Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koomista vilkun käyttö suurimmalla osalla

tg5r4tgrtg54r

Vai surullista?

Ei helvetti kun näitä kattelee miten vilkkua käytetään niin onks teillä niin kuin
mitään käsitystä miksi te sitä vilkkua edes käytätte? Poistutte motarilta niin vilkkua
laitetaan päälle vasta siinä vaiheessa kun siirrytään erkanemiskaistalle, jos siinä nyt vilkkua
tarvitse ollenkaan mutta ei kun tolvanat laittaa vilkkua päälle siinä vaiheessa kun sillä ole mitään merkitystäkään enää heh..

Ottakaa tavoitteeksi että vilkku päälle 10 sekunttia ennen kääntymistä, kaistanvaihtoa jne.
On edes jokin järki siinä hommassa.

11

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertaista

      Helppo muistisääntö vilkun käyttöön:
      Näytä vilkulla mitä aiot tehdä, älä mitä teet.

    • perussuomalainen.kuski

      Entä sitten? Vittuako se muille kuuluu minne mä olen menossa.

      • qwerty987654

        96% autoilijoista ei ymmärrä mitä noissa pyöreissä merkeissä olevat kaksi tai kolme numeroa tarkoittavat, miten jokin sanallisesti kerrottu TLL-pykälä voitaisiin ymmärtää, ja miksi juuri se pitäisi?


      • Yksinkertaista

        Eihän se ketään kiinnostakaan mihin olet menossa. Ei tippaakaan.
        Siitä sen sijaan olisi hyötyä, jos tietäisi etukäteen niistä päähänpistoistasi, joita liikenteen seassa saat päähäsi.


      • perussuomalainen.kuski
        Yksinkertaista kirjoitti:

        Eihän se ketään kiinnostakaan mihin olet menossa. Ei tippaakaan.
        Siitä sen sijaan olisi hyötyä, jos tietäisi etukäteen niistä päähänpistoistasi, joita liikenteen seassa saat päähäsi.

        Päähänpistoni kuuluu sulle ja muille homoille tasan yhtä paljon kuin se minne mä olen menossa.


      • HomokortillaVoittoon
        perussuomalainen.kuski kirjoitti:

        Päähänpistoni kuuluu sulle ja muille homoille tasan yhtä paljon kuin se minne mä olen menossa.

        Jes. Homokortti lyöty pöytään tässäkin keskustelussa.


      • naaatziiii

        Tuollaiset urpot pitäisi heittää kaasukammioon. Hitler kortti tuli peliin mukaan.


    • totta-puhut

      Usein näkee myös ettei vilkuteta kun vaihdetaan kaistaa ennen risteystä. Vilkku tulee päälle vasta siinä kohtaa kun melkein jo käännytään risteyksessä. Jos on liikennevalot, niin jotkut pistävät vilkun päälle vasta kun vaihtuu vihreäksi.

      Se on tätä kun ei ymmärretä vilkun tarkoitusperää. Ei sitä vilkkua kääntymiseen tarvita. Kyllä se auto kääntyy hienosti ilman vilkkuakin. Vilkun tarkoitus on aivan jokin muu ja se ei mene monella jakeluun. Kädettömiä riittää, valitettavasti.

    • mten_inssistä_läpi

      Suurinosa autoilijoista aivan tööt. Kyllä tuolla näkee kaikenlaista karmivaa menoa. Itellä takana yli miljoona ajettua ajokilometriä.

      • ihanaaMenoa

        Juu, kyllä nuo pässit huomaa j pienemmilläkin kilometreillä ja toiset ei opi vaikka ajaisivat yli miljoonan kilometriä.


      • VissiEro

        Miljoona kilometriäkin voi ajaa väärin, tai liikennesääntöjen vastaisesti. Inssissä on PAKKO ajaa liikennesääntöjen mukaan, sillä muuten ei korttia heru!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe