MTV3 HD ei näy enää salaamattomana

585

Mtv3 tiedotti pari viikkoa sitten, että HD-kanavan salaus poistetaan. Viikonloppuna vielä näkyi, mutta eilen luki ruudussa "kanava salattu". Tämä siis DnaTv:n antenniverkossa.

9

2857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksaja

Telian kaapeliverkossa myös Sub ja AVA alkoivat näkyä HD:nä viikonloppuna. Tosin sitä piti ensin kysellä, että "mikä maksaa". Eikös DNA olekin kaikin puolin surkein operaattori.

• tyytyväinen_dna-asiakas

"Eikös DNA olekin kaikin puolin surkein operaattori. "

No EI TODELLAKAAN ole surkein! Itse olen tyytyväinen Dnan palveluihin!

• DNA.skeidaa

Operaattorit paremmuusjärjestyksessä; Elisa, Telia, DNA.

• tyytyväinen_dna-asiakas

Ja höpöhöpö! Toi on vaan sun mielipitees, itselläni paremmuusjärjestys on tämä: DNA, Elisa, Telia

• telia_on_surkein
        tyytyväinen_dna-asiakas kirjoitti:

Ja höpöhöpö! Toi on vaan sun mielipitees, itselläni paremmuusjärjestys on tämä: DNA, Elisa, Telia

Telia on kaikkein surkein

Yrittää koko ajan huonontaa yleistä palvelutasoa ja levittää sitä huononnusideologiaansa muillekin

• toteaja

DNA:n kanssa ei mitään ongelmia. Noista muista en tiedä. varmaan hyviä nekin.

• DNArahastaa

DNA tuki sivuilla lukee, että "MTV3 HD -kanava oli vapaakatselussa DNA:n kaapelitalouksissa ja antenniverkossa jääkiekon MM-kisojen ajan. Nyt kisojen päätyttyä kanavan katseluun vaaditaan jälleen DNA TV -kortti, jonka perushinta on 3,50 e/kk".

MTV3 kuitenkin ilmoitti tiedusteluihini että ovat vapauttaneet HD kanavat yleiseen katseluun, jos kanavat ei näy, asiaa pitää tiedustella operaattoriltasi. eli DNA yrittää rahastaa vapaasti näkyvillä kanavilla. Laittavatko kohta myös YLE HD-kanavat maksukortin taakse?

https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/mtv3hd-6qt7/

• rekyyli

DNA on maakuntien(kepulandian) asukkaiden yhtiö. Jotkut tyhmät kaupunkilaisetkin ovat siihen langenneet ja nyt maksavat extraa, mikä on niille oikein.

• raja_ahneudelle

MTV HD ei edelleenkän näy ilman että maksaa suojelurahaa DNA:lle TV-kortin kuukausimaksun muodossa. Nyt DNA on tekemässä valitusta YLE HD-kanavien kilpailutuksessa kun ei oma "tekniikka" kelpaa. Tarkoitus DNA:lla varmaan olisi laittaa YLE HD-kanavatkin tämän suojelumaksun alaisiksi. Ei ole DNA:n ahneudella näköjään mitään rajaa. Minä olen laittanut DNA:n kaikki palvelut boikottiin kunnes ilmaiset HD-kanavat alkavat näkymään ilman TV-korttimaksuja. Suosittelen kaikkia tekemään samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2300
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1890
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      77
      1682
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1436
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1234
    6. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1213
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1211
    8. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      43
      1147
    9. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1091
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      48