Syyllisiä syrjäytymiseen

taaksepoistu

Mulla hyvä idea! Kaikki nyt joukolla keksimään syyllisiä omaan syrjäytymiseensä!
Kuka keksii parhaimman syyn? Miten palkitaan voittaja? Ideariihi koolle!!!

12

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienestäsealkaa

En lähde tähän kisaan. Katkeruus ja itsesäälissä pyöriskely ei auta mitään. Jos koet olevasi syrjässä, päätä jo tänään tehdä asialle jotain vaikka ihan pientä. Arvosta itseäsi ja elämääsi. Ala ottaa vastuuta terveydestäsi vaikka lähtemällä päivittäin lenkille, ala tekemään jotain hyvää kaverille ja myös itselle.

• KaaleppiKalevaan

Ei kannata mollata itseänsä. Muut tekevät sen paremmin. Jokainen ihminen on jonkin arvoinen. Sanokoot muut mitä hyvänsä.

• uahgoai

Eipä siinä muuta tarvitse kuin avata tv ja todeta millaista paskaa se on täynnä.

• Katkerahko

1. neljän koulukiusaajan porukka ala-astevuosilta.
      2. Vanhempien alkoholi- ja mielenterveysongelmat.
      3. Kahden edellisen seurauksena omat mielenterveysongelmat.
      Siinäpä "syylliset" pääpiirteissään.

• kastanyetti

Ei kannata itsesäälisssä maata ota kaksi tiiltä ja hakkaa niitä yhteeeeeen jätä pääsiväliin vittukun helpottaaa ota vasara nuiji sillä päähän vitttukun helllpoottaaa ÄLÄ TUO MUILLE MURHEITAS!!!

• kusetusko

Poliitikot hokee syrjätyneistä? Tosin politiikot ovat syrjäytyneet kansasta, vuodessa vain 5 kuukautta lomaa (istuntovapaa)? Plus ilmaiset "työmatkat" ruuat puoluetuet ja.......................

• tuhottumaa

En tunne itseäni syrjäytyneeksi koska ole itse "syrjäyttänyt" itseni tästä sairaasta yhteiskunnasta joka ajaa Silppurin johdolla suoraan tuhoon. Älkää äännestäkö ketään ja annetaan vaan mennä kun oikein valtion tahtokin on sellainen.

• mieenkestä_

SininenSekohallitus =)

• paistaasepäivä

Elämä voi olla tuskallista, mutta etten ainakaan itse lisäisi omaa tuskaani, yritän pysyä liikkeellä tavalla tai toisella, enkä ainakaan itse seiso itseni tiellä ajatellen ettenkö saisi nauttia ja iloita elämästä huolimatta olosuhteista joiden keskellä olen. Eli en ainakaan itse syrjäytä itseäni vertailemalla itseäni muihin. Voin tehdä jotain pientä hyvää jonkun hyväksi, sekin on jo jotain osallistumista ja saa hyvän mielen.

• Jep- Liikkeellä on pysyttävä. Harrastuksia liikuntaa ja mielenkiintoa maailmaa ja elämää kohtaan. Tuskallisista kokemuksista huolimatta. Voi siellä lähibaarissakin käydä sosiaalisoitumassa,ihan normaaleja ihmisiä sielläkin on.

• Syrjäytyminen kulutushysteriasta, ahneudesta , omaan napaan tuijottamisesta, luonnon tuhoamisesta vai tarkoitatko henkistä syrjäytymistä ? Mielestäni on hyväksi erottaa omista ajatuksistaan nuo aiemmat mainitut eikä jäädä niitä kaipailemaan... Kiitollinen olen toki Jumalalle tästä kaikesta enkä suinkaan katkera että pitäisi alkaa jotakuta "syyttelemään" .

• Anonyymi00010
      UUSI

Ei kannata suunnitella syrjäytymisen tehostamista vaan sitä miten
      siitä voisi irtautua ja kiinnittyä paremmin harrastuksiin ja ihmisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75
      576
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56