Onko mulla anoreksia?

Anorektikkonuori

Hei! Oon mkettinyt että onko mulla jonkonlainen syömishäiriö koska syön koulussa tosi vähän, jätän aamupalan aina väliin kun on mahdollista (eli melki joka aamu) olen lisännyt liikuntaa,en syö ilta palaa meilki ikinä, katon kalori määrät laatikoista/pusseista/purkeista,katsen itseäni peilistä ja puristelen reisiä ja vatsassa olevaa löydää ihoa/läskiä, tulen myös hurjan iloiseksi jos nään että kylkiluuni näkyvät, katselen anorektikko kuvia ja vertailen itseäni heihin,katon idioja millä ei jääsi kiinni vanhemmille ettei syö. Mitä mieltä olette? Onko mulla jotain pientä syömishäiriöö?

3

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaonolemassa

Kyllä. Pyydä apua kotoasi, koulun terveydenhoitajalta ja koulukuraattorilta.
      Alipainoisuus haittaa kehittymistäsi, oppimistasi ja muistiasi. Se heikentää myös sosiaalisuuttasi, kun alat piilotella asioita ja valehdella esimerkiksi syömisestä.
      Kylkiluiden näkyminen selvä merkki laihuudesta.

• Babushka

Oman kokemukseni mukaan on siihen viittaavia oireita. Itse tein samoin anoreksia aikoinani.

Itse, kun minulla oli noita oireita hain omatoimisesti apua.

Neuvoni sinulle olisi, että juttelisit jollekin luotettavalle taholle asiasta.

Olet tärkeä ja ihana juuri sellaisena, kuin olet. Puhuminen tässä asiassa minulle oli vaikeaa, mutta se auttoi paranemaan.

• nättiii

Mut ompa ne kylkiluut vaan niin nätit omalla tavallaan :3 Jos haluisit kikkiin seuraa nii onnistuis :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1354
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1166
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      882
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      198
      881
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      812
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      771
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      737
    Aihe