tämä jatkokertomus uskovasta Katariinna Tarvaisesta alkoi 11.5.2017 ja jatkuu katariinan on vastattava neljään helppoon kysymykseen. asia on mitätön vielä,mutta lupaan kun juristina on oikeusjärjestys aina mukana tmä ei lopu koskaan.jos Jumalan seurakunta osallistuu niin sellaisen johdolla joka vastaa jäsenten käyttäytymisestä seurakunnan ulkopuolella. tämä on kahden välinen pieni riita mutta hänen avustajasta tulee koko oikeusjärjestyksen vihankohde, katariinalle olen jo kertonyut seikkaperäisesti vankilaolosuhteista. nyt on vielä kysymys moraalista ja yksilöön kohdistuvista rikoksista, jos laajenee kysymykseen tulee heti myös julkiseen valtaan kohdistuvat rikokset, kyllä se oli lakitekstiä ja koskee jopa uskovia.
katariina ei suostu kertomaan miksi rikkoi moraalisääntöjä sairasta kohtaan,vaan leikki ystävää ja uskovaista vuoden verran. samalla täyttyi eräs rikostunnusmerkistö useasti.
hän pakoilee nyt vastuutaan, pidän huolen että löytyy kun todisteet sellvästä sumuttamisesta tarpeeksi ottavat päähän,masennus piteni vuodella.
Katariina,Jumalan seurakunta,uskonto,oikeus
u.s.male
0
78
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5523- 75457
- 37446
- 33435