Onpa hurjan oloinen/näköinen harakka tämä Lady ! Huh huh , onkohan ajantasalla tehtävissään, kun vaan mietin miten minun lapsia ym muita koululaisia ymmärtää.
Olen kuullut, että hänellä on huomattavasti vanhempi mies , joka on aika tenu, tai ainakin näköinen. Voiko hän olla pätevä hommissaan ? Ei kai pitäis antaa ulkoisten mielikuvien vaikuttaa, mutta kun tässä joskus näin, niin tuli jo vähän pelko omien lasten puolesta .
Koulutoimenjohtaja
5
417
Vastaukset
- Hohhohhoh
No hoh hoh , voipi olla noikin .
- Omituistaomituista
Oon kans kattonu et onpa hurja ilmestys. Oli joskus mun lapsien opettaja, ja silloinkin jo totesin että on kyllä tyyli kadoksissa . Outo tyyppi jotenkin kalsea .
- Ymmärrystäpaljon
Miten tämä ihminen vaikuttaa lasten koulunkäynnin hyvinvointiin ? Toivoisin tietenkin, että olisi siinä virassa empaattinen lapsia ymmärtävä ihminen .
- niminerkki123
Sen mitä olen hänen kanssaan töitä tehnyt niin on yksi niistä harvoista oikeasti pätevistä henkilöistä hallinnon henkilökunnasta.
- 2409
Ei saa arvostella ulkonäön mukaan. Rumasti sanoit myös hänen miehestä. Käy tapaamassa koulutoimen johtajaa ja tee sitten vasta arviosi. Jotain jos pitää pelätä, Kirkkonummen lastensuojelu. Heillä on homma hanskassa ja hanskat hukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787