Uni talosta, isosta talosta, joka on aina

unitalostaisosta

unessani keskeneräinen. Tuo talon koko ihmetyttää, se on varmasti noin kolmen normaalin omakotitalon kokoinen, koska jossain unessani katsoin siitä yhtä osaa ja ajattelin, että minun perheeni mahtuu tähän osaan - mihin nuo muut osat on tarkoitettu.
Sama iso talo on ollut unissani jo useasti useamman vuoden ajan.. paikkaa ei unessa näytetä, olen aina unessani tuon talon sisällä ja aina siellä on paljen keskeneräistä.. uusi talo siis, jota rakennetaan..

Viimeinen unesi muutama yö sitten tuosta talosta oli sellainen, että sinne oli tuotu yhteen nurkkaan edesmenneen veljeni lesken tavarat.. häntä itseään siellä ei ollut, vain tavarat kasattunu yhteen nurkkaan ..

Milloinkaan unessani en ole asumassa tuossa talossa.. aina se on kesken ja joskus suunnittelen, että ketä pyydän tekemään sitä valmiiksi ja mistä hankitaan tarvittavia rakennustarvikkeita ja sisustustarvikkeita..

Onko elämässäni jäänyt siis käyttämättä paljon mahdollisuuksia, joita en ole koskaan käyttänyt..

1

2822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakotinen

Olen ymmärtänyt että talo/asunto unessa kuvastaa ihmisen omaa mieltä. Itse näen useasti unen avioerossa menetetystä keltaisesta omakotitalosta, joka oli unelmieni täyttymys. Unessa talo on aina todella iso, osa talosta on täynnä antiikkihuonekaluja, yläkerta. Pelkään sitä talon osaa siellä on jotain pelottavaa. Unessa haluan talon aina takaisin ja tunnen olevani onnellinen siellä, vaikka yläkertaa pelkään. Todellisuudessa talomme ei ollut kuin yksikerroksinen. Lapsena pelkäsin olla lapsuuden kodin olohuoneessa en tiedä miksi mutta tunne oli sama kuin unessa. Tai näen unta exäni nyksän nykyisestä kodista jossa en ole käynyt. Uni on aina onnellinen ja koti on kaunis ja siisti ja iso ja siellä tunnen olevani onnellinen ja on helppo hengittää, en tiedä mitä se tarkoittaa koska välit heihin ovat todella huonot, vihaan heitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3581
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1638
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1300
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      916
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      903
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      864
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe