Ongelmani on luonnollinen seksuaalivietti, joka siis on ristiriidassa Jumalan sanan kanssa. Katselen mielelläni naisia ja arvioin heitä mielessäni. Monia naisia on, joiden kanssa tahtoisin seksiä, mutta en mitään sen kummenpaa.
Seurakunnassa käy myös kauniita naisia (lähinnä 18-50-vuotiaita), jotka saavat haluni heräämään. Jos lähelle tulee lumoava neito (tai rouva) avoimessa paidassa ja nännit töröttää, niin täytyyhän se katsekin panna johonkin. Monilla on lisäksi huumaavaa hajuvettä. Mielestäni luojan luoma nainen on kaunis ja kun he vielä ehostavat siihen lisäksi, niin asetelma on täydellinen.
Tiedän, että lähipiirissäni on naisia, jotka katselevat miehiä ja hoitavat seksuaaliset tarpeensa välillä muutaman eri kumppanin avulla. Olen itsekin käynyt välillä parin naisen luona samoissa merkeissä, yhdessä nauttien. Ongelma on, että tämä tapani elää tuomitaan muutaman seurakuntalaisen toimesta ja lähinnä raamattuun vedoten. Miksi Jumala on luonut meihin seksuaalisen halun, mutta ei antaisi käyttää sitä sen herätessä?
Miten vastustaa himoa?
11
311
Vastaukset
- etwsr
Sillä ei sinänsä ole merkitystä, että jotkut tuomitsevat sinut. Sillä, mitä Jumala ajattelee asiasta, on merkitystä. Se on ongelmasi, eikä "tuomitsevat" uskovat. Raamatusta käy kyllin selvästi ilmi, että sinun tulee tehdä parannus synnistä. Vai luuletko, että Jumala vaatii jotain, mihin hän ei anna voimaa. Ongelmasi vaikuttaakin siltä, että suhteesi Jumalaan ei ole kunnossa. Jeesus auttaa sinua tässä asiassa, jos rukoilet häntä. Mutta hän vaatii seuraajiltaan joka päivä itsesi kieltämistä.
- jatkokurssi
Voit olla trollaaja, mutta vastaan silti.
Olen samanlainen, mutta naispuolinen. Meilläkin on seksuaaliset himot, vaikka niistä ei ole sopivaa puhua. Olen jäänyt sinkuksi, ja taisteluni taistellut sen asian kanssa.
Jotenkin vaan olen tullut ikään, jolloin siitä asiasta saa jo rauhan.
Jaksamista sinullekin. - Älkää_eksykö
Jarmo avautuu ja yksinpuhelee tässä ketjussa
- Ryvettynyt
Tee syntiä niin paljon kuin haluat. Älä pakota itseäsi mihinkään parannukseen.
Jatka siinä himossa niin kauan kuin haluat.
Se loppuu aikanaan.Jumala sitteen hoitaa sua.
Mutta jatka synnissä..niin kauan kuin jaksat..anna palaa. - Iloa
Raamatusta löytyy paljon kieltoja, joita kukaan ei noudata. Silmät pitäisi repiä päästä. Ei saisi junassa tai muuallakaan istua tuolilla, jossa on ollut nainen kuukautistensa aikana. Jumala loi ihmisen nauttimaan seksistä, tarkoituksella.
- Eikiitosjeesus
Älä vastusta, anna mennä, ala panna.
Hittoako sinä katkerien uskontodiktaattoreiden ammoisista sepustuksista välität. Seniilien ihmisten kirjoituksia. Siksi koska jumalaa ei ole eikä hän myöskään ole luonut mitään. Miksi rakastava ja ihana jumala olisi luonut mitään vain sen takia että saisi tarpeeksi hyvän syyn lähettää ihmisiä helvettiin?
- HELL.pyhä
Kakkien on tehtävä panarrus.
- eri.suhteet
Seksuaalinen kanssakäyminen yhdistää. Raamattu sanoo että mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi. Paavali toisti samaa ajatusta sanoessaan että joka rakastelee porton kanssa, tulee yhdeksi lihaksi hänen kanssaan.
Käytännössä se merkitsee sitä että jos rakastelee kerran jonkun kanssa, tästä henkilöstä tulee osa sinusta. Ihmiset kiintyvät toinen toiseensa. Siksi ei voi niin vain lopettaa suhdetta vaan jos on antanut toiselle tilaisuuden rakastella, ei voi seuraavana päivänä olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, Olemme vastuussa niistä haavoista joita aiheutamme. Joku saattaa katkeroittua loppu iäkseen, joku itkee yksinäisyydessään.
Minulla on tyttökaveri joka voi luottaa minuun. Se että joskus olemme eri mieltä, ei riko suhdettamme. Olemme ystäviä ja luotamme toisiimme. Ei tarvitse epäillä että tulee petetyksi.
Siksi suhteemme tuntuu niin hyvältä, eikä se haavoita. Olemme liian vanhoja saamaan lapsia, joten sitä ei tarvitse ajatella. Tapaamme kerran tai kaksi viikossa.
En halua loukata hänen tunteitaan. Siksi en flirttaile toisten kanssa samanaikaisesti, vaikkakin kyllä halaan hyviä ystäviäni.
Jos olen halannut jotakuta kerran, se on lupaus tälle että on oikein halailla minun kanssani. Ei tarvitse ajatella onko se sopivaa. Joidenkin kanssa voi olla vaikka pusu poskeen-suhde niinkuin minulla on miniäni kanssa. Suhteita on eri asteisia.
Jeesus sanoi ettei saa hylätä puolisoaan. Se koskee yhtä hyvin niitä jotka ovat avoliitossa tai asuvat erillään, mutta tapaavat silloin tällöin.
Olemme vastuussa toistemme tunne-elämästä.
Rakkaus sinänsä on ihanaa. On ihana rakastella, kun voi luottaa toisiinsa.
Se tasapainoittaa elämää, niin ettei keräydy patoutumia, eikä ole vaikeaa hillitä itseään toisten naisten seurassa. Parempi on tyydyttää toinen toisensa kuin palaa himosta. - Steyr
Millä vastustaa himoa - avioliitossa!?
Sanon ettei ainakaan sillä, että vaimo pihtaa. On pihdannut jo n. seitsemän vuotta. Ei ole antanut edes märällä somella koittaa, kuivasta puhumattakaan.
Kuinkas olen hoitanut seksuaalisen tarpeeni avioliitossa?
No sillä vanhalla sinkkutyylillä, että siinä se on räpylässä. Ja tyttäret pääsee myös ns. omin käsin jonkinlaiseen onneen. Eipä siinä muu auta.
Enkä ole enää vuosikausiin seurakunnassa puhunut asiasta. 'Syyttäjiä' ja 'tuomareita' löytyy, vaikka kyseisillä 'syyttäjillä' ja 'tuomareilla' ei olisi minkäänlaista havaintoa eikä Isä Jumalan ilmoitusta asiasta. Olettamuksia vaan.
Jotenka jättäkäämme asiat Herralle. Hän on se Taho, joka voi sielun pelastaa tai hukuttaa sitten, kun sen aika on tullut.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359