tämän jutun pointti onjäljempänä johdannon jälkeen. eräs tuttu älykkyyteen ja sen mittaamiseen erikoistunut psykologi kertoi toiselle psykologille että oli kokeillut pienten lasten älykkyystestiä vangeilla, rikoksenuusijoilla. kyllä mua aika tavalla huvitti.varmaan juuri oikea tulosta saa.
kun nyt olen pörrännyt jonkin aikaa uskovaisten kanssa niin varmaan yhtä validia tietoa sais, tuli heti mieleen. keskivertoaikuinen uskova on n 10-lapsen tasolla henkisesti ja pysyy. ei muuta kuin testaamaan. no nyt tällanen hurja nuori uskovainen neiti aikoo evankelioimiskoulun jälkeen ilmeisesti alkaa valmentaa suomen nuoria eurooppaa varten.
kuvitelkaa 10-vuotias valmentaa tulevia pentuja valvomaan suomen etuja. ei osata politiikkaa, oikeutta, yhteiskuntatieteitä ei mitään, helvetti soikoon jos tätä paskaa rahotetaan julkisista varoista, kyllä tutkimuksia tulee riittämään.
uskonto ja tiede, älykkyys
u.s.male
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741