Olen suunnittelemassa muuttoa Lintulammenkatu 5:een. Minkälainen asuinalue se on? Tietty taloja on paljon ja joukkoon mahtuu monenlaista asujaa. Mutta erityisesti Lintulammenkatu 5?
Lintulammenkatu 5
5
1235
Vastaukset
- yksasukas
Tervetulo! Asukkaita riittää moneen lähtöön. Asujamisto on hyvin heterogeenista ja kirjavaa. Oikeastaan aika mukavaa porukkaa. Paljon nuoria perheitä. Yhteisten tilojen sotkeminen ja rikkominen on ainoa asia joka kiukuttaa päivittäin. Sijainti on hyvä ja kaikki palvelut ovat lähellä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä "yksasukkaan" kanssa. Olen asunut Lintulammenkadulla jo 25 vuotta, enkä muuttaisi muualle Keravalla. Harvinaisen kauniit lehtevät puuistutukset kruunaavat kadun koko pituudeltaan ja tuovat viihtyisyyttä. Kun vielä saataisiin Keravalle takaisin kirjakauppa ja K-kenkä olisin ihan tyytyväinen.
- Anonyymi
oon asunut 20 vuotta..tyytyväien.tuo meidän kerho tila on luultavasti siisti.jokaisen tulis huolehtia pois omat sotkunsa.
- Anonyymi
Hyvä paikka asua. Asun lasten kanssa ja koen alueen ja kadun turvalliseksi. Toki tällä alueella asuu paljon ihmisiä, kun kerrostalojakin on todella paljon, ja luonnollisesti se tuo alueelle monenlaisia ihmisiä. Mutta pääsääntöisesti aivan tavallisia, jopa mukavia ihmisiä. Lapsiperheitä, eläkeläisiä, nuoria pariskuntia, yksinasujia. Monikulttuurista on, eikä se ole häirinnyt. Koskaan en ole pelännyt tällä kadulla. Lintulammenkatu viiden pyörävarasto vain on rosvojen suosiossa. Pyöriä varastettu PALJON!
Itse asunnoista, niin ihan ovat kivoja ja siistejä, riippuu toki vähän millaiseen kuntoon edellinen asukas sen on jättänyt. Isännöinti on toimivaa. Tervetuloa!- Anonyymi
Mielummin käyn tuollaiseen "kulttuuritarjontaan " ja sen mukana tuomiin lieveilmiöihin tutustumassa pelkästään ulkomailla ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2295131
- 413406
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352928Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412799- 252448
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682286Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192198Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311820Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411772Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.831438