Sinä joka uskot jeesukseen. Minä olen syntinen ja sinä saat ottaa minulta vaikka vanhan 25000 tuhatta. Minä en voi sinulle mitään??? Sinä silloin olit voipa?? Mutta nyt???? Vittuilen sinulle saatanan uskovainen. Kyllä me joskus toisemme tunnemme?
Sinä se luulet : On siinä saatanan tyhmä kun ei alkanut painiin jeesus lapsien kanssa?
Hei mää olisin silloin hävinnyt??? Mutta nyt hei??????
En minä mitään???
helenatko
2
305
Vastaukset
- Ryyppypäällä
Kannattais varmaan nukkua yöllä, tai vain ryypätä muttei kirjoitella sekavia!
- Olevintärke
Ei sunkaan varmaan näitä hirmu hauskoja vinkkejä kannata jaella ihan joka palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189