vainoamisen tunnusmerkit

rnronly

eikö ole kumma asia ensin poliisit käy kotoma juttelemassa sitten kahdenpäivä kuluttua tulee hakemaan kotoa syytetään asioista mitä en ole tehnyt,todistee puhuu puolestaan,krakankuja plus muut alueet vantaa,kateius on liikaa täälä asuville ihmisille, eikös ole kumma juttu tukinta suoritetiin loppuun esiksi mua syytetiin että olin käynyt jokun pikku tytön luona ja ehdotellut jotakin loppu raportissa lukee tekiä tuntematon, ensinäkin kun olen lenkillä en juttele kemekään kanssa tooiseksi minula on aina soi 50"style rock n roll korvissa niin kovaa etten kuule mitä muut puhuvat,eikä täällä pyörii ja huutelee muksut mitä sattuu kun näiden vanhemmat käskyttää näitä huutelemaan pikin pihoja ikkunoiden alle,en välitä yhtään jos toiset ei osaa elää omaa elämäää niin syytön mä siihen olen,tämä vainoaminen on sanut uusia kuvioita jakuvasti,minä pystyn todistamaan sekunnin tarkuudella mitä olen tehnyt misssä olen ollut ,löytyy kaikki kolmena eri kappaleena,ulkomaalaiset sekä muu sakki,huutelee pikin pihoja sekä,missä milloinkin ,en välitä,minulla on pöytäkirja minkä tuli syyttäjältä,täällä mistä minua syytetiin kaatu tukinta lopettiin,syytön olen minä täällä ulkomaalaiset käskytää omia muksujaan huutelemaan kytämään mitä minä teen milloin olen kotona miloin en,mutta en välitä huuteluista enkä muidenkaan telemisotä,mä pystyn todistamaan kaiken ,mutta kateus kun multa ei puutu mitään niin täällä astuu kateus kuvaab krakankuja 2,3,4, vantaa,,kun ihminen joka osaa rakastaa itseään ja olla omissa oloissaan eikä tarvii kenenkään,apua sitä kytätään ja yritetään leimata,milloin milläkin asioilla, mä pystyn todistamaan omat menoni tuloni kaiken sekunnin tarkuudella,eikös olekkin kumma,ensin poliisit tulee kovistelemaan mua himaan mä anna samalla mitalla takaisin,kaksipäivää siitä poliisi tulee hakemaan mut himasta,mulla on kaikki muistissa kolmena kappaleena,olen lenkillä somali pikku tyttö tulee polkupyörällä ajaa ympyrää mun ympäri lenkillä,ja sanoo etkö tiedä,tulen lenkiltä kotiin käyn suhkussa syön maitorahkan noin tunti tästä poliisirt tulee hakemaan mut kotoa että mä olen muka ahdistellu pikku muksuja voi hyvää päivää mitä paskaa kateeliset ulkomaalaiset keksii,sekä tässä rapussa heti kun muutin ostin omilla rahollni uuden pesukonen viisi somali naista oli alakerrassa venaamassa kun kuljetin pesukoneen himaan,tästä alkoi minun vainoaminen,rappukäytävässä kun suljeb oven pikku muksuja vahempansa käskyttää kyttämää milloin mene minnekin,tämä alkoi heti kun muutin tähän taloon,nyt on tukinta tehty ja minut on todettu syytömäksi,minä en ole kateellinen kenelekkään mistään enkä tarvii toisten apuja ,tääälä on oma remminsä joka vainoaa minua,en noteraa koska en puhu kenelekkään mitään enkä ole missää tekemisissä kenekään kanssa,enkä ole puhunut kenelekkään mitään,,kateus tuo peri synti on niin voimakasta,nämä täällä tämäjenggi joka on niin tekee itse juuri niitä asioita joista ne yritti syyttää minua pystyn todistamaa kaiken aukottomasti,,multa löytyy sellaista materiaalia josta täällä oleva porukka jotuisi pikkasen vaikeuksiin koska mitä täällä tehdään ei ole laillista, pystyn todistamaan kaiken aukkottomasti,,jos täällä ulkomaalaisilla ja niiden porukolillaa jotka ovat saaneet mukaan tähän mun ajojahtiin ,eivät tajua lopettaa niin syytön minä siihen olen koska,minä pystyn tödistamaan aukottomasti kaikki mitä olen tehnyt missä olen millokin ollut, syyttäjän päätöksellä tukita lopetetiin tekiä tuntematon ,miksi n'ämä hakivat juuri minut noh kateus on yksi syy tooinen on,koska en puhu näille mitään enkä halua ollamissään tekemisissä näiden kanssa piste,vainoaminen saa jakuvasti uudet muodot,mä en välitä huuteluista koska tiedän lapsien vanhemmat käskyttää näitä koska kateus on niin kovaa luokkaa krakankuja 2,3,4 alueella,minä pysatyn,todistamaa nauhoin ja 2hdella muulla tavalla että en ole lietsonut kiihottanut ketään kansaryhmää vastaan enkä lietsonut sotaa nämä ulkomaalaiset,ja näiden muuta porukat mukaan lukien myös valkoihoiset kateeliset ääliöt,tekevät tätä koska kateus on niinkovaa luokkaa,mulla riittä todisteita siitä että olen syytön tohon ajojahtiin mitä täällä aluella minua kohtaan tehdään,,nyt kysymys kuuluukin,mitä tekee porukka joka tekee laittomuuksia vaveen asunnoissa,tämö ei näytä kiinostavan vaveeta oleenkaan,pystyn todistamaa kaikki sanomiseni todeksi,jatkan tunnempana,kaikki tositeet löytyy minulta jokaisesta asiasta,nyt tälläinen ajojahti vainoaminen krakankuja 2,3,4 alueella kohdistuu minuun olkaa avomia suomen kansa ja vastakaa mitä olette mileltä, rock n roll is the king

0

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
        Maailman menoa
        274
        4694
      2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
        Maailman menoa
        134
        3040
      3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
        Ikävä
        44
        2867
      4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
        Maailman menoa
        29
        2851
      5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
        Heinola
        76
        1801
      6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
        Ikävä
        106
        1654
      7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
        Maailman menoa
        28
        1521
      8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
        Ikävä
        60
        1429
      9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
        Ikävä
        95
        1292
      10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
        Maailman menoa
        215
        1180
      Aihe