Hei! Oon mkettinyt että onko mulla jonkonlainen syömishäiriö koska syön koulussa tosi vähän, jätän aamupalan aina väliin kun on mahdollista (eli melki joka aamu) olen lisännyt liikuntaa,en syö ilta palaa meilki ikinä, katon kalori määrät laatikoista/pusseista/purkeista,katsen itseäni peilistä ja puristelen reisiä ja vatsassa olevaa löydää ihoa/läskiä, tulen myös hurjan iloiseksi jos nään että kylkiluuni näkyvät, katselen anorektikko kuvia ja vertailen itseäni heihin,katon idioja millä ei jääsi kiinni vanhemmille ettei syö. Mitä mieltä olette? Onko mulla jotain pientä syömishäiriöö?
Onko mulla anoreksia?
3
242
Vastaukset
- apuaonolemassa
Kyllä. Pyydä apua kotoasi, koulun terveydenhoitajalta ja koulukuraattorilta.
Alipainoisuus haittaa kehittymistäsi, oppimistasi ja muistiasi. Se heikentää myös sosiaalisuuttasi, kun alat piilotella asioita ja valehdella esimerkiksi syömisestä.
Kylkiluiden näkyminen selvä merkki laihuudesta. - Babushka
Oman kokemukseni mukaan on siihen viittaavia oireita. Itse tein samoin anoreksia aikoinani.
Itse, kun minulla oli noita oireita hain omatoimisesti apua.
Neuvoni sinulle olisi, että juttelisit jollekin luotettavalle taholle asiasta.
Olet tärkeä ja ihana juuri sellaisena, kuin olet. Puhuminen tässä asiassa minulle oli vaikeaa, mutta se auttoi paranemaan. - nättiii
Mut ompa ne kylkiluut vaan niin nätit omalla tavallaan :3 Jos haluisit kikkiin seuraa nii onnistuis :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238519Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3401653- 3821372
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2901366- 61295
- 711262
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331050Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241036Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36968