Varokaa S-Pankkia

K-kauppaonplussaa

S-Pankki pakotti ottamaan oman ryhmänsä pankkikortin, jotta saisin S-ryhmän bonukset.
Sen jälkeen alkoi tulla erilaisia maksuja kortin käytöstä, joten kortin käyttö tuli kalliiksi. Eli maksan siitä että saan bonukset - kiitos - ei kiitos.
Olen tyytyväinen Osuuspankin asiakas ja sillä tiellä jatkan. Irtisanoin suhteeni S-pankkiin ja
sitä myötä myös koko S-ryhmään. Onneksi on ihanat ja viihtyisät K-kaupat ja K-Plussan saa omalle tilille ihan ilmaiseksi. Ässämafia tässä maassa on jo muutenkin liikaa.

11

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lhku

      Mitä ihmeen maksuja sinulle on syntynyt siitä, että osuuskaupan asiakasomistajana käytät S-pankin "pankkikorttia" eli Visa Debit -korttia itse hyväksymiesi korttiehtojen mukaisesti?

      No joo, viittauksesi toiseen osuuskuntamuotoiseen pankkiryhmittymään kertoo selkeästi jutun juonen...

      • HalvinOn

        Se on varmaan Otto-automaateilla katsonut tilisaldoja ja nostellut pikkusummia usein. Kaikkien pankkien Otto-automaattinostot maksaa tietyn nostomäärän esim. 4 kerran jälkeen ja tiliotteen ottaminen/katsominen automaatilla maksaa myös. Nostot S-tililtä S-kauppojen kassalla ei maksa, eikä S-pankin Visa Electron tai verkkopankkitunnukset maksa mitään, muissa pankeissa nekin maksavat. Eikä S-pankin tilillä ole kuukausimaksua, esim. Nordea veloittaa jo pankkitilistä 2€/kk ja pankkikortista sekä verkkopankkitunnuksesta molemmista useamman euron kuukaudessa. Menee jo lähes 10€/kk niihin, päälle nostot ja tiliotteen katsominen automaatilla.


    • Mitkä.on.motiivit

      Aloittaja valehtelee. S-pankkikortin käytöstä ei tule mitään maksuja.

    • fdsk

      Ei siellä mitään pakotettu, vasta liityin asiakasomistajaksi itsekin. Ilmaisin selkeästi liittymiskaavakkeen kohdassa, että en halua S-pankin mitään muita toimintoja kuin etukortin, jolla saan bonuksia kerättyä S-pankin tilille.

    • PlussaInfo0

      'Olen tyytyväinen Osuuspankin asiakas ja sillä tiellä jatkan. Irtisanoin suhteeni S-pankkiin ja.sitä myötä myös koko S-ryhmään. Onneksi on ihanat ja viihtyisät K-kaupat ja K-Plussan saa omalle tilille ihan ilmaiseksi. Ässämafia tässä maassa on jo muutenkin liikaa.'.

      Onhan OP kortillesi upotettu Plussa korttikin jo? Plussa pisteet maksetaan nykyään Plussa pääkortille jossa ne voi hyödyntää maksamisen yhteydessä. Suoraan rahana ei saa enään ulos. Wanhat paperiset setelit kannattaa käyttää viellä kun voimassa.

    • Outoa. Mulla on s-pankissa tili ja siihen visa - ei kuluja. Taidat asua Porvoossa?

    • jyleäea

      Minä maksoin juuri google ostoksetn s-pankin luottokortilla. Ostoksen summa 3,69 ja maksettavaa 5,69 euroa. Jokaisessa laskussa tilinhoitopalkkio 2 euroa. No, mutta kortti ei maksa mitään - kunhan muistaa olla käyttämättä. =)

    • 9-7

      Kun maksaa luottokorttilaskun pois enen kuin lasku tulee ei mene tilinhoitopalkkiota

    • torvi-3

      Ex-vapaamuurari Juhani Julin taisi työskennellä koko työuransa S-ryhmässä.
      Onkohan S-ryhmä (Prismat yms) vapaamuurariuden kaupallinen pesäpaikka.

      • buffet

        Joo. Rapparit ovat saaneet sionisteilta opastusta rahan lisääntymiseen (rosvoamiseen). Rapparien monet asiat ovat kopioitu sionisteilta ja talmudista.
        Rapparit ovat sionistien talutusnarussa ja auttavat sinonistien velkaorjuutusasiassa.

        Lopussa sionistit ovat keränneet kaiken rahan ja ojentavat sen saapuvalle messiaalle. Näin he kuvittelevat. Mutta ........ messias tuli jo 2000 vuotta sitten


    • Hyväetmeneehyvin

      Jos nyt tarkoitat sitä asiakasomistaja korttia, mikä maksaa sen 100€? Niin sen saa takaisin siinä vaiheessa, kun suljet tilin.
      Sitten toiseksi meillä on vieressä citymarket, prisma ja lidl ja voin sanoa, että prisma on ylivoimaisesti halvin kauppa, koska saamme kuukausittain vielä bonukset päälle.
      Minä vaihdoin nordean n. 8euron tilistä S-pankin ilmaiseen tiliin, missä voin nostaa ja tallettaa käteistä milloin vain..ei ole ollut valittamista.
      Mutta luovu ihmeessä tilistä ja jatka K-kauppojen asiakkaana..tuskin se on keneltäkään pois, että haluat maksaa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3541
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2581
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1910
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1693
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      47
      1068
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      864
    Aihe