Mikä on Ari Koivusen sotilasarvo vai onko kenties pitkän tukan kasvattaminen mennyt kansalaisvelvollisuuden suorittamisen edelle?
Ari Koivusen sotilasarvo
5
252
Vastaukset
- hovarinsimo
Hovari
- glennclosebutnocigar
Ei edes siviilipalvelushenkilö.
- qwerghjk
Kansalaisvelvollisuus???????????? Koivusen armeijan käynneistä en tiedä, mutta vastaan omasta puolesta ja sanon, että en oo kiihko isänmaallinen tänne synnyin vaa! Vaikka en ole inttiä käynyt, niin varmasti olen tehnyt enemmän Suomen eteen töitä kuin sie. En ikinä nähnyt yhtään järkevää syytä, että miksi olisin mennyt intiin... mitään uutta en olisi siellä oppinut.
- tiedoksitrolleillekin
Nykyään soditaan ohjuksilla ja kemiallisilla aseilla yms. siinä ei auta mennä peiton alle, eikä kysellä sotilasarvoja, se on menoa!!!
- lfkfjfbgfhjddk
Ari Koivusen sotilasarvo, tai se onko Ari ylipäätään ollut armeijassa, selviää ihan googlettamalla. Eli ei ole mikään salaisuus. Käy googlettamassa, jos kiinnostaa. Itse tiedän miten juttu meni, mutta en kirjoita sitä tänne. En nimittäin halua keskustella täällä mistään Ari Koivusen sotilasarvosta vaan hänen musiikistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891948Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714