KOIVISTON MURHA

jkllääöluytfdyrsd

Koivisto tapettiin samalla sädetysaseella kuin KEKKONEN JA SE kILDE (UFOTUTKIJA EN MUISTA MUUTA NIMEÄ) KATSOKAA NETISTÄ. Kuoli sädetykseen.
.SE ON sama ASE MIKÄ Sai AIKAAN wtc TORNIEN TUHOT JA VAIKKA MITÄ. Mutta nYT MEEN NUKKUMAAN! MUTTA HEITINPÄ ILMIÖN ILMOILLE " KOIVISTON MURHA" Se on kova argumentti. Melkein juin Palmen murha. Koiviston murha on aito! Palme ei!
Aletaan puhumaan oliko Koiviston kuolema normaali vai tapettiinko hänet sädepyssyllä niin kuin Kekkonen.
Terveisin Tero Tietäväinen
Kohta kaikkien huulilla on sana KOIVISTOn MURHA. Hän ei kuollut vanhuuteen, sillä sellaista kuolinsyytä ei ole olemassakaan. Minä tiedän sillä olen tutkija. Kuolemansyyntutkija. Onko yhdyssana?

5

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiRy

      Onneksi Manu teloitti massoittain ryssiä. Kiiitos siitä.

    • kyrpiäinen

      EI HERRAJJUMALA! Tää on nyssitten kaiken huippu. Jaa että oikein murha! ja sätetysaseella niin ku Jenkeissä näitä julkisuuden henkilöitä on tapettu, mistä salaliitoteoriitokot on kirjoottanu. Nyt menee liian lujaa. Kyllä Mauno kuoli luonnollisen kuoleman dementikkona, missä heitetään veivi ko unohtaa hengittää. Ei näet muista henkittää ko on rementikko. Oliko Manu rementikko voiraan tutkia ja kyseenalaistaa jäålkipolvien toimesta sitten vuonna 2050 tai jotain. . Nöin on! .Piste ja Aamen. Mikä ajan kohta se sitte oli ko Manu ny sitte vedettiin pois keskuudestamme? Päivä määrä ja kellon aika? Jos kellon aika sopii sen kanssa kun keskustelin naapurini kanssa jolloin sanoin, ettei Koivistosta ole enää mihinkään niin se voi olla motiivi Koiviston murhaan, sillä minua salakuunnellaan jatkuvasti ja nuo salakuuntelijat tekevä sen inspiroimina noita false flag juttuja niin kuin Palmen murha esimerkiksi. Viimeinen on tämä Comeyn erottaminen FBI:n johdosta,

      Palme oli juonessa itse mukana kun hän ei muutakaan voinut. Lännellä on välineet murhata ihmisiä sädeaseilla. Ja mitä se milloinkin merkitsee poliittisesti niin olemme nähneet. Kansan pitää nousta politiikan ylä puolelle. Politiikka on perseestä niin kuin on politiikotkin minua lukuun ottamatta.

    • RrytkönenIlmari

      Hallelyyja synnistä pois

    • Uu-tisankkuri

      Aika hyvä artikkeli kun nyt puhutaan tuosta Leena Rusakon säteytys murhasta.

      • alanasiantuntija

        Pitänee paikkansa. Kaikki kuolemat johtuu sädetyksestä. Sädetyksen suunta, väri ja kohde vaihtelevat. Johtuu siitä, kun maapallo pyörii ja ilmastonmuutos sekoittaa kaikki avaruuden sädetyssysteemit!
        Rauni-Leena Luukanen-Kilde ei kylläkään ollut sädetyksessä. Hän istui avaruusaluksessa ja sädetti meitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe