unelmaako?

haisuliko

unelma ammatti? mikä se on? no varmaan lähihoitaja. itse olen ja en totisesti voi puhua unelma ammatista, joka päivä sairaiden ihmisten parissa pesen kakkoja pois pissa haisee kääntelen ja vääntelen viikonloput kiinni työpaikalla kun muu perhe kaipaisi minua, miten voin sanoa että UNELMA AMMATTI??!! joskus olen miettinyt tietävätkö nuoret mihin ryhtyvät kouluttautuessaan lähihoitajaksi eivät varmaankaan. mutta kyllä sen sitten myös huomaa tuolla työpaikalla ettei se ollutkaan sellaista UNELMAA!!

8

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koudari

kyllä ammattisi ei ole unelmaa!! pese paskoja

• Anonyymi

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

• hoijakkata

Niin, sen valitettavan selvästi näkee lähihoitajista, et sitä työtä tehdään vain pakon ja rahan edestä. Ennen oli kaikennnäköisiä testejä, onko sopiva alalle, vaan nyt pääsee kaikki, jotka vain ovat menossa tälle varmalle alalle, kun ei muuallekkaa pääse. ei tämä kyllä motivaatioita työhön kasvata ja kun vielä jos joku haluaa tehdä kunnolla työnsä, häntä syödään ulos talosta heti.

• UNELMAAMMATTI

UNELMA-AMMATTI

• empoilu

näin on ja joka paikassa valmistutaan lähihoitajaksi, mutta kyllä sen huomaa kun muutama vuosi nuori tuota työtä tekee niin jo halu opiskella toinen ammatti. ymmärrän kyllä unelma-ammatin tarkoituksen ei se ole tuo! ei saa olla liian hyvä,tuttavallinen sinua katsotaan kieroon ole vain "työmies"!

• ettäpäniin

Joka kerta vuodeosastolla vieraillessani hoitajat istuvat lasikopissa eikä ykskään ole nostanut koskaan kankkuaan ylös ja kysynyt millä asialla olen. Voin vierailla vaikka kolmekin tuntia niin ei käydä katsomassa edes ovella mitä potilaille kuuluu...näkee kyllä kuka tekee hoitotyötä sydämellään ja seulonta täytyisikin olla niin tarkka, että alalle ei pääsisi kuka vain. Kun hoitajan työ on hoitajasta itsestään rasittavaa ja vastenmielistä niin sen aistii jokainen potilas. Ihmettelen, että aina sanotaan, että on kiire, mutta lasikopissa ei näytä kiire vaivaavan. Toivoa vain täytyy ettei potilaat saa olla sitten turhautumisen kohteena. Täytyisi aina muistaa, että jos tuo vanhus olisi minun isä tai äiti, miten minä haluaisin, että vieras ihminen häntä hoitaa ja toimia itse sen mukaan.

• hohhoijakkaa

väsyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      265
      5283
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4271
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4251
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3660
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3657
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3475
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      32
      2810
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2576
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe