TK pihassa oleva pysäköintipaikka mikä on tarkoitettu henkilöille joilla on invaliidipaikoille tarkoitettu lupa ,näillä paikoilla on yleensä pysäköitynä autoja missä ei näy lupa lappua piha on aina täynnä ja voi sanoa että 90 % pysäköidyistä autoista on sellaisia missä ei ole lupa lappua ainakaan näkyvissä.Piha alueella on myöskin liikenne merkkejä näillä merkeillä ei tunnu olevan mitään merkitystä useimmillekkaan autoilijalle . Sitten vielä toisesta laiskuudesta pysäköinti alueelta kävellään nurmikoiden ylitse ,on laitettu puomejakin että kulku loppuisi nurmikoiden yli mutta ei tunnu vaikuttavan mitään polkuja risteilee nurmikolla,no onhan se hieno asia kun säästyy jokunen metri kävelyltä jos kuljettaisiin sieltä mihin on jalkakäytävät tehty.Piikkilangoillako pitäisi nurmikot ympä ympäröidä?
Terveyskeskuksen pysäköintipaikka" villilänsi"
jote45
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149