Jouko Nieminen, harvinaisen raitista. Kuunnelkaa

Totuudenpuolustaja

24

3235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuntelin

Suosittelen!

• Eimeen

Totisesti. Kannattaa kuunnella puhujaa, joka tietää mistä puhuu.

• positiivinenihme
        Eimeen kirjoitti:

Totisesti. Kannattaa kuunnella puhujaa, joka tietää mistä puhuu.

Tämä on äärettömän harvinaista tänä päivänä, että löytyy vielä näin totuudenmukaista kuunneltavaa. On tullut kuunneltua ja luettua jos vaikka mitä.

• JoukonTunteva

Jouko on niitä harvoja, joka varoitti mm. Nokia Missiosta paljon ennen Koiviston kohua ja omalla nimellään. Joukon "Olen voitelussa" on hyvä vihkonen. Markku Koivistokin soitti aikoinaan Joukolle ja kielsi kaikki yhteydet Benny Hinniin. NM kuitenkin koetti aikoinaan saada Hinniä omiin tilaisuuksiinsa ja saikin sentään Henry Hinnin. Koiviston Make sanoin keväällä 1997 Nokian torstiksessa, että voi tulla aika, että Benny Hinnin varjokin jo parantaa sairaita. Jeesus Joukoa siunatkoon!

• MyöskinJoukontunteva
      • Poistettutämä

Googlesta lisää..

• 567575

Tästäkin on poistettu.

• niemisestäkö
        567575 kirjoitti:

Tästäkin on poistettu.

Mitä on poistettu???

• markku.lievonen

Olipa harvinaisen poikkeavaa opetusta tämän päivän opetuksista. Oli ensimmäinen kuulemani opetus, joka toi esiin todellisuuden, miten juuri tämä sama henki rantautui maahamme Niilo Ylivainion toiminnasta ja levisi kautta maan.
      Kuunnelkaa tarkoin puolueetonta hyvää opetusta.

• KoetelkaaKaikki

Kyllä, tämä on raitista opetusta! Kuuluu ainakin minun suosikkilistalleni ja voin suositella muillekkin.

• markku.lievonen

Kuka tietää ja tuntee missä päin hän tällä hetkellä vaikuttaa?

• " Jeesuksen veri ainoa tie "

Miehet voivat tietysti ihnnoida verta, mutta teillä ei ole ollenkaan naisnäkökulmaa, koska naisen ei saa puhua. Roomassa orjilla ei ollut puheoikeutta. Naiset ovat siis orjia.

Naisnäkökulmasta veren himo on kuvottavaa, siitä tulee mieleen vampyyrit, joilla ei ole elämää ilman verta. Toinen, mikä tulee mieleen on sota, jossa verta vuodatetaan maahan, ihmiset eivät kuitenkaan juo ihmisen verta.

Suomalaiset joivat aikoinaan karhun verta, koska uskoivat että karhun voimat siirtyvät näin itselle.
      Myöhemmin pontikkaa sanottiin karhun vereksi. Kristityillä viiniä sanotaan jeesuksen vereksi.

Naisnäkökulmasta se ei ole raitista oppia, vaan tunkkaista ja taikauskoista, pakanallista.

• Rauhan tervehdys.

Raamattu ei kuuluu lukea naisnäkökulmasta eikä miesnäkökulmasta, vaan ristinnäkökulmasta Golgatalta. Pääset välittömästi Golgatalle, kun uskot evankeliumin Jeesuksesta Kristuksesta.

"Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Sentähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.

Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi'." - Matteuksen evankeliumi 13:12-15

Siunauksin, MM.

• Anonyymi
        Ingenjör_81 kirjoitti:

Rauhan tervehdys.

Raamattu ei kuuluu lukea naisnäkökulmasta eikä miesnäkökulmasta, vaan ristinnäkökulmasta Golgatalta. Pääset välittömästi Golgatalle, kun uskot evankeliumin Jeesuksesta Kristuksesta.

"Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Sentähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.

Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi'." - Matteuksen evankeliumi 13:12-15

Siunauksin, MM.

Jännää, että Jeesus ei halunnut ihmisten uskovan evankeliumia ja pelastuvan.

• rterte

Uskova kyllä erottaa mikä on raitista julistusta ja mikä ei.

• Anonyymi

Tää kannattaa kuunnella

• Anonyymi

aiemmin oli , Jouko Nieminen , kotisivut, nyt ei enää löydä.
      jos on sama Jouko Nieminen, niin siinä kotisivustolla ollut tervettä opetusta, paljon artikkeleita luettavissa.
      miksi on poistanut kotisivuston ??

• Rauhan tervehdys.

Jouko on vanha, vakavasti sairastunut eikä enää jaksa aktiivisesti toimia Sanan palveluksessa.

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

Jouko Niemnen puhuu asiaa. Vahva suositus.

• Anonyymi

• Rauhan tervehdys.

Tunnen itse henkilökohtaisesti Jouko Niemisen nöyräksi mieheksi. Olen jutellut hänen kanssaan useita kertoja hyvin syvällisiä uskosta ja rististä, ja voin näin ollen suositella hänen saarnojansa, jotka ovat täynnä armoa ja totuutta, kirkasta uskon vanhurskautta ja tervettä oppia.

Tässä myös pari itse nauhoittamaani Joukon puhetta Kokkolasta parin vuoden takaa:

Kristittyjen hengellinen sokeutuminen
      https://www.youtube.com/watch?v=Lg-IZF1qfJY

Jumalan kasvojen edessä
      https://www.youtube.com/watch?v=0UhuQcWYV3o

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

miksiköhän ei kirjoitettuja artikkeleita enää löydy , > Jouko Nieminen on poistanut
        kotisivut , joissa paljon hyvää kristinuskon opetusta .
        joillekin lukeminen on mieluisampaa kuin kuunnella "suorana".

• Anonyymi

Tarkoittaako raittius tässä tapauksessa mahdollisimman helluntailaista opetusta, oli se sitten raamatunmukaista tai ei?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10942
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7349
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5374
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      72
      5323
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4658
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4123
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2968
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2895
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2400
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      37
      2259
    Aihe