"Jos he olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat"

Yksi-usko

Tämä käy juuri nyt ja parasta aikaa toteen. Kivet huutavat evankeliumia ja ateistejakin tulee uskoon!

Luuk. 19:39
39 Muutamat fariseukset sanoivat väkijoukon keskeltä Jeesukselle: "Opettaja, kiellä opetuslapsiasi!" 40 Mutta Jeesus vastasi: "Minä sanon teille: jos he olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat."

Tässä sarjassa kerrotaan mm. siitä kuinka Israelin kivet kaivauksissa saivat vannoutuneen ateistin tulevan uskoon ja perustavan seurakunnan Samariaan.

http://www.tv7.fi/vod/series/41114/

Kiitos, rakas Jeesus! Kiitos ja ylistys olkoon Sinun nimellesi! Sinä olet Herrain Herra ja Kuningasten Kuningas! Sinun Sanasi ei koskaan katoa! Ei koskaan!

10

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periadventisti

      Nämä sinun hihhulointisi saavat ihmisiä kääntymään pois näiltä sivuilta. Ainakin minä jätän väliin aloituksesi. Ne aiheuttavat paitsi surkuhupaisaa hilpeyttä, myös ahdistusta.

      • Yksi-usko

        Mikähän siinä niin mahtaa ahdistaa? Totuusko? Sekö, että Raamattu pitää paikkansa? Sekö, että evoluutio-uskolla ei ole enää tieteellistä selkärankaa? Sekä, että fossiilit todistavatkin evolutistien kauhuksi luomisesta?

        Muuten, miksi valehtelit? Väitit, että jätät aloitukseni väliin, kuitenkin olet aloitustani kommentoimassa. Onko tämä mielestäsi aloituksen väliin jättämistä? Samalla logiikalla toimii evoluutio-usko. Huudetaan kiven kovaa evoluutio-uskon ilosanomaa, vaikka totuus on, että evoluutio-usko kipristelee kuoleman kourissa.


      • Periadventisti
        Yksi-usko kirjoitti:

        Mikähän siinä niin mahtaa ahdistaa? Totuusko? Sekö, että Raamattu pitää paikkansa? Sekö, että evoluutio-uskolla ei ole enää tieteellistä selkärankaa? Sekä, että fossiilit todistavatkin evolutistien kauhuksi luomisesta?

        Muuten, miksi valehtelit? Väitit, että jätät aloitukseni väliin, kuitenkin olet aloitustani kommentoimassa. Onko tämä mielestäsi aloituksen väliin jättämistä? Samalla logiikalla toimii evoluutio-usko. Huudetaan kiven kovaa evoluutio-uskon ilosanomaa, vaikka totuus on, että evoluutio-usko kipristelee kuoleman kourissa.

        Minä jätän... voidaan lukea futuurissakin..., joten en valehdellut. Sain vain tarpeekseni. Minä uskon luomiseen kuudessa kirjaimellisessa päivässä mutta en usko, että maapallolla olisi ollut elämää vain kuuttatuhatta vuotta. Olen korkeakoulutuksen saanut ja olet tottunut siihen, että tutkimustieto on vertaisarvioitua ja että tieteelliset lähteet esitetään väitteiden tueksi, joten minuun ei uppoa sinun perusteettomat vouhotuksesi.


      • Yksi-usko
        Periadventisti kirjoitti:

        Minä jätän... voidaan lukea futuurissakin..., joten en valehdellut. Sain vain tarpeekseni. Minä uskon luomiseen kuudessa kirjaimellisessa päivässä mutta en usko, että maapallolla olisi ollut elämää vain kuuttatuhatta vuotta. Olen korkeakoulutuksen saanut ja olet tottunut siihen, että tutkimustieto on vertaisarvioitua ja että tieteelliset lähteet esitetään väitteiden tueksi, joten minuun ei uppoa sinun perusteettomat vouhotuksesi.

        >>uskon luomiseen kuudessa kirjaimellisessa päivässä mutta en usko, että maapallolla olisi ollut elämää vain kuuttatuhatta vuotta>>

        Ok. Siis sen sortin kreationisti, että miljoonat ja miljardit vuodet tulevat ennen luomista. Jotkut ovat sitä mieltä, että ne ympätään luomispäivien väliin ja jotkut laittavat ne jälkeen. Ei niitä tartte laittaa mihinkään, kun niitä ei Raamatun ja tieteen mukaan ole. Nyt eletään vuotta 2017. Katso video alla.

        http://www.tv7.fi/vod/player/41133/


    • Rakas ystäväiseni, jos kuulet kivien huutavan olet pahasti psykoosissa ja myös jos näet niillä suut :) Ymmärrä tämä kivet eivät huuda, mutta geologista maantieteellistä tietoa voidaan saada ,jos halutaan ajoittaa maaplaneetan syntyhistoriaa. Saadaan tietoa myös asumuskulttuurista ja elämäntavoista kuten kuppikivetkin todistavat.

      • Yksi-usko

        Myönnän, että kivien huutaminen on ymmärrettävä vertauskuvallisesti. Mutta ymmärrän tuonkin Raamatun paikan nyt paremmin kuin koskaan. Jumala on kirjoittanut Raamatun myös maaperään. Tällä tarkoitan sitä, että arkeologiset kaivaukset tukevat Raamattua. Fossiilit tukevat Raamattua....


    • agnostikko2017

      Kivet eivät huuda,jos näin olisi, olisivat ihmiset pahasti psykoosissa. Ja vielä jos näkisivät kivillä suut. Mutta geologisesti eli maantieteellisestisekä minerologisesti voidaan saada tietoa asumiskulttuureista, ja elämäntavoista kuten kuppikivetkin osoittavat.

      • Nunneli

        Minä olen aina RAKASTANUT kiviä! Ihania, kauniita LUONNONKIVIÄ!
        Minulla on kirja kaikista kivistä - ei mistään teeskentelevistä jalokivista,
        vaan aidoista kivistä, kuten graniitista, gneissistä, joita meri on hionnut.
        Nautiskelen niistä ja varastan kaikki kauniit kivet, joita satun näkemään.
        Niitä on pihalla ja parhaat aarteet ovat sisällä. Ei vielä pankin lokerossa.
        Kivet ovat eläviä ystäviäni!


    • AGNOSTIKKO2017

      Kivet eivät huuda, ja jos näin olisi olisivat ihmiset pahasti psykoosissa, ja vielä jos näkisivät kivillä suut. Mutta minerologisesti, geologisesti voidaan saada tietoa maaplaneetan synnystä sekä ajoittaa asumiskulttuuria sekä saada tietoa elämäntavoista, kuten kuppikivetkin osoittavat

    • Kivi.oli.eväsleipä

      Eräällä amerikkalaöisella rouvalla oli myös kivi ohimossa. Mutta ei se kivi huutanut, vaan se joka oli kivestä saanut päähänsä, se huusi. Hän sekoili houreessaan aivovauriopotilaana.

      Alksis Kivi tosin huusi joskus. Olhan hän alkoholisti ja huuteli juovuspäissään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2211
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      64
      1866
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      143
      1516
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe