Hyvää Äitienpäivää kaikille Lieksasta ja Pielisjärveltä lähtöisin oleville ÄIDEILLE!
Niin siellä asuville, kuin muualla asuville.
Tänään juhlitaan äitejä.
Vein eilen ruusun oman äitini haudalle.
Meillä jää juhlinta vähäiseksi, kun oma jälkikasvu on kaukana Suomesta.
Kamuttaja toivottaa Hyvää Äitienpäivää!
10
205
Vastaukset
- pöljää.touhuu
mIKSI SAMA ON KOLMESTI??????????????
Joku virhe systeemissä. Vaikka painaa kerran tulee joskus viesti monta kertaa. Itelle käynyt sama.
- helppo.jäljittää
Uuninpankko ja Kamuttaja on sama sälli niiden i.p on aivan sama.
- lieksassa.asuu
Kamuttaja paljasti asuvansa Lieksassa kertoi käyneensä äitisä haudalla viemässä kukan.
Minä lähetin toivotuksen täältä Berliinistä. Huomenna olen jo sorvin ääressä Herttoniemessä.
- turpeinenn
Sinä missään Berliinissä et ole käynyt lieksasssa olet näin sut eillettäin
- kuijuli
Se on se ukkoporukka joko uskotte???????
Mukavaa on huomata tämä äitienpäivätoivotus. Todeta, että osittain hyvin harvoin nykyisin, mutta kevyesti, joku asiakirjoittelija muistaa palstaa. Minä en aina muista, mustaan kyllä. No, se olkoon siitä.
Myöhässä olen toivottamaan päivän hyvyyttä, mutta vilpitön kahdeksikin tunniksi on joskus parempaa, kuin koko vuorokausi syytää kelvotonta.
Vaimoni sanoi nuoruutemme aikoina niin, että muista, joka päivä on minun äitinä oltava lapsillemme. Sinun siittämillesi. Rakkaus on myötäelänyt ja sitten sitten ollut, toivoen oleva, jonkun kera lapsillemme olen ollut isä. Äiti, vaimoni on kuitenkin sen suurimman työn tehnyt.
Ei, ei vielä minua halveksi. Antaa suudella, äitienpäivänä.
PS. Minun ukkoporukat ovat kaiken elon nuotioilla. Eivät täällä he ole kuijulin ajatusmaailmaa sotkemassa.Ja eihän kenkään laita pahakseen, jos linkitän lieksalaista näin äitienpäivänä.
https://www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023