Huonoa palvelua K-Market Rinkelissä

entinen_asiakas

Eilenpä kävin paketin hakemassa kyseisestä K-Marketista, sanoin siihen tullessa ystävälliseen sävyyn että nopeesti tulin hakemaan tämän, kun töihin pitäisi keretä. Siihen tämä kauppias mutisi et "mitä nopeesti", sen jälkeen rupesi palvelemaan kesken kaiken toista asiakasta. Sitten pyysi toisen myyjän siihen, se toinen myyjä kysyi että "oletko saanut paketin", en kerennyt siihen edes vastata kun kauppias sanoi että "ei kun tuo tossa alkoi hoputtamaan niin meni sekaisin". Sitten vasta kohta paketin sain, kaiken ton tölvimisen jälkeen.

Taisi olla vika kerta kun kyseisessä kaupassa käyn.

55

8632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikauppamies

      Et ole ainoa! Ihan ihme väkeä kun ei edes tervehditä asiakkaita pelkkää kummaa tuijotusta, todella kummaa käytöstä kauppiaalta ja välillä jopa työntekijöiltä, lisäksi mättää moni muukin asia hinnottelussa ja tuoretuotteissa!

    • Asiakas_on_ykkönen

      Tosiaan näitä Mauri -ja Meeri "Myrkynnielleitä" löytyy aika monesta kaupasta!
      Tuntuvat miettivän: "Mitä tuokin tuli tänne kauppaan meitä häiritsemään hymyilemisellään ja hyvän huomenen toivotuksillaan."

    • Jotkut_asiakkaat

      näyttävät siltä että tekisi mieli taluttaa ne niskaotteella ulos saman tien. Vahva hien ja paskan haju väreilee monen metrin säteellä ympäriinsä. Voi voi reppanoiden köyhyyttä ja surkeaa elämää muutenkin. Jostakin syystä Nätkillä ajellessa silmään pistää melko paljon mäyräkoiraa ulkoiluttavia kansalaisia. Kävely vuokrayksiön ja lähikaupan välillä on jokapäiväistä ja sinänsä terveellistäkin liikuntaa.

      • paskahaisee

        Ja miten vitulla nää kommentit liittyy aloitukseen, haistaan jos halutaan hah hah kiusallakin.


      • nätkin_ylpeys

        Maanantaisin haisen hieltä, tiistaisin kuselta, keskiviikkoisen paskalta ja hieltä, torstaisin kuselta ja paskalta, lauantaisin hieltä, sunnuntaisin kuselta, paskalta ja hieltä.


      • Anonyymi

        Mäyräkoirien ulkoiluttajat ovat vähentyneet selkeästi Nätkillä. Kymmenkunta vuotta sitten niitä oli melkein jonoksi asti kaupan ja kaupungin vuokratalojen välillä.


      • Anonyymi

        Ootko sie sit parempi ihminen. Vittu täällä kaupungissa on ihmisillä PAHAOLLA kun pitää haukkuu muita ja puuttua muiden asioihin. Menkää sanomaan päin naamaa


    • pääskylahti

      Muutaman kerran, kun olen osallistunut messuun Pääskylahden kirkossa, olen ikkunasta nähnyt miten koko ajan kävelee ukkeleita polkua pitkin kauppaan ja takaisin tullessa kantaa mäyräkoiraa. Messun aikana! Minne on hävinnyt pyhäpäivän kunnioittaminen?

      • careliano2112

        Miloinkas siellä Messu? Ei ainkaan pyhisin...


      • Jeesssgu

        Huomennakin klo 12 eli Tervemenoa messuun


      • KirkonVierelt

        Setämiehet ne siellä kuljeskelee poluilla... "Miehet jotka kulkevat omia polkujaan"...


      • Anonyymi

        Messun aikana - so not! Oletko koskaan kuullut uskonnonvapaudesta?


      • Anonyymi

        Olen vissiin aika jonne, kun en tiedä mitä pahaa on mäyräkoiran kantamisessa. Eläinrakkaita eläkeläisiä varmaan ovat.


    • pääskylahti

      Muutaman kerran, kun olen osallistunut messuun Pääskylahden kirkossa, olen ikkunasta nähnyt miten koko ajan kävelee ukkeleita polkua pitkin kauppaan ja takaisin tullessa kantaa mäyräkoiraa. Messun aikana! Minne on hävinnyt pyhäpäivän kunnioittaminen?

    • Fresh_air

      En ole vuosiin käynyt Nätkin alueen kaupoissa juurikin haisevien juoppojen ja löyhkäävien tupakanpolttajien takia.

      • Hjllop

        Oikeasti on kyllä melkoinen hajuhaitta joistain asiakkaista. Se likainen vaate tupakanhajuineen on kammottava enkä tosiaan ole mikään hienosteleva ihminen.


    • Norsunvee

      Voi herteleeri sentään kun herra ei saanut palvelua heti niin sitten sitä poljetaan jalkaa itkupotkuraivarina. Mitä meet hoputtamaan. On niitä muitakin asiakkaita. Miksi herraa pitäis palvella ensimmäisenä kun herralla sattuu olemaan kiire? Järjestä aikataulusi siten että ei tarvi kiireellä ressata ja sitten itkeä pahaa mieltä. Saastutat moukkamaisella käytöksellä yleisen ilmapiirin.

      • hmmmmmmm

        Mistäs arvailit aloittajan olevan "herra"? Oletkohan kenties kauppias itse, jos näin on niin vähän säälittävää arvostella asiakasta vielä jälkeenpäin täällä kun oma duuni on mennyt "vähän" vihkoon. Asiakaspalveluammatissa yleensä tarvitaan vähän joustamista eikä mitään asiakkaille vittuilua, vaikka nyt sattuiskin olemaan huono päivä ja kiire kun kaikki tavarat ovat hyllyttämättä vielä iltapäivästäkin.

        Ehkä ois peiliin katsomisen paikka, tai parkkipaikkaan, tyhjä kun se on eikä asiakkaita pahemmin käy ;)


      • Anonyymi
        hmmmmmmm kirjoitti:

        Mistäs arvailit aloittajan olevan "herra"? Oletkohan kenties kauppias itse, jos näin on niin vähän säälittävää arvostella asiakasta vielä jälkeenpäin täällä kun oma duuni on mennyt "vähän" vihkoon. Asiakaspalveluammatissa yleensä tarvitaan vähän joustamista eikä mitään asiakkaille vittuilua, vaikka nyt sattuiskin olemaan huono päivä ja kiire kun kaikki tavarat ovat hyllyttämättä vielä iltapäivästäkin.

        Ehkä ois peiliin katsomisen paikka, tai parkkipaikkaan, tyhjä kun se on eikä asiakkaita pahemmin käy ;)

        Hyvinhän tuo arvailu sinullakin sujuu.


    • Huonoon

      Kyllä ne juopot juoksee enemmän mertalasta kaljaa halvemmalla, nykyään ei näy paljoa seurueita, ovat muuttaneet tai kuolleet! Valitettavasti tse markettikin on tehny kuolemaa muutaman vuoden, harmi kun siwa loppui, oli tosi mukavat myyjät.

    • ExAsiakas

      Muutenkin asiakaspalvelu ollut perseestä kun vaihtu omistaja..

    • gtsdeg

      Siinä Rinkelissä on asiamiesposti, jossa toisinaan joudun asioimaan. Mennessäni hakemaan vaikkapa pakettia, minulle ei puhuta sanaakaan koko luovutustapahtuman aikana. Ei tervehditä, ei pyydetä pakettikortti-ilmoitusta, ei pyydetä allekirjoitusta, ole hyvästä puhumattakaan! Mitä ihmeen henkilöitä nämä asikaspalveluammatissa olevat oikein siellä ovat. Ovatko työkuontoutuksessa, -kokeilussa vai -sopeutuksessa?

