Vapareiden jäsenmäärä

uteliasvaltionavunjakaja

Joko on vapareiden jäsenmäärä laskenut alle tuhannen?

12

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukana.siit

      Ei.

    • Jmantysalo

      Ei, mutta se on aivan liian pieni. Asiaa voi osaltaan parantaa täällä: vapaa-ajattelijat.fi/liity-jaseneksi

      • HienoIdea

        Tuo kehotus on järkevintä, mitä tällä sivustolla on aikoihin nähty. Suosittelen noudattamaan.


      • Hkröhöm
        HienoIdea kirjoitti:

        Tuo kehotus on järkevintä, mitä tällä sivustolla on aikoihin nähty. Suosittelen noudattamaan.

        Kaikella kunnioituksella: Sinulla on aika huono arvostelukyky.


    • Erotkaa..vapareista

      Ei vielä. Jokainen jäsen voi kantaa kortensa kekoon ja erota. Niin alle tuhanteen päästään nopeammin. Siihen suuntaan mennään joka tapuksessa. Hyvä niin.

      • HuonoIdea

        Lyhyeenpä ne järkevät kehotukset sitten loppuivat.


      • Erotkaa..vapareista
        HuonoIdea kirjoitti:

        Lyhyeenpä ne järkevät kehotukset sitten loppuivat.

        Sanopa muuta. Puhut tosiaan aika tyhmiä.


      • Erotkaa..vapareista kirjoitti:

        Sanopa muuta. Puhut tosiaan aika tyhmiä.

        Ihan tyhmää on olla liittymättä vapareihin, jos kannattaa vapareiden tavoitteita. Tietenkään kaikki eivät kannata, mutta sekin on tyhmää, että vastustaa ihmisoikeuksia.


      • Antiantiantivapari
        antiantivapari kirjoitti:

        Ihan tyhmää on olla liittymättä vapareihin, jos kannattaa vapareiden tavoitteita. Tietenkään kaikki eivät kannata, mutta sekin on tyhmää, että vastustaa ihmisoikeuksia.

        Jos vastustaa ihmisoikeuksia, kannattaa liittyä vapareihin. Vaparitkin vastustavat, vaikka valehtelevat muuta. Niin, jos kannattaa valehtelua, on myös syytä liittyä vapareihin.


      • antivalehtelija
        Antiantiantivapari kirjoitti:

        Jos vastustaa ihmisoikeuksia, kannattaa liittyä vapareihin. Vaparitkin vastustavat, vaikka valehtelevat muuta. Niin, jos kannattaa valehtelua, on myös syytä liittyä vapareihin.

        Valehtelet.


      • poikkeus.antivapareilta
        Antiantiantivapari kirjoitti:

        Jos vastustaa ihmisoikeuksia, kannattaa liittyä vapareihin. Vaparitkin vastustavat, vaikka valehtelevat muuta. Niin, jos kannattaa valehtelua, on myös syytä liittyä vapareihin.

        Antiantiantivapari = antivapari. Hatunnosto harvinaisen rehellisestä nimimerkistä.


      • Käsitteellisesti
        poikkeus.antivapareilta kirjoitti:

        Antiantiantivapari = antivapari. Hatunnosto harvinaisen rehellisestä nimimerkistä.

        Höpsis taas! Kyseessähän on antiantivaparin vastustaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe