vuotanut julkisuuteen nyt MV- lehden kautta 136 sivua; nimet mainiten.
Poliisin tärkeimpiä tehtäviä onkin nyt..... yllätys:::: kuka on sivut julkistanut!
Tästä linkistä voitte lukea poliisiemme mädännäisyyden.
Tämän jälkeen ette luota enää virkavaltaamme, lukekaa salaiset osiot:
http://mvlehti.net/2017/05/21/vain-mv-lehdessa-aarnio-oikeudenkaynnin-salaiset-osat/
Ajojahti Ilja Janitskinia vastaan tulee saavuttamaan verikoiran raivon....
KRP on shokissa koska salaisia asiakirjoja on
5
199
Vastaukset 5
- gfgfgfgfgfgfgf
muualta häviää tää on jumalan suojeluksessa
Mv-lehti on pelkkä rasistinen roskaposti.
- TotuusVoittaa
MV- lehdestä voi olla kahta mieltä.
Globalistikommunistit sitä inhoavat.
Isänmaalliset sitä rakastavat.
Näitä paljastusasiakirjoja ette kuitenkaan muualta lue. TotuusVoittaa kirjoitti:
MV- lehdestä voi olla kahta mieltä.
Globalistikommunistit sitä inhoavat.
Isänmaalliset sitä rakastavat.
Näitä paljastusasiakirjoja ette kuitenkaan muualta lue.No enpä kuulu noihin kumpaankaan kategoriaan. MV-lehti on levittänyt todistetusti valheellista tietoa.
- nainenjokaeihaluatietääl
Koskahan salaisien kansioiden lukijat alkavat kuulumaan vainon kohteiksi?
Katolisen kirkon opeissa on kirjallisuusluettelo johon kunnon katolinen uskovainen ei saa kajota.
Kunnon uskovainen tottelee sellaisia kirkon asettamia kieltoja.
Alkaako lukijoiden keskuudessa läähättäjäsoittelut, oletko varmasti jättänyt salaiset kansiot omaan arvoonsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560