      • Nehä voep ollakkii työkuonttootuksessa:DXD Kahttoovat jotta mitenkä se ruppee työ kuonttootummaan:DXDXD


      • Einoinmyydä

        Joo! Tämä mykkä touhu on tuttua siinä kaupassa, sosiaaliset taidot kadoksissa kauppiasta myöten!


      • nätkiläinen

        aika erikoista, kun itse haen sieltä paketteja aina tervehtivät ja joudun näyttämään pakettikoodi-ilmoituksen ja jopa nimmarini joudun kirjoittamaan siihen laitteeseen ja ole hyväkin sanoovat.. melkoisia meedioita ovat sinun tapauksessa jos paketin hakeevat kasvojen perusteella, vai olisiko tarkoitus jostain syystä muutenvaan haukkua ihan hyvää paikallista kauppaa?


      • Anonyymi
        nätkiläinen kirjoitti:

        aika erikoista, kun itse haen sieltä paketteja aina tervehtivät ja joudun näyttämään pakettikoodi-ilmoituksen ja jopa nimmarini joudun kirjoittamaan siihen laitteeseen ja ole hyväkin sanoovat.. melkoisia meedioita ovat sinun tapauksessa jos paketin hakeevat kasvojen perusteella, vai olisiko tarkoitus jostain syystä muutenvaan haukkua ihan hyvää paikallista kauppaa?

        pitäisi saada takaisin Uusi Liha ja Kalatiski ja Paistopiste ja Leipäpaistohylly ja varastotilasta tehdään liisää Kaupan Osastoja Sekatavaraosasto ja Kangasosasto ja Eritarvikeosasto ja Rautaosasto 2022 laajennuksen Mukaan


    • Mersupoke

      Sen verta hyvä palvelu siellä on että olen keskittänyt mertalaan ostokset, vaikka joudunkin vähän pidemmän matkan ajamaan mut autollehan se hyvää vaan tekee. Postipaketit noudan mertalan ärrältä, siellä on mukava palvelu, huuli lentää ja jää hyvä mieli. Joskus kun kehtasin nätkin nyrpeestä käydä postipaketin niin odottelin 40minuuttia kun oli vähän paketti hukassa, Kun eivät viitsineet katsoa yhdestä laatikosta kun "ei se siellä ole". Kappas kun olikin. Onhan sieltä työntekiätkin lähteneet. Harmi että sinne erehtyy aina uusia työntekiöitä, no mutta toisaalta onhan se opettavaista olla astetta huonommassakin kaupassa töissä.

    • OssiOmenankukka

      On se tuo nätki sellainen villi länsi, että mikään ei yllätä..

      • Joopasei

        Alkaa olla vanha vitsi tuo nätkin villiys! muutamaa taloa lukuunottamatta villit on levitelty ympäri kaupunkia!


    • Hehhehjahoihoi

      Miks porukka kirjottaa eestiä vaikka suomessa ollaan

    • Vanhajuttutää

      Ovat kyllä tsempanneet tutustuttuaan paikalliseen väestöön, nykyään ihan kohteliaita

    • Anonyymi

      itse olen saanu hyvää palvelua K-maket Rinkelistä, mutta en ole käynytkkän, kun muutaman kerra, kun olen vasta asunut Savonlinassa vähän aikaa vasta, mutta tutuilla on kuulemma huonoa palvelua kyseisestä kaupasta. etä on se ihan hyvä kauppa vaikka välillä saakin huonoa palvelua

      • Anonyymi

        K-MARKET Rinkelissä on Jouko Paukku Kauppias ja Entinen Kauppias on Jyri ja Emila


    • Anonyymi

      Oma kokemus on ollut hyvä, eikä siellä kukaan ole haissut...! Kauppiaalla hyvä yhteistyö paikallisten tapahtumien kanssa myös. Hyvä lähikauppa! Isommat ostokset teen toki muualla, mutta nopeesti kun tarvii jotain niin on kauppa paikallaan! Remontin myötä valikoimakin kasvoi ja on minusta ihan normi lähikauppa.

