Japanissa, jossa "julkisivun" pitää olla kunnossa, voidaan kulissia pitää pystyssä nykyään rahan voimalla. Halutessaan yksinelävä japanilainen voi vuokrata perheen, sisaruksia tai aviopuolison, vain siksi, että kaikki näyttäisi ulospäin normaalilta ja arvostus pysyisi yllä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705082200124516_ul.shtml
Adventtikirkossa seksuaalisesti poikkeavat ovat myös joutuneet usein pakosta mm. kulissiavioliittoihin yhteisössään vallitsevan tiukan uskonnollisen etiikan vuoksi. Kaapista ulos tuleminen on lähes mahdotonta. Pienen yhteisön piirissä luonnollisesti puskaradio toimii hyvin tehokkaasti ja epäilyksen alle yhteisössään saattavat joutua myös täysin syyttömät ihmiset. Perättömät juorut voivatkin olla vain kateellisen toisen lahkon jäsenen ilmoille heittämiä, joilla puheilla on haluttu nostaa omaa statusta ja painaa toista lokaan.
Adventtikirkko on muodollinen yhteisö?
4
74
Vastaukset
- Pettuleipää
Niin käy kun uskoo Ellen Whiteen Jumalan Sanansaattajana.
- aina.tapahtuu
Lissää uutisia Iltalehti 8.5.17. Nunna auttoi viittä pappia raiskaamaan kuuroja lapsia.
- Käytäntö.lahkossa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705082200124605_ul.shtml
Adventtikirkossa Suomessa on mm. suojeltu pastoreiden keskuudessa pedofiilikollegoja siihen asti, että tapaukset ovat vanhentuneet ja syytettä ei ole voitu nostaa. Julkisuuteen tulleet tapaukset on pakon sanelemina sitten täytynyt käsitellä kirkon sisällä ja pedofiili on hyllytetty tehtävästään joksikin aikaa tai siirretty muihin tehtäviin, kunnes myrsky on laantunut.
- pyhpyhyyhyNYYH
Adventismissa pidetään ulkokuorinen kulissi kunnossa. Sittenhän voi paukutella sapattihenkseleitä ja kaikki ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614