Onko se äijä tyhmä vai seniili vai molempia?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705152200139761_ul.shtml
Mitä vaikkaatte kauanko Trump vielä on pressana?
15
294
Vastaukset
- JaPian
Se tekee diilin. Toivottavasti saa potkut.
- hyväjuttu3
Trump on hyvä ukko. Miettikää paljonko hän on jo nyt sählännyt meidän mielestämme ? Toisaalta tiedämmekö paljonko hän on sählännyt ja miten se on vaikuttanut mihinkin ? Aina roiskuu kun rapataan. Luulen ettei se Venäjäkään uskalla paljon kantaa ottaa kun ei tiedä mihin se ottas kantaa. Kieltää vain kaiken nin ei tu tehtyä diplomaattisia munauksia. Vai mitä mieltä siitä että Venäjä on monta kertaa kieltänyt osallisuutensa USA:n pressan vaaleihin vaikka jenkit niin väittääkin, - mitähän tollakin vatuloinnilla yritetään kertoa ??
Jenkeissä saa olla joka tiedonantaja varpaillaan oikomassa pressan käsityksiä maailman menosta miksei Suomessakin ?? Trump on hyvä säätäjä. - hubhuhbvgy
Veikkaan 7v, 8kk jos onnistuu nujertamaanWashingtonin Suohirviön ja kuivattamaan suon.
Uhallakin.
https://www.nytimes.com/2017/05/15/opinion/trump-classified-data.html?smid=fb-nytimes&smtyp=cur&_r=0
Vai sallikko robotti-idiootti vain iltasanomienlinkit?"Paloma.se.co""
Muista kuitenkin tyttöni että sinun keski-aikasi ei ole kaikille keski-aikaa.
Enemmistölle USA:laisille saattaa olla hyvää aikaa.
Tähän ei sitten äänestäjien kappale-määrää.
Vaan vaalien tulosta.
-
Kuten niin monessa aloituksessa täällä, haukutaan kovasti heitä jotka eivät ole samaa mieltä.
Laitanpa siis yllä-tyksellisesti kopion eilisestä kommentistani.
-
"Sinunkin täytyy nyt muistaa että kaikki mikä on sinun, ei ole minun eikä monen muunkaan.
Joten ota vastaan toisen-laisetkin ajatelmat asioista.
Minäkin osaan ottaa.
Eivät minun kommenttini ole sinun kuvitteellisuuttasi väheksyttävänpiä.
-
Vielä kerran:
Hymistely ei ole keskustelua."
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co""
Muista kuitenkin tyttöni että sinun keski-aikasi ei ole kaikille keski-aikaa.
Enemmistölle USA:laisille saattaa olla hyvää aikaa.
Tähän ei sitten äänestäjien kappale-määrää.
Vaan vaalien tulosta.
-
Kuten niin monessa aloituksessa täällä, haukutaan kovasti heitä jotka eivät ole samaa mieltä.
Laitanpa siis yllä-tyksellisesti kopion eilisestä kommentistani.
-
"Sinunkin täytyy nyt muistaa että kaikki mikä on sinun, ei ole minun eikä monen muunkaan.
Joten ota vastaan toisen-laisetkin ajatelmat asioista.
Minäkin osaan ottaa.
Eivät minun kommenttini ole sinun kuvitteellisuuttasi väheksyttävänpiä.
-
Vielä kerran:
Hymistely ei ole keskustelua."
H.Keskiaika on keskiaikaa, vaikka kuinka sitä kääntelisit Trump käyttäytyy kuin oikukas lapsi ja hänellä on suunnilleen yhtä suuret yleistiedot kuin meidän viidesluokkalaisilla. Tai huonommat. Teenage boss-sarja tulee mieleen. Hän on kuin karikatyyri huonosta maan johtajasta.
."Kiemurtelu ei ole keskustelua"
- Jännittävä-tulevaisuus
...Niin kauan hän Tramppaa Washingtonin raitilla kun kenkänsä pohjat kestää...
Kyl Dounald vetäisee sen neljä vuotta putkeen. Ehkä siellä finaalissa jenkit ovat tulleet takaisin järkiinsä ja äänestävät vaikka panda karhua jos parempia ehdokkaita ei ole.
Obama saattaa palata takaisin kera Hillaryn jakkupuvun vaikka ei pressaksi pyrkisikään. Yrittää kuitenkin työntää Hillarya esille "mitäs me sanoimme silloin joskus".
Tässä neljän vuoden aikana ehtii Putinkin miinoittaa Valkoisen talon omilla miehillään. Johan heillä on ainakin Donaldin kravatti ellei enemmänkin. Kovin veljelliseltä näyttää. - vaalit-meni-jo-
Miten pitkään demokraateilla menee toipuminen vaalihäviöstä. Pitääkö kiukutella koko vaalikausi, vai kannattaisiko keskittyä johonkin rakentavaan.
Sellainen Trump on kuin ennalta tiedettiin, ei ole miksikään muuttunut pressaksi valinnan jälkeen.
Trumpilla on kannattajansa teki hän mitä hyvänsä. Toivottavasti ei saa pahaa vahinkoa aikaan. Olisi vaan pysytellyt Diili ohjelmassaan ja liikemiehenä. Ei me täällä mitään voida, korkeintaan katsella ja arvailla miten käy.- Vähän-kiinnostaa-mua
Niin pitkään kuin Trump ei koske suomalaisten eläkkeisiin, hänen olemassaolonsa ei vaikuta ihmisten mieliin. Mut ans olla jos Trump vie muovisankonkin eläkeläisen saunan eteisestä, nousee jumalaton haloo ja huutomyrsky ja palsta tukkeutuu täysin.
Vähän-kiinnostaa-mua kirjoitti:
Niin pitkään kuin Trump ei koske suomalaisten eläkkeisiin, hänen olemassaolonsa ei vaikuta ihmisten mieliin. Mut ans olla jos Trump vie muovisankonkin eläkeläisen saunan eteisestä, nousee jumalaton haloo ja huutomyrsky ja palsta tukkeutuu täysin.
Muistinkohan panna saunan oven lukkoon kun läksin kylille siellä on ihan uusi muoviämpäri :)
- ämpäripää
mielikki.mummo kirjoitti:
Muistinkohan panna saunan oven lukkoon kun läksin kylille siellä on ihan uusi muoviämpäri :)
Jaahas. Sitä on oltu Tokmannin avajaisissa arvatenkin ilmaista ämpäriä metsästämässä. Kauanko jonotit?
ämpäripää kirjoitti:
Jaahas. Sitä on oltu Tokmannin avajaisissa arvatenkin ilmaista ämpäriä metsästämässä. Kauanko jonotit?
Otin eväät mukaan ja vietin yön oven takana :/
- lättähattuna
Mää en tunne Trumppiakaan ei oo tullu soiteltua. Mun puolesta voi olla pressana niin kauan kuin amerikkalaiset haluaa ei mulla ole häntä vastaan mitn. Komee pööki sillä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563