Mulla on vanha kone. Tulee niitä kylttejä: tää on väärennös! En kai muuta kun osaan laittaa virran koneeseen. No. Jos se hemmo väärensi tän käyttiksen, epäilen, ette Stewe ansaitsee semmosen vaatimattoman 2miljr. anteeksipyynnön! Vaan saattaa se jankutus munkin päähän sen verran ottaa, että ku luulet sua minux, en ota.mä väitän sinux olevan jotain muuta ja tahallani muutun sinux!
Mikä on väärin
olikopaha
2
125
Vastaukset
- vaadi_rahat_takasin
Ostitko sen käytettynä?
Jotkut härskihärtikaiset myy käytettyjä koneita varustettuna kepulisti asennetulla Windowsilla, ja sitten kun Windows päivittyy, väärennös paljastuu. - järjestelmätiedostot
Järjestelmätiedostot ovat jotenkin muuttuneet viruksen takia tai muuten vain kovalevyllä on joku bitti muuttunut itsestään.
Sen voi korjata komennolla sfc /scannow, tarkistaa järjestelmätiedostojen eheyden ja korjaa virheet. Paitsi jos vanha kovalevy on menossa hajalle ja siihen on tullut bad sectoreita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317726
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455230- 594812
- 763477
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321971- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371639
- 1601470