      • Anonyymi

        Miksi On viety Pois Lihatiski ja Kalatiski Rinkelistä Pois Pitäisi Saada Takaisin Paistopiste 2023 Alkaen


    • Anonyymi

      Puoli vuotta Nätkillä asuneena ja tilapäisesti Savonlinnassa olevana olen miettinyt muutamia kertoja, vaihdanko pikkuostoksetkin kauempana olevaan kauppaan, kun naishenkilö ei ole todellakaan sopiva asiakaspalveluun. Miestyöntekijä on sitävastoin ystävällinen, tervehtii joka kerta, vaikka itselläni välillä unohtuisi. Olen itsekin asiakaspalvelutyössä, joten hyvän opetuksen olen Rinkelistä saanut eli miten tärkeää on ystävällisyys, olipa asiakas millä tuulella tahansa.

      • Anonyymi

        Se mies on ilmeisesti kauppias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies on ilmeisesti kauppias

        Ja minkälaisesta naismyyjästä kyse kyllä itse olen saanut ystävällisen tervehdyksen ihan molemmilta.


    • Anonyymi

      Kaupassa työskentelevä mies ei ole ystävällinen. En mene sinne enää ostoksille, piste!

      • Anonyymi

        Eipä näytä olevan !


    • Anonyymi

      Eräs paskimmista kaupoista koko kylässä. Noita ei osaa sanoa edes päivää ihmisille jotka antaa hänelle rahaa.

      • Anonyymi

        Näin on. Ohi ajan kyllä siitä.


      • Anonyymi

        Sanoo Bonuksiin uskova työtön Demari...kaikkea on ,mut rahani ei riitä....


    • Anonyymi

      ennen oli kauppiaalla oli Ari tai Arja tai Jari tai Julia

    • Anonyymi

      Hyvä ja mukava kauppa.

    • Anonyymi

      No tilaa Prismaan,siellä ei kukkaan vittuile,koska ei kukaan palvelekkaan.
      Tympein kauppa Savonlinnassa ja vielä Boonukset valmiiksi kalliissa hinnoisa.

    • Anonyymi

      Nätki on kyllä täynnä näitä vinkuvia sossunlappujen kanssa asioivia luusereita.
      Eikö tällä muka kaljaa saa?

    • Anonyymi

      Pitäisi Perustaa Uusi Ruokakauppa Entisen Nätkin Päiväkodin Tiloihin Telakkatielle parras TULEE Ruokakaupasta

    • Anonyymi

      Kyllä aina tervehditään, mukavia ovat molemmat myyjät. Vai onko nykyään useampikin?

    • Anonyymi

      Erittäin hyvää palvelua,tavara valikoima ei ehkä parasta ykköslaatua mut tilaamalla saa mitä tarvii ja tumma tukkainen myyjä ihan ykkös laatuu!

      • Anonyymi

        Mukavia ovat kauppias ja myyjät, mutta ihmisiä hekin ovat ja joskus väsymys painaa tottakai ja varsinkin kauppiaana olemista voisi jokainen arvostelija kokeilla itse. Tänään 20.11. 2023 Rinkelissä oli nuori ruskeasilmäinen naismyyjä ja en ole kauniimpaa naista Savonlinnassa nähnyt aikoihin. Jo hänen positiivisuus piristi päivääni. En tiedä mutta ennen en ole häntä nähnyt töissä kyseisessä kaupassa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti uusi kauppias kiinnittää paremmin huomiota kauppansa asiakaspalveluun. Nainen on laiskan oloinen hidas ja tympee. Postikassalla saa odotella monesti pitkänkin aikaa, ei tervehditä koska hyllyjen täyttämisen tai jossain tauon pitäminen menee kesken vaikka yksin näyttäisi olevan työvuorossa. Pakettien hakemisen vuoksi kyseisessä kaupassa asioin muut ostokset ajan muualta. Kauppias on ihan mukava.


    • Anonyymi

      Kauppias vaihtuu....

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe