Puhelinliittymä

Vikavalinta

Elisa toiminta omavaltaista. Laskutuksessa jatkuvasti epäselvyyksiä. Kun joskus saa yhteyden
laskutukseen ovat kuin laupeuden tekijöitä kun oikaisevat omat virheensä.
Ei meinaa päästä liittymästä eroon mitenkään. Toivon ettet mene samaan halpaan kuin minä
ottamalla liittymää Elisalta.

6

1358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Todella ikävää kuulla mieliharmistasi :( Laskutuksessa tapahtuneiden virheiden sekä muiden mieltä askarruttavien kysymysten kanssa suosittelen lämpimästi kääntymään asiakaspalvelumme puoleen, niin asia saadaan pikimmiten selvitettyä kuntoon ! Asiakaspalveluumme voi olla yhteydessä usean eri yhteydenottokanavan kautta, mikä vain sopii itselle kaikista parhaiten :)

Meihin voi olla yhteydessä mm. Palstan yksityisviestin kautta: http://elisa.fi/palstatiimi . Sivulle tulee luoda käyttäjätunnus ennen yksityisviestin lähettämistä.

Moona / Elisan Sometiimi
      http://palsta.elisa.fi

• folnh

Elisalta tuli yllättävä lasku, 250 e. 3 datasiirtoa. Potut pottuina, vaihdoin dna:lle.

• että.näin

Puhelinliittymän pitäminen samalla operaattorilla on huono vaihtoehto,et saa koskaan mitään etua/alennusta uskollisesta asiakkuudesta. Vaihdoin toiselle operaattorille liittymät (3) silloin omalta operaattorilta tuli tarjous - maksut 1/2 hintaan 2 vuotta !
        Sama koskee paperilehtiä yms. uskollinen asiakas maksaa täyden hinnan

• Minulla on kaksi Elisan liitymää. Ei ole pitkään aikaan ollut huomauttamista. Muutamia viikkoja sitten päätin vaihtaa Teliaan. Pikaisesti sain hyvät tarjoukset Elisalta ja vaihdoin takaisin. Mietin millaisia laskuja tulisi Telialta. Ja tulihan sieltä lopulta kaksi maksukehoitusta. Soitin Telialle ja yrmeä vastaus oli, että ovat lähettäneet laskut sähköpostiosoitteeseeni jo viime kuussa, eivätkä voi tehdä mitään. Ei ole koko tänä aikana löytynyt sähköpostistani eikä roskapostistakaan. Yksinkertaisesti eivät ole lähettäneet ja sitten maksukehoitukset matkaan. Onko tämä sitä kuuluisaa hyvän asiakaskokemuksen tekemistä. Onneksi en ole Telian asiakas, enkä tule.

• pettynyt

Täysin samaa mieltä. Jos haluat päästä rahoistasi valitse Elisa! Vertaile kilpailijoihin ja kerro minullekin mitä hyvää Elisa tarjoaa.

• pettynyt

Laskutus pelaa, muu ei sitten pelaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      110
      4955
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      4933
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4682
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3024
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2713
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2168
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      1937
    9. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1458
    10. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      37
      1443
    Aihe