Tarpeellista pikkupuuhaa on sopiva hommata itselleen jos ja kun aikaa on..
omatoiminen hiustenleikkuu ja hygienia
pyykinpesu
laskujenmaksu
kauppareissut
ruuanlaitto
imurointi
muu siivous
voimistelu
meditointi
polkupyoraily
pidättaytyminen viinasta ja tupakasta ja torsäämisestä ym. paheista
lukeminen
ruokajonoissa seisominen
jatkakaa listaa mitä puuhaatte vähävaraisena??
Tarpeellinen Hyötytoiminta muun ohessa
11
179
Vastaukset
- Makaronisti
Makaronin viljely.
- käyhättyvarttiköyhä
toi on valhe, et ois vähävarane. yhteiskunta on kuin teatteri, mistä käyhätään just ne oikeet tyypit köyhyyteen. ei ihminen oikeesti ole vähävaranen. yhteiskunta on kuin toimintaelokuva, hehhe, käkä.
Itseäni kiinnostaisi retkeily ja vaellus. ja nyt olenkin etsimässä halpaa vedenkestävää telttakangasta että voin ommella (harrastaa) ja tehdä oman teltan kesän aktiviteettejä varten kunhan tämä toukokuinen lumisade lakkaa. Tietääkö kukaan köyhimys mistä sais halpaa/ilmasta teltta/pressukangasta? Mutsi varmaan lainaa kyl tota ompelukonetta.
Mulla noi kauppareissut on samalla pitkiä kävelylenkkejä jos niin haluan. Kun oli vielä amme harrastin myös nyrkkipyykkiä. Ekaks pesin itseni sitten kalsarit ja lopuksi sukat. Farkut sun muut paidat kyllä koneessa tai vanhempien luona.
Ruoanlaitto on myös harrastus siinä missä leivän leipominen. halpaa ja hyvää kun osaa ja on kiinnostusta. Köyhä fiksu aina pärjää. Salakatiskointia en ole vitsinyt alkaa harrastaa ja ikävä kyllä monet laiturit on suljettu ettei pääse edes pilkille.
Ruokajonoissa en ole seisonut vielä mutta kai sitä joskus pitää sitäkin tehdä. Onhan noita muitakin niin miksei...Imurointia kun inhoan ja asunto suht pieni voi käyttää harjaa ja rikkalapiota. Paras kuitenkin on kevyt kostea moppaus (laminaattilattia). Tulee täysin puhdasta ja kaksi asiaa hoituu kerralla.
- Kinostaa
https://www.youtube.com/watch?v=tr6YlJ4rFQ0
Kiinnostaa. - köyhäautoilee
Korjasin juuri vanhaa autoani, vaihdoin alapallonivelen ja säästin huomattavan summan. Laadukas varaosa maksoi 19,90€ tarvikeliikkeessä ja vaihtotyöhön minulta meni pari tuntia, tienasin 180€, kun en viennyt autoani korjaamolle! http://aijaa.com/LLrogU
Taas mennään vuosi eteenpäin vanhalla katsastetulla autolla! - tyytyväinenköyhä
Minä puuhaan vähävaraisena juuri noita edellä lueteltuja asioita.
-Nyt tein ruokaa perheelle ihan itse punaisella lapuilla ostetuista tarjoustuotteista, keitin kananmunia, paistoin uunissa pihvejä, tein broilerkastiketta ja keitin perunoita. Siinä meille ruokaa taas useammaksi päiväksi!
-Pätkin tänään itse tehtyjä halkoja 1,5m³ liiteriin klapeiksi ja lämmitin leivinuunin, sekä keskuslämmityskattilaan pesällisen, että saadaan suihkuvettä koko perheelle illalla. Näillä puilla lämmitelläänkin sitten suihkuvettä pitkälle kesää! - radionkuunteluuuu
Melkein koko päivän radio auki kun kotona. Toivelevyjä, keskusteluohjelmia. Ei millään jumputus kanavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972