Hamasin todellisuus

atv

Hamasin korkea-arvoinen virkamies Mahmud al-Zahar selvitti uuden asiakirjan sisältöä, että mikään ei ole muuttunut suhteessa Israelin olemassaoloon koko alueella. Israel on edelleen tuhottavan kansakunnan joukossa, sillä Hamasin peruskirja ja heidän uskontonsa vaatii sitä. Eikä peruskirja ole ristiriidassa uuden asiakirjan kanssa.
Mikään v. 1967:n aselepolinja ei tule olemaan Israelin rajana, vaan koko alue kuuluu muslimeille, kuten Zahar sanoi, emme luovu millimetristäkään alueesta jossa Israel sijaitsee.

2

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jubba

Tarkoitat varmaan vuoden 1949 aselepolinjaa, josta puhutaan virheellisesti vuoden 1967 rajalinjana. Israelin naapurivaltiothan olivat tuolloin Libanon, Syyria, Jordania ja Egypti. Naapurina ei ollut Hamas, Fatah, PLO eikä Palestiina.

• atv

Totta, tätä linjaa kutsutaan monasti virheellisesti 1967:n rajaksi, riippuen siitä onko kyse tilannteesta ennen 1967:n sotaa. Se ei ole kansainvälisesti tunnustettu valtioraja, vaan aselepolinja Israelin ja hyökkäävien arabiarmeijoiden välinen aselepolinja.
        Tässä kohdin maailman muisti on pettänyt tosi pahasti, oli se sitten tarkoituksellista - joka on yleisin - tai hölmöjen tietämättömyyttä.
        Hyvin on mennyt arabijohtajien ja terroristijohtajien propaganda perille heidän toistamasta emävalheesta ns. palestiinalaisten maasta.
        Ja kansainvälisesti päätetty mandaattijako, jonka arabiosapuoli oli hyväksynyt jakotilanteessa, on "unohdettu" täysin länsimaalaisten hyödyllisten idioottien parissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe