tyhmien ajatusten ongelma

kannattaakokeilla

Mitä vähemmän kysyn Herralta, sitä tyhmempiä mun ajatukset on. Miten ateistit olette ratkaisseet omalla kohdallanne tyhmien ajatusten ongelman?

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Botharz

Kokeilepa koulutusta ja muidenkin asioiden kuin Raamatun opiskelua., Sanovat, että ne usein toimivat. Viisauden alku on se, että tiedostaa oman tietämättömyytensä.

• kannattaakokeilla

Nimim. Botharz, Opiskelu tuottaa ateistisia eli tyhmiä ajatuksia. Halusin kuulla miten ateistit pääsette niistä eroon.

• TyhmyydenTiivistymä

" Opiskelu tuottaa ateistisia eli tyhmiä ajatuksia."

Juice runoili joskus: "Rima pysyy paikoillaan, kun riman alittaa" Taisi tuo lausahdus päästä suoraan bodiumille uskovien typerimpien väitteiden sarjassa.

• kannattaakokeilla

Nimim. Tyhmyydentiivistymä, Kaikki oppi eli opiskeltavat asiat hakevat merkityksensä kieroutuneesta shokin etsinnästä. Totuus sen sijaan tarjoaa suurta hupia ja iloa. Totuus on mahdollisimman suuresti kiistämättömiä asiaoita. Kaikki oppi on aina shokkioppia mutta totuus jää monesti varjoon vaikka se on suuri ilon tuoja. Jeesus on niin selvä totuus että sen shokkiarvo on pieni ja siksi vääristynyt persoonallisuus ei osaa antaa sille arvoa vaan pitää sitä jankuttamisena ja itsestäänselvyytenä.

• Tyhmistä ajatuksista pääsee siten, ettei ajattele lainkaan. Suosittelen aloittajaa kokeilemaan. Lopputulos on ainakin nykyistä logiikkaansa parempi.

• kannattaakokeilla

Nimim. Diletanttidissitentti, Tottapuhut. Vähemmän ajattelua ja enemmän rukoilua. Toimii kaikilla ihmisillä positiivisella vaikutuksella.

• kannattaakokeilla

koska nämä rukousvastaukset Nämä kaikki "tarinat" sikiävät samoista lähteistä Grimmin satujen kera.
        Tosin Amerikassa joku uskovaisrtyhmä kait pelkäsi lentämistä ja rukoili Jeesusta avauks "että lento onnistuisi" ja menkin se päin seiniä, oikein monikossa. Kyllä Jeesus on ihhhhhhhhhhhmeellinen!

• uskonpohjatontyhmyys

Ole kuule huoleti, sinä et ole vielä kertaakaan esittänyt tällä palstalla yhtään ainoaa järkevää, älykästä tai viisasta kommenttia. Vain toinen toistaan typerämpiä idioottimaisuuksia. Selvästikään herran kanssa keskustelu ei ole antanut sinulle muuta kuin pohjatonta tyhmyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8246
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6395
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4851
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3294
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3002
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2829
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe