Mistä jääkiekkomatsi netissä livenä ilmaiseksi ?

TarttisKatsoa

Sellainen sivusto, mihin ei tarvitse rekisteröityä ?

24

4742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryyppäjäiset.alkaa

suomi24. täällä saa parhaat selostukset.

• samaa.miettinyt

MTV3:kin on maksullinen, eikö tosiaan ilmaiseksi saa enää katsoa mistään lätkää? Luulis nyt kun ollaan jo 4 parhaan joukossa niin irtoais ilmaiset katsomiset?

• CaymanIslands

Aivan, Suomiko moderni valtio ? Ei tod.

• TarttisKatsoa

Siis netissä katsottavaa suoraa lähetystä haetaan. Olisiko tietoa jollakin ?

• EdistystäTosiaan

Ennen oli Sport Lemon tv - nyt sekin vaatii rekisteröitymisiä tms

• TarttisKatsoa

Kiitos sinulle, kokeillaan.

• Vaatikirjautumisen
        TarttisKatsoa kirjoitti:

Kiitos sinulle, kokeillaan.

Vaatii kirjautumisen.

• ensittentiedä

Mulla toimii ilman kirjautumisia ja muita ongelmia.

• Onnistuupi

• mtv3selle

pitää kirjautua mutta on ilmainen.

• tuskinpa

Onko? Ihanko totta?

• nokyllävain
        tuskinpa kirjoitti:

Onko? Ihanko totta?

katselin venäjä kanada matsia juuri hetki sitten eikä siihen muuta tarvita kuin sähköposti.

• YouTubessako
    • tsekkailkaas
    • Äärioikeistosairaus

Youtube ei näytä "maassasi" - Suomi alkaa olla ulkona kaikesta - sitä se äärioikeistosairaus teettää.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201705202200151884_pi.shtml

Suomiko moderni Pohjoismaa, demokratia ja oikeusvaltio - Ei näy edes MM- jääkiekko ilmaiseksi tv:stä, saati netistä !

• erttwtw
    • BryssäÄärioikealla

Eipä näy tuokaan - eikö tosiaan löydy nettisivustoa, josta voi katsoa suoraan livenä Suomi-Ruotsi MM-jääkiekkoa Suomessa ?

• kylläsiellä

mtv3 voi yhä katsoa ihan suorana kunhan luo tunnukset, mene vaikka telkku sivujen kautta ja koita.

• TarttisKatsoa

Radiosta voi kuunnella Novalta - Säälittävää, ettei Suomen kansa saa valtavilla Yle--verorahoilla, edes MM-jääkiekon otteluja nähdäkseen - Taisi mennä Rion humputteluun, Yle-vero.

• marjanpoimijat

Suomi hävii, et menetä mitään.

• katsausta

Erätauko, 3 - 1 sveduille

• Anonyymi

Jääkiekko on jo pitkään ollut herrojen laji enkä.meinaa maksaa latin latia siitä että lajia haluaisi seurata pitäkää tunkkinne ahneet toimijat teille tulee jäämään vielä luu vetäjän käteen kohta tätä kansallis urheilua ei ole vara enään harrastaa kuin hyvä tuloisten saatikka seurata onhan se hienoa kun jotain futsaalia tai pesäpalloa tulee välillä normi kanavilta

• Anonyymi

Alkoholi makeiset mättöruoka tv priorisointi Euroopan korkein verotus mitä jää huono tuloisen perheen nuorelle ?naru silmukka ja rikollisuus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe