NaturaMed PHARMA huijaus

huijattu...

Heippa kaikille!

Lähinnä varoituksen sana, elkää tilatko mitään kyseiseltä firmalta, vaikka houkuttelevia mainoksia ponnahteleekin esiin.

Itse satuin tänään huomaamaan että ihmisillä on ollut ongelmia firman kanssa. Huomenna on tarkoitus keskeyttää oma tilaukseni jota en edes koskaan tehnyt.. (tilasin näytteen)

Jos peruutus ei onnistu, otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja poliisiin saman tien, sillä en aio maksaa yhtään ylimääräistä sellaisesta mitä en ole tilannut.

onko muilla ollut ongelmia kyseisen lafkan kanssa? kai meillä on jonkinlaista lakisuojaa tällaiseen?

t: client

31

11546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhkailun kohteeksi joutunnut

Hyvä, että joku muukin uskaltaa tunnustaa tulleensa huijatuksi. Minä tilasin koeerän jotain ginsengiä ja luulin, että siihen loppui vastaanottovelvoitteeni, kaksi pakkausta kuitenkin tuli lisää ja laskuja jatkuvasti ja kun en mielestäni ollut tavaraa tilannut niin en maksanutkaan. Nyt tulee uhkakirjeuitä ihan Ruotsista saakka. Onko pakko maksaa kun ei ole mitään tilannut? Eikö koetilauksen voi tehdä sitoutumatta ottamaan jatkuvaa roskaa?

• mökö

LUKEKAA ne ehdot ennen kuin tilaatte mitään. Niissä lukee että NÄYTE-ERÄN jälkeen voit LOPETTAA TILAUKSESI ilmoittamalla siitä Naturamed pharmalle. Muussa tapauksessa tilaus jatkuu automaattisesti ja postiluukusta kolahtaa tuote tietyin väliajoin. Silloinkin on vielä mahdollisuus palauttaa tuote ja ilmoittaa ettei halua jatkaa tilausta.
        Eli tilaus jatkuu ellet sitä peru näytetuotteen jälkeen! Näin lukee pienellä präntillä. Tottakai olette velvollisia maksamaan tuotteista jos ette peru tilaustanne tai palauta tuotteita. Haloo...

• Suomalainen Mies
        mökö kirjoitti:

LUKEKAA ne ehdot ennen kuin tilaatte mitään. Niissä lukee että NÄYTE-ERÄN jälkeen voit LOPETTAA TILAUKSESI ilmoittamalla siitä Naturamed pharmalle. Muussa tapauksessa tilaus jatkuu automaattisesti ja postiluukusta kolahtaa tuote tietyin väliajoin. Silloinkin on vielä mahdollisuus palauttaa tuote ja ilmoittaa ettei halua jatkaa tilausta.
        Eli tilaus jatkuu ellet sitä peru näytetuotteen jälkeen! Näin lukee pienellä präntillä. Tottakai olette velvollisia maksamaan tuotteista jos ette peru tilaustanne tai palauta tuotteita. Haloo...

Ei tarvitse maksaa mitään, mitä ei ole tilannut. Kyseinen Natura Med on pelkkä rikollinen huijausfirma ja heidän "perintätoimistonsa" on tallinnalainen telemarkkinointifirma.

• energia pillerit

Siis itse sorruin myös tilaamaan jonkun näytteen sieltä, piti maksaa vain postimaksu eli vähä vaille 5 €. Lopetin sitten tilauksen ja ei kun tuli jo kohta toinen energia pilleripurkki ja sen hinta oli jotain 27 €. En tottakai maksanut sitä, sillä mulla on oikeus pidättäytyä maksusta, koska en ole tilannut toimitettavaa tavaraa. Olen soittanut sinne, että uskokaa jo, että ei kiitos... Nyt muutama kuukauden jälkeen siitä, tuli minulle perintötoimiston lappu missä vaaditaan maksamaan 49 €. Siis älkää HELVETTI menkää tilaamaan siitä firmasta yhtään mitään...

• Anonyymi

Olen tilannut Naturamedista monta kertaa eikä mitään ongelmia ole peruutuksista ollut. Onnistunut AINA sähköpostilla. Taitaa olla kilpailijoiden valituksia nämä kaikki vai ettekö osaa toimia oikein ?

• Anonyymi

Näitä putkahtelee silloin töllöin. Itselle sattui tapaus, jossa päätinkin palauttaa ja peruuttaa jo aloitus pakkauksen . Palautin sen alle viikossa, mutta paketteja tuli ja tuli ja lopulta perinnästä ja lasku vaan kasvoi vielä muita kulujakin. Firma oli kylläkin eri kuin kyseinen, mutta otin sitten yhteyden oikeus avustajaan, joka "lopetti" perinnän YHDELLÄ puhelinsoitolla. Jos en olisi ottanut avustajaa ja olisin maksanut, niin se näyte olisi tullut siis kalliiksi. Ei se ole tonttu kuka pyytää, vaan se joka maksaa. Sain hyvää kokemusta, mutta vaivaa oli.

• Minttu

Ohessa löytämäni yhteystiedot kyseiseen
      puljuun.

Kontakt oss

Ordretelefon : 3226 4080
      Ordrefax : 3226 4089

Postadresse : NaturaMed Pharma AS
      Postboks 1513
      3007 DRAMMEN

Alle e-post henvendelser til kundeservice skal sendes til :

[email protected]

Daglig leder Kari-Anne Karlsen
      Administrativ leder Bodil Arnesen
      Markedsansvarlig May Vivi Barkås
      Styreleder Knut Erik Karlsen

Laita viestiä eteenpäin !

• katikankainen

suomessa numero josta sain peruttua tilauksen onklo 10-12ainakin 020377377

• Arpahuijaus

Tänään kolhati postiluukusta pilleri paketti Natura med pharmalta, eikä kukaan ole edes tilannut sitä eikä edes mitään näytepakettia olla tilattu! Todella outoa puuhaa. Väkisin yritetään myydä. Samantyyppinen kun tulee joskus niitä arpoja!! ARGH! ja maksavat 5ekappale. Roskiin oon heittäny! :D

• Kärsikää.tyhmät

Taas näitä halpaan menneitä suomi-idiootteja jotka unohtavat ahneuksissaan tärkeän pointin: ILMAISTA LOUNASTA EI OLE.
      JO tilatessaan tilaaja sitoutuu tietynaikaiseen jatkuvuuteen, sillä "ILMAINEN" pakkaus sisältää ostoehdon. AINA. Ja siinä alkaa se rahastus. Tilauksen peruuttavat vasta, kun tilaaja saa ja maksaa 2 - 6 lähetystä joilla katetaan "ILMAISTARJOUS".
      Turha väläyttää kuluttaja-asiamies valttikorttia, sillä se on voimaton ja vailla katetta. Kuluttaja-asiamiehillä-naisilla ei ole suurempaa vitutusmandaattia kuin suomalainen tyhmä "asiakas". Ja sen tietävät huijausfirmat ja käyttävät hyväkseen porsaanreikiä.
      Totuushan on, että puhelinmyyjiltä EI KANNATA tilata edes ilmaista tulitikkua ja paperitarjouksetkin on syytä lukea alkukirjaimesta loppukirjaimeen vaikka siihen menisi tunti tai kaksi. Ja jos oma ymmärrys ei riitä, voi käyttää apuna mielenterveystyön asiantuntijoita.
      Hitto, että naurattaa makeasti aina kun luen noita typeryyksiä. V i t u t t a a k o :DDD

• Anonyymi

Se parhaiten nauraa , joka viimeksi nauraa.
        MUISTA SE.

• Anonyymi

NaturaMed johtaja on ensimmäinen luokka huijari.

• Anonyymi

Jos maksatte noille tai muille vastaaville huijareille euronkin, olette kanssarikollisia. Heidän tai heidän omistamien perintätoimistojen uhkauksia ei tarvitse pelätä. Kiistätte ne sähköpostivietillä tai tekstiviestillä. Se että firma toimii Ruotsissa tai Virossa tms ei anna niille mitään lisäoikeuksia. Päin vastoin. Eivät 100 %:n varmasti ole pysty nostamaan mitään oikeusjuttuja teitä vastaan. Heidän kaikki rahansa menisivät aloitettuihin ja hävittyihin juttuihin. Ja sehän ei ole homman tarkoitus. Noiden firmojen taustalla on aina joku yksittäinen epärehellinen perusluuseri.

• Anonyymi

Kyseinen Naturamed yritys lähetti minulle tabletteja, joita en ole edes tilannut. Samoin
      heihin ei saa yhteyttä muuten kuin maksullisen puh. numeron kautta. Ei sinne pääse in-
      ternetin kautta,

• Anonyymi

Sama kusetus jatkuu... Paitsi että en ole tilannut tuolta mitään. Sama homma VitaeLabin kanssa🤬

• Anonyymi

Mielelläni olen ottanut vastaan kaikki ilmaisnäytteet. Laskuja ei ole tullut ainakaan vielä yli kuukauteen. Enkä tietysti maksa koska en ole mitään tilannut.

• Anonyymi

Hei tilasin joitain ilmaispillereitä ei ole tullut ,lasku tuli tekstiviestillä 7,90€ ja uhkailivat,,laitin s.postia suomen osoitteeseen ei ole vastausta tullut

• Anonyymi

Mulla sama juttu, nyt on ok perinnällä.

• Anonyymi

Jos tilaa näytepaketin, jatkotilaus pitää peruuttaa, jos ei halua lisää tuotetta. Ohjeet on toimituksen mukana.
      Olen tilannut NaturamedPharmalta ja toiminut ohjeiden mukaan, mitään ongelmia ei ole ollut.
      Ty. Tarja H

• Anonyymi

NaturaMed Pharma on täydellinen huijausrikosfirma. Älkää ihmeessä tilatko siltä mitään. Laskuja tulee, vaikka ei ole tilannut mitään. Jos näytteen olette tilannut ja firma saa osoitteen,niin varmasti sieltä tulee laskuja eikä mitään luonnonlääkkeitä.
      Pillerit eivät ole aitoja!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näytetoimituksen jälkeen voi peruuttaa tilauksen, jos ei halua tuotetta enää. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia NaturamedPharman kanssa.

• Anonyymi

Kyllä nyt tulee laskuja. Maksukehotuksia. Tilasin kesäkuussa Fabulous nimistä Hiustenkasvua edistävää tuotetta. Maksoin lähetys kulut 7. 90. Nyt tulee laskuja en mukaole maksanut. Tää tulee Pharma . Onneksi on tiliotteet. Uhkailee myös OP perinällä. Minä teen kans poliisille ja kuluttaja suojalle ilmoituksen. Liisa Heikkinen

• Anonyymi

Mulla on sama juttu palautin eilen se piti olla tarjous ilman maksuja

• samoin, haluan peruttaa, koska sain vatsakipuja, mutta ei löydä osoittetta, mihin perutus lähettää

• Anonyymi

Vaikuttaa huijaukselta

• Anonyymi

Natural Balans Pharma on myös huijaus ja lypsää rahaa sokeilta ihmisiltä. Jos tuote ei auta, palautus maksaa itse. Älä tilaa enää!

• Anonyymi

Olen ihmeissäni kun en saa kyseiseen firmaan minkäänlaista yhteyttä. Olisin lopettanut yhden tuotteen tilauksen mutta se ei onnistunut mitenkään?? Mistä on kyse?

• Anonyymi

Tilasin kanssa näytepakkauksen ja yritin peruuttaa ja ilmoitinkin sinne, Mutta peruutus aika oli jo mennyt ennekuin lähetys tuli minulle. Eipä aikaakaan kun postista tipahti kaksi pakettia ja hinta 87,90€. Yritin soittaa ns, Asiakaspalveluun mutta sieltä vastataan että maksettava on. Ja niin sanottu asiakaspalvelu ei olekaan asiakaspalvelu. Sanoivat että heille ei ole tullut peruutus.

• Anonyymi

Tilasin näytepaketin, jonkun ajan kuluttua tuli uusi paketti ja hintaa melkein 90€, muuttui kestotilauksesksi. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, pyydettiin lähettämään paketti Helsinkiin omalla kustannuksella, tein näin, jonkun ajan kuluttua tuli uusi samanlainen muistutus lasku, mutta se tulikin Ruotsista. Otin jälleen yhteyttä as. palveluun, kerroin lähettäneeni paketin takaisin niin kuin aiemmin sovittiin. Mulle vastattiin revi lasku, sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. OLKAA VAROVAISIA TOIMIESSANNE TÄMÄN YRITYKSEN KANSSA.

• Anonyymi

Näytteen siis.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7197
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4986
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2821
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1328
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1250
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      283
      945
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      876
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      850
    Aihe