Kuinka päästä seurakunnan perhekerhossa tähän "kylän" jengiin osaksi. Edelleen ihmettelen, miten aikuiset voi olla tuollaisia.
Vastaukset 10
- Coca-Cola-Nainen
Mene jengiin mukaan. Istu samaan pöytään, juttele, kuuntele, ole aidosti kiinnostunut... Tsemppiä!
- PinguR
Me kaikki kuulutaan samaan "Jessen" jengiin
- Varmaenoo
Jos siinäkin pitää olla ensiksi vuosi kokelasjäsenenä ja tehdä kaikkia paskahommia.
- LWP
Minkälaisia ne aikuiset sitten ovat?
- Tsemppiä
Hyvä porukka siellä on. Itekkin pääsin pari kertaa mukaan tänä keväänä ja mukavaa oli.
- Anonyymi
Ensi sijaisena tehtävänäsi on sapua paikalle ja istua polvillesi. Tällä hyvinvointi alueella hommat hoidetaan niin että tietokoneen naamat on edessä ja kulttuuri kumoaa sen salmien välissä
- MLLMinäkin
Jos se ei vain ole sun juttu....Olisiko MLL perhekahvila?
- MLLMinäkin
Merirosvoleikkipuisto?
- Anna_Verouli
Sieltä tulee lapsille traumoja.Mieluummin urheilukentälle heittämään keihästä,ilman douppinkia.
- NäinSeMeneeKuortaneella
Jos et ole paikkakuntalaisia, niin et pääse jengiin mukaan mitenkään. On sen verran omasta sisäsiittoisuudestaan kiinni pitävää sakkia, että ulkopuolisia ei huolita mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459