Mua raivostuttaa tapahtuma Nouse suomi.
Facebookissa mun seinällä näkee usein mainoksia tapahtumasta. En voi enää kommentoida, koska estävät minut. Olen ilmeisesti liikaa kritisoinut noiden käyttäjien toimintaa Heidi Baker ja joku taikuri maldonado. Netissä on klippi jossa maldonado muuttaa veden juomalasissa punaiseksi ja yleisö on aivan sekaisin tuosta taikatempusta. Pitävät sitä Jumalan ihmeenä. Yksinkertaista sirkus temppua.
Nää ihmiset ovat käyttäjiä, josta Raamattu varoittaa. Maldonado on miljonääri joka tulee keräämään rahat Suomesta. Lisäksi tapahtumaan on pääsymaksu. Evankeliumi ei olekaan ilmaista heidän mielestään.
Huijarit vaudissa
12
316
Vastaukset
- Masredon
Käyttäjien tilalla pitäisi lukea eksyttäjä. Ennakoiva tekstinsyöttö on vihollisista.
- Närhit
Ajattelin että tapaus Patrick Tiainen saisi ihmiset ajattelemaan, että kaikki eivät ole ihan terveellä pohjalla. Tarkoitan siis noita äärikarismaattisia. Hillsong seurakunnat, toverit, missio maailma, ja monet pienet menestysteologia levittävät seurakunnat.
- Nukkuva
Kuinka moni on menossa nouse suomi-tapahtumaan?
- Nurisija
Onkohan Patrik Tiainen tapahtumassa? Hänhän on hyvä ystävää Heidi bakerin kanssa.
- Kaatuja
Onko kellään kokemuksia tapahtumasta? Kaataako Heidi Baker ihmisiä?
- Alleni
Ajattelin kaataa Heidi Bakerin.
- No.höh
:0(
- Totuudenpuolesta
Tässä oli hyvää analyysia tapahtumasta ja sen vierailevista tähdistä!
http://radioliekki.fi/nouseeko-suomi/- Olemmekounessa
Kiitos. Hyvä ja valaiseva linkki. Jospa edes jollekkin tulisi ajatus, että ei ehkä kannata olla mukana tällaisessa.
- akkakokkolasta50
kyllä täytyy taas ihmetellä, miks "uskovat" juoksevat tällaisissa tapahtumissa, siis oikeesti miettikää , koetelkaa, ja tutkikaa onko tää Kirkauden ja Kaikkivaltiaan tekosia...??
- en-lähtis-pilkkaamaan
2Kor. 4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
Jes. 6:10 Paaduta tämän kansan sydän, koveta sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se näkisi silmillään, ei kuulisi korvillaan, ei ymmärtäisi sydämellään eikä kääntyisi ja parannetuksi tulisi."
Matt. 13:14 Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.
2Kor. 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Ef. 2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
Me jotka noissa tilaisuuksissa käymme, me nautimme ja kiitämme Jumalaa kaikesta siitä hyvästä sanasta, joka toteutuu niissä jotka uskovat ! Jeesus sanoi, rauhan minä jätän teille, Minun rauhani,,,,,,,,Joh.14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982