Mtv3 tiedotti pari viikkoa sitten, että HD-kanavan salaus poistetaan. Viikonloppuna vielä näkyi, mutta eilen luki ruudussa "kanava salattu". Tämä siis DnaTv:n antenniverkossa.
MTV3 HD ei näy enää salaamattomana
9
2857
Vastaukset
- Maksaja
Telian kaapeliverkossa myös Sub ja AVA alkoivat näkyä HD:nä viikonloppuna. Tosin sitä piti ensin kysellä, että "mikä maksaa". Eikös DNA olekin kaikin puolin surkein operaattori.
- tyytyväinen_dna-asiakas
"Eikös DNA olekin kaikin puolin surkein operaattori. "
No EI TODELLAKAAN ole surkein! Itse olen tyytyväinen Dnan palveluihin!
- DNA.skeidaa
Operaattorit paremmuusjärjestyksessä; Elisa, Telia, DNA.
- tyytyväinen_dna-asiakas
Ja höpöhöpö! Toi on vaan sun mielipitees, itselläni paremmuusjärjestys on tämä: DNA, Elisa, Telia
- telia_on_surkein
tyytyväinen_dna-asiakas kirjoitti:
Ja höpöhöpö! Toi on vaan sun mielipitees, itselläni paremmuusjärjestys on tämä: DNA, Elisa, Telia
Telia on kaikkein surkein
Yrittää koko ajan huonontaa yleistä palvelutasoa ja levittää sitä huononnusideologiaansa muillekin - toteaja
DNA:n kanssa ei mitään ongelmia. Noista muista en tiedