unelmaako?

haisuliko

unelma ammatti? mikä se on? no varmaan lähihoitaja. itse olen ja en totisesti voi puhua unelma ammatista, joka päivä sairaiden ihmisten parissa pesen kakkoja pois pissa haisee kääntelen ja vääntelen viikonloput kiinni työpaikalla kun muu perhe kaipaisi minua, miten voin sanoa että UNELMA AMMATTI??!! joskus olen miettinyt tietävätkö nuoret mihin ryhtyvät kouluttautuessaan lähihoitajaksi eivät varmaankaan. mutta kyllä sen sitten myös huomaa tuolla työpaikalla ettei se ollutkaan sellaista UNELMAA!!

8

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koudari

kyllä ammattisi ei ole unelmaa!! pese paskoja

• Anonyymi

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

• hoijakkata

Niin, sen valitettavan selvästi näkee lähihoitajista, et sitä työtä tehdään vain pakon ja rahan edestä. Ennen oli kaikennnäköisiä testejä, onko sopiva alalle, vaan nyt pääsee kaikki, jotka vain ovat menossa tälle varmalle alalle, kun ei muuallekkaa pääse. ei tämä kyllä motivaatioita työhön kasvata ja kun vielä jos joku haluaa tehdä kunnolla työnsä, häntä syödään ulos talosta heti.

• UNELMAAMMATTI

UNELMA-AMMATTI

• empoilu

näin on ja joka paikassa valmistutaan lähihoitajaksi, mutta kyllä sen huomaa kun muutama vuosi nuori tuota työtä tekee niin jo halu opiskella toinen ammatti. ymmärrän kyllä unelma-ammatin tarkoituksen ei se ole tuo! ei saa olla liian hyvä,tuttavallinen sinua katsotaan kieroon ole vain "työmies"!

• ettäpäniin

Joka kerta vuodeosastolla vieraillessani hoitajat istuvat lasikopissa eikä ykskään ole nostanut koskaan kankkuaan ylös ja kysynyt millä asialla olen. Voin vierailla vaikka kolmekin tuntia niin ei käydä katsomassa edes ovella mitä potilaille kuuluu...näkee kyllä kuka tekee hoitotyötä sydämellään ja seulonta täytyisikin olla niin tarkka, että alalle ei pääsisi kuka vain. Kun hoitajan työ on hoitajasta itsestään rasittavaa ja vastenmielistä niin sen aistii jokainen potilas. Ihmettelen, että aina sanotaan, että on kiire, mutta lasikopissa ei näytä kiire vaivaavan. Toivoa vain täytyy ettei potilaat saa olla sitten turhautumisen kohteena. Täytyisi aina muistaa, että jos tuo vanhus olisi minun isä tai äiti, miten minä haluaisin, että vieras ihminen häntä hoitaa ja toimia itse sen mukaan.

• hohhoijakkaa

väsyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2344
    2. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      37
      1928
    3. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      60
      1705
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      50
      1574
    5. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      50
      1571
    6. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      111
      1503
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1475
    8. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1413
    9. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      131
      1282
    10. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1254
    Aihe