokenkäinen saa tehdä rakennustöitä ihan miten huvittaa, katsopa OP:n takapiha ! Jos jotakin positiivista niin luonto on lähellä !
      Karmea paikka...onneks pääsee kohta pois !

    • mäntsäläläinen

      Mäntsälä on hyvä paikka asua. Kauppa ja muut palvelut on hyvät. Olen kotiutunut tänne.

    • nokuseku

      on täällä monta asiaa ihan hyvinkin ja itsekin voi jotain vaikuttaa ja tehdä. Päättäjät toki tekevät mitä mielivät. On kuitenkin paljon pahempiakin paikkoja Suomessa, ei tämä pahinta ole vaikka Keskuskatu on kuin Itä-Venäjältä Siperian takaa.

      Kiinalainen ravintola on ihan kiva. Kotipizzan hinnat järkyttävät ja laatu kehno.

    • eikun-syödään

      on täällä muitakin pissapaikkoja.Tai ruokintatiloja.Pihalta näkee ketkä tumppaamassa välillä käyvät.Rasvankäry kadulle asti.

    • IkäväKotiin

      Ihan kauhea tuppukylä. Olen asunut täällä lähes vuoden ja muutan niin pian kun mahdollista. Muuta Mäntsälään jos et kaipaa harrastuksia, kauppoja ja sosiaalisia ihmisiä! Ehkä eläkeläisille sopiva kaupunki?

      • Konnakamreeri

        Mäntsälän kunnantalolla oli keskustelutilaisuus, missä mietitiin mitä hyvää Mäntsälässä on..kukaan ei keksinyt mitään. Puheenjohtaja totesi "onhan meillä ohitustie"


    • aaaasa

      Jos haluat muuttaa Mäntsälään , niin Hyökännummi on hyvä paikka lapsiperheille.

      • Homonummi

        Täh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe