Kertokaa heti. Tahdon tietää.
Kuke puukotti ja ketä
22
2515
Vastaukset
- ööppöö
niin,kukas puukotti,kuoli nainen,olikos minkä ikäinen ja millasta porukkaa.
- huhupuheita
Edellistä vaimoaankin ukko pieksi minkä kerkesi ja nyt napsahti oikein kunnolla
- Työtöntane
Joo eipä paljon haittaa vaikka onkin rikas tehtaanomistaja,ja virtain rikkaimpia
- Yyyttteee
Jep oli ajanut kalliin autonsa pakomatkalla vituks
- Gäsgai
Auton ,vai bemali ;)
- Kukex
Kuka tehtaan omistaja
- Tiedetään
Pontikkatehtaan johtaja
- Keittäjä2
Oliko missä päin Virtaita? Tietääkö kukaan.
- VeikkaanVaan
Oiskos Nallela mitään ?
- ryöstäjäMamupartio
Kohta kaikki mv lehdessä.
- Moralle
Johtajat ei asu nallelas,ookko nähullu.
- Taasparityötöntävähemmän
Jonkilainen kiinteistönhoitaja Nallelasta. Ruoveden lahja Virroille. Sukunimi sama kun eräällä kone ja kuljetuksella. Mielestäni nuo oli asunut joskus samassakin osoitteessa Martintie 4.
- Mistätietäisin
Kone ja kuljetus, niitähän on useampiakin. Yksi on L, yksi on S... ja mitä näitä nyt onkaan. Tekijän etunimi alkaa ilmeisesti M?
- anukk
S ..
- Huhujaliigguu
Ettei ois pjasga masa
- lurppa2
onkos mitään uutta...mikäs äijän nimi.
- Kuullunnaa
Tunnettu kukkarossa oleva hyypiö
- kuinkasensanois
Ei ilmeisesti kuitenkaan ole se kukkarossa asuva, joka asustaa Kotalassa?
- nuppila
se oli letti mainonen
Menkää kadulle juoruamaan, akat.
- Tezfw
Kuka uhri oli? Alkoiko T-kirjaimella?
- Kuullunnaa
Äs kirjaamella. . Sukunimi m. ....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162375
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752268- 1051097
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1241080Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2131020Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37880Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32794- 132790
- 43724