Tänään se alkoi, ensimmäinen kerta tänä vuonna shortseissa ulkona. Mahtavaa !!!!! näin koko kesä ja vaatteet vähenee !!!!!!
Yes, shortsit
6
2614
Vastaukset
- näinsemeneepi
Hyvä!! Odottelen toukokuun lopun lämpimiä ilmoja, jolloin kaduille ilmestyvät farkkusortseissa ja piukoissa topeissa kulkevat tytöt!!!
- tytyoon
..ja sulla munaseisoo;/((((( senkin ...
- näinsemeneepi
Eipä näkynyt tänä kesänä kovin monesti farkkusortsityttöjä kadulla:( Eivät oikein ilmat suosineet kevyttä pukeutumista. Eikä minulla olisi muna seissyt vaikka olisin heitä nähnytkin;) Katselen heitä ilman minkäänlaista himoa, pelkkänä silmänilona:)
- muotiguru
cargosortsit on parasta miesmuotia
- ujbfhh
Mukavin kesäasu on lyhyet shortsit ihan jokapäiväisessä käytössä läpi kesän niin ei vaatteet kiristä kuumallakaan !!!!
- shortman
Juuri näin, meikä kulkee koko kesän pelkissä shortseissa ja ilman paitaa. Vuosien varrella on tottunut näin olemaan vähän kylmälläkin ilmalla !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560