Mitä vähemmän kysyn Herralta, sitä tyhmempiä mun ajatukset on. Miten ateistit olette ratkaisseet omalla kohdallanne tyhmien ajatusten ongelman?
tyhmien ajatusten ongelma
8
131
Vastaukset
- Botharz
Kokeilepa koulutusta ja muidenkin asioiden kuin Raamatun opiskelua., Sanovat, että ne usein toimivat. Viisauden alku on se, että tiedostaa oman tietämättömyytensä.
- kannattaakokeilla
Nimim. Botharz, Opiskelu tuottaa ateistisia eli tyhmiä ajatuksia. Halusin kuulla miten ateistit pääsette niistä eroon.
- TyhmyydenTiivistymä
" Opiskelu tuottaa ateistisia eli tyhmiä ajatuksia."
Juice runoili joskus: "Rima pysyy paikoillaan, kun riman alittaa" Taisi tuo lausahdus päästä suoraan bodiumille uskovien typerimpien väitteiden sarjassa.
- kannattaakokeilla
Nimim. Tyhmyydentiivistymä, Kaikki oppi eli opiskeltavat asiat hakevat merkityksensä kieroutuneesta shokin etsinnästä. Totuus sen sijaan tarjoaa suurta hupia ja iloa. Totuus on mahdollisimman suuresti kiistämättömiä asiaoita. Kaikki oppi on aina shokkioppia mutta totuus jää monesti varjoon vaikka se on suuri ilon tuoja. Jeesus on niin selvä totuus että sen shokkiarvo on pieni ja siksi vääristynyt persoonallisuus ei osaa antaa sille arvoa vaan pitää sitä jankuttamisena ja itsestäänselvyytenä.
Tyhmistä ajatuksista pääsee siten, ettei ajattele lainkaan. Suosittelen aloittajaa kokeilemaan. Lopputulos on ainakin nykyistä logiikkaansa parempi.
- kannattaakokeilla
Nimim. Diletanttidissitentti, Tottapuhut. Vähemmän ajattelua ja enemmän rukoilua. Toimii kaikilla ihmisillä positiivisella vaikutuksella.
- kannattaakokeilla
koska nämä rukousvastaukset Nämä kaikki "tarinat" sikiävät samoista lähteistä Grimmin satujen kera.
Tosin Amerikassa joku uskovaisrtyhmä kait pelkäsi lentämistä ja rukoili Jeesusta avauks "että lento onnistuisi" ja menkin se päin seiniä, oikein monikossa. Kyllä Jeesus on ihhhhhhhhhhhmeellinen!
- uskonpohjatontyhmyys
Ole kuule huoleti, sinä et ole vielä kertaakaan esittänyt tällä palstalla yhtään ainoaa järkevää, älykästä tai viisasta kommenttia. Vain toinen toistaan typerämpiä idioottimaisuuksia. Selvästikään herran kanssa keskustelu ei ole antanut sinulle muuta kuin pohjatonta tyhmyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510912
- 817323
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445364- 715227
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334113- 472968
- 362885
- 402390
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372219