Opetusluvan hinta nousee! Liikenne- ja viestintäministeriö on tänään jättänyt lakiehdotuksen kieltää Ratti.fi:n opetuslupaan perustuva ajo-opetus eli puolet halvempien ajokorttien myymisen uudessa kuljettajakoulutuksen lakiluonnoksessa. Ratti.fi on laskenut jo nyt autokoulujen hintoja jo satasilla!
Lisäksi opetuslupalaisille tulisi 4h pakollista teoriaopetusta heti aluksi autokoulussa. Lakimuutoksen oli avata sääntelyä ja markkinoita vaan nyt suojellaankin taas historiaa mukaillen autokoulujen liiketoimintaa.
Siis yli 3.000€ maksavat b-ajokortit ovat jäädäkseen!
Kerro, jaa ja näytä mielipiteesi!
Terveisin, Ratti.fi
nyt oplut rahastaa
Harmaatalous
2
172
Vastaukset
- Justjuuuuh
Ah. Suomi24. Tuo puolitotuuksien luvattu temmellyskenttä. Ei ole Ratti globaali miljardibisnes Hannu Valkosen lupauksista huolimatta. No tunnetustu tyhjät kattilat kolisee eniten.
- Ministeriö
Joko olet lukenut lakiehdotuksen kaikki 114 sivua? Kirjoituksesi perusteella et, koska katsantokantasi on hyvin suppea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530