Kamuttaja toivottaa Hyvää Äitienpäivää!

Hyvää Äitienpäivää kaikille Lieksasta ja Pielisjärveltä lähtöisin oleville ÄIDEILLE!
Niin siellä asuville, kuin muualla asuville.
Tänään juhlitaan äitejä.

Vein eilen ruusun oman äitini haudalle.
Meillä jää juhlinta vähäiseksi, kun oma jälkikasvu on kaukana Suomesta.

10

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljää.touhuu

mIKSI SAMA ON KOLMESTI??????????????

• Joku virhe systeemissä. Vaikka painaa kerran tulee joskus viesti monta kertaa. Itelle käynyt sama.

• helppo.jäljittää

Uuninpankko ja Kamuttaja on sama sälli niiden i.p on aivan sama.

• lieksassa.asuu

Kamuttaja paljasti asuvansa Lieksassa kertoi käyneensä äitisä haudalla viemässä kukan.

• Minä lähetin toivotuksen täältä Berliinistä. Huomenna olen jo sorvin ääressä Herttoniemessä.

• turpeinenn

Sinä missään Berliinissä et ole käynyt lieksasssa olet näin sut eillettäin

• Käynti optikolla auttaa.

• kuijuli

Se on se ukkoporukka joko uskotte???????

• Mukavaa on huomata tämä äitienpäivätoivotus. Todeta, että osittain hyvin harvoin nykyisin, mutta kevyesti, joku asiakirjoittelija muistaa palstaa. Minä en aina muista, mustaan kyllä. No, se olkoon siitä.

Myöhässä olen toivottamaan päivän hyvyyttä, mutta vilpitön kahdeksikin tunniksi on joskus parempaa, kuin koko vuorokausi syytää kelvotonta.

Vaimoni sanoi nuoruutemme aikoina niin, että muista, joka päivä on minun äitinä oltava lapsillemme. Sinun siittämillesi. Rakkaus on myötäelänyt ja sitten sitten ollut, toivoen oleva, jonkun kera lapsillemme olen ollut isä. Äiti, vaimoni on kuitenkin sen suurimman työn tehnyt.
      Ei, ei vielä minua halveksi. Antaa suudella, äitienpäivänä.

PS. Minun ukkoporukat ovat kaiken elon nuotioilla. Eivät täällä he ole kuijulin ajatusmaailmaa sotkemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4826
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      177
      4328
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      133
      3993
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3922
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3721
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3538
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      100
      3088
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2915
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      17
      2534
    Aihe