Koivisto tapettiin samalla sädetysaseella kuin KEKKONEN JA SE kILDE (UFOTUTKIJA EN MUISTA MUUTA NIMEÄ) KATSOKAA NETISTÄ. Kuoli sädetykseen.
.SE ON sama ASE MIKÄ Sai AIKAAN wtc TORNIEN TUHOT JA VAIKKA MITÄ. Mutta nYT MEEN NUKKUMAAN! MUTTA HEITINPÄ ILMIÖN ILMOILLE " KOIVISTON MURHA" Se on kova argumentti. Melkein juin Palmen murha. Koiviston murha on aito! Palme ei!
Aletaan puhumaan oliko Koiviston kuolema normaali vai tapettiinko hänet sädepyssyllä niin kuin Kekkonen.
Terveisin Tero Tietäväinen
Kohta kaikkien huulilla on sana KOIVISTOn MURHA. Hän ei kuollut vanhuuteen, sillä sellaista kuolinsyytä ei ole olemassakaan. Minä tiedän sillä olen tutkija. Kuolemansyyntutkija. Onko yhdyssana?
KOIVISTON MURHA
5
131
Vastaukset
- SuomiRy
Onneksi Manu teloitti massoittain ryssiä. Kiiitos siitä.
- kyrpiäinen
EI HERRAJJUMALA! Tää on nyssitten kaiken huippu. Jaa että oikein murha! ja sätetysaseella niin ku Jenkeissä näitä julkisuuden henkilöitä on tapettu, mistä salaliitoteoriitokot on kirjoottanu. Nyt menee liian lujaa. Kyllä Mauno kuoli luonnollisen kuoleman dementikkona, missä heitetään veivi ko unohtaa hengittää. Ei näet muista henkittää ko on rementikko. Oliko Manu rementikko voiraan tutkia ja kyseenalaistaa jäålkipolvien toimesta sitten vuonna 2050 tai jotain. . Nöin on! .Piste ja Aamen. Mikä ajan kohta se sitte oli ko Manu ny sitte vedettiin pois keskuudestamme? Päivä määrä ja kellon aika? Jos kellon aika sopii sen kanssa kun keskustelin naapurini kanssa jolloin sanoin, ettei Koivistosta ole enää mihinkään niin se voi olla motiivi Koiviston murhaan, sillä minua salakuunnellaan jatkuvasti ja nuo salakuuntelijat tekevä sen inspiroimina noita false flag juttuja niin kuin Palmen murha esimerkiksi. Viimeinen on tämä Comeyn erottaminen FBI:n johdosta,
Palme oli juonessa itse mukana kun hän ei muutakaan voinut. Lännellä on välineet murhata ihmisiä sädeaseilla. Ja mitä se milloinkin merkitsee poliittisesti niin olemme nähneet. Kansan pitää nousta politiikan ylä puolelle. Politiikka on perseestä niin kuin on politiikotkin minua lukuun ottamatta. - RrytkönenIlmari
Hallelyyja synnistä pois
- Uu-tisankkuri
Aika hyvä artikkeli kun nyt puhutaan tuosta Leena Rusakon säteytys murhasta.
- alanasiantuntija
Pitänee paikkansa. Kaikki kuolemat johtuu sädetyksestä. Sädetyksen suunta, väri ja kohde vaihtelevat. Johtuu siitä, kun maapallo pyörii ja ilmastonmuutos sekoittaa kaikki avaruuden sädetyssysteemit!
Rauni-Leena Luukanen-Kilde ei kylläkään ollut sädetyksessä. Hän istui avaruusaluksessa ja sädetti meitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200