Venyykö naisen värkki monen ja erikokoisen kullin käsittelyssä? Tuleeko naisesta vanhetessaan väljä? Miehelle s e on vain vain plussaa jos saa usein naida. Silloin kulli ei jouda surkastumaan.
Vastaukset 14
- KimpassaNaituVaimo
Ei naisen pillu naidessa kulu.
Olen ollut kimppa naisena miehelle ja ystävillemme yli 25 vuotta ja pillu on priimakunnossa tiukka ja pystyn puristamaan kullia naidessamme.
Miehet naivat kanssani useita kertoja viikossa.
Viikonloppuna 2 tai 3 miestä nai vähän väliä ja perjantai illasta maanantai aamuun asti
Ja keskiviikkoisin joku tai jotkut käy saunassa kanssamme ja myössä naimassa minua kimpassa mieheni kanssa. - N37v
Pillu löystyy käyttämättömänä tai vähän käytettynä.
Viiden lapsen äidiltä olen saanut tiukinta pimppa ikinä, joten ei se ainakaan käytöstä kulu
- PiilluaHalukkaillr
Minä olen nainut kaikkien mieheni ja omien ystävien kanssa vuosien aikana.
Mieheni haluaa kimppa naintia että olisin naitavana hänelle ja ystävilleen.
Olin epäileväinen alussa en enää kun olen huomannut että mieheni todella tykkää kun nain muidenkin kanssa.
Nyt on luontevaa antaa pillua kavereillemme enkä ole säästellyt enää vaan jakanut tavaraanI halukkaille myös miehen veli nai minua.
Mieheni sanoin pilluni on vain parantunut käytöstä. - kaikkeakaikillexxxxx
Sopii varmaan nyfomaatikoille ja miehenkipeille seksihurjastelijoille.
- PiilluaHalukkaille
Kyllä sopii eihän miestenkään lihakset käytöstä surkastu vaan käyttämättömyydestä.
- Jaan.PilluaniHalukkaille
Pillua ei ole tarkoitettu pölyä keräämään vaan lypsämään spermaa
- Annantoki
Täysin samaa mieltä!
Jos elämässä olisi enemmän vapaata aikaa, käyttäisin sitä mm. seksin harrastamiseen vanhojen ja uusien tuttujen kanssa.
On ilo ja nautinto saada kovaa kullia pilluun!
- PilluaRiittääKavereille
Jos haluat että vaimosi pillu tulee tiukka ja voimakas supisteinen.
Hommaa hänelle miehiä itsesi lisäksi niin saa harjoitusta.
Eihän miestenkään lihakset ilman treeniä kasva. - N39M46
Pane/pankaa kunnolla kyllä pillu kestää jos ĺiùkkaus riittää.
Spermat pilluun niin kestää - Naitu.NainenJaMies
Olisi kamalaa jos naisen pillu venyisi käytöstä.
Hänen pillunsa olisi kuin teltta jos kuluisi käytöstä.
Olemme kavereiden kanssa naitu vaimoni pillua 28 vuotta ja 17 kaveria ja puoli tuttuja en muista montako.
Vaimolla kuitenkin on tiukka pillu. - Ristofferi
En ole huomannut, että vanhemmilla olisi löydempi kuin nuoremmilla. Yksi kaikista löysimmistä mitä mun kohdalle on osunut oli 16 vuotiaalla. Tällä hetkellä seksisuhteessa 48 vuotiaan yh:n kanssa, eikä todellakaan ole löysä....
- entodellakaanpihtaa
Ei veny, olen saanut kaikista pillussani käyneistä kulleista lastin sisääni. Pienin oli varmaan n. 10•3 cm ja suurin arviolta 24•6cm (2 turkkilaista hierojaa peräkkäin)
- PillutKehiin
Naisen pillu on lihas jota käyttämällä paranee ja voimistuu kuten miestem lihakset treeneissä.
Pillu paranee ja voimistuu käytössä eli naisille paljon naima miehiä niin pn unelma pilluja paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711583Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2561096Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183762- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210695Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63665- 40576
- 41557
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi49553Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68540- 63513
- 32511
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul58506Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23479Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169476Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 69451
- 6443
- 24434
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415