Espoon Asunnot Oy - Jouni Mykkänen - avoin kirje

espoonasunnotvuokra

Arvoisa Jouni Mykkänen,

Olette Espoon Asunnot Oy:n hallituksen puheenjohtaja. Miksi taloyhtiöllä on järjestyssäännöt, jos niiden noudattamista ei valvota / niiden rikkomisesta ei seuraa mitään?

Espoon Asunnot Oy:n vuokra-asukkaana olen ollut yli 10 vuotta samassa osoitteessa ja olen todella ihmeissäni ja vihoissani siitä, että järjestyssäännöillä ei ole todellista merkistystä. Vuokralaisen tulee voida luottaa siihen, että asukkaat noudattava taloyhtiön järjestyssääntöjä. Asiassa on myös juridinenkin vastuu taloyhtiöllä.

Olen tehnyt useita ilmoituksia ja yhteydenottoja isännöitsijään ja lopputuloksena on se, että meno jatkuu täysin samanlaisena. Eikö hallitusta kiinnosta isännöitsijän saamattomuus vai onko kyse siitä, että Espoon Asunnot Oy on vain yksi niistä asuntomarkkinoiden kultakaivoksista, joissa todellinen kaivos on valtio/kunta, joka maksaa lähes kaiken asumisen.

Miltä tuntuisi elää perheesi kanssa asunnossa, jonka seinänaapuri on uhannut tappaa sinut, jatkuvasti solvaa sinua, saanut aikaan pelkotiloja lapsissasi, jopa jahdannut lapsiasi (lasten kokiessa niin), aiheuttanut terveyden heikentymistä perheessäsi, grillannut hiiligrillillä aivan tuuletusluukkusi alla, savuttanut grillillä tahallisesti, polttanut tupakkaa joka päivä 5-10min välein (ei koskaan töissä, lähes aina kotona viimeiset 10 vuotta) ja savu tunkeutuu asuntoosi, paukuttaa ja poraa seinää, lemmikki juoksee jatkuvasti vapaana ja kusee meidänkin pihaan (kissan pissa ei ole ihan vauvan pissan veroista), ruokkii luonnonvaraisia eläimiä järjestyssääntöjen vastaisesti, jne jne. Entä jos sinulla ei ole varaa muuttaa pois, vaikka käyt työssä?

Miltä tuntuisi, kun kukaan ja mikään ei auta? Miltä tuntuisi, kun oma voimat loppuu naapurin takia ja kaikki (erityisesti isännöitsijä) vain pyörittelee käsiään, että ei voi tehdä asialle mitään (vaikka useissa häiriköinneissä/asumiviihtymisen pilaamisessa/terveyshaittojen tuottamisessa on kyse järjestyssäännön rikkomisesta)? Tässä maassa apua saa monet ihmiset, mutta jostain syystä me olemme joutuneet vuosia kestämään tätä helvettiä, kun ilmeisestikin yhteiskunnasta syrjäytynyt naapuri terrorisoi perhe-elämäämme päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Muut naapurit eivät halua todistaa asiassa ja ilmeisimmin pelko seinänaapurin mahdollisesta reagoimisesta estää sen.

Arvoisa hallituksen puheenjohtaja, eikö teitä hävetä? Ei tarvitse hävetä, jos asia tulee tietoonne, mutta hävetkää, mikäli asialle ei mitään tehdä ja asia on tullut tietoonne.

Yhteystietoni saatte seuraavan sähköpostin kautta, kun yhteydenottaja itse on luotettavasti todennettavissa.

[email protected]

5

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Appelsiineja

Oletko saanut mitään vastausta tai apua tähän? Olisi kiva tietää. Itsekin asun saman yhtiön taloyhtiössä..

• etsikää-oikeus

Eikös tuollaisesta voi tehdä rikosilmoituksen?
      Rikos: ei hoida töitään?
      Kyllähän se on rikollista, jos joutuu pelkäämään jotakin omassa asuinympäristössä.
      Kannattaisi ainakin soittaa tai käydä kysymässä poliisilta, että miten asia voisi muuttua.
      Jos itse elää kunnolla, niin ei pitäisi olla mitään syytä pelkoihin muista ihmisistä.
      Jos on, niin se on vainoa, uhkailua, ahdistelua ja vastuullinen ihminen taas isännöitsijä tms on laiminlyönyt tehtävänsä.
      Rohkeasti vaan ajamaan omaa asiaanne. Neuvoa voi ainakin kysyä.
      Harvoin muut ajavat toisten asioita. Jokainen omaansa.

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma.

• isojeesusvalvoo

Jahas täältä löytyikin mielenkiintoinen teksti... eikö ole muuta tekemistä kun valehdella netissä?

SINUN se pitäisi hävetä. Et yhtään ajattele mitä OMA piinaamisesi on aiheuttanut. Narsismi on sairaus.

Mitä se raamattu taas sanookaan naapureista...

• Anonyymi

Ei Jouni Mykkäsella ollut aikaa vastata johtamansa vuokrakonsernin asukkaiden huoliin.
      Jouni lökäpöksy istui Tapiolan Stockan herkussa odottamassa kun venäläinen import Maria ns, vaimo oli etulemassa jonoissa,
      Tyypillinen v.........nen venakko.
      Tämä pari on toistensa klooneja sekä ulkoisesti että sisäisesti. Pääkallonaamoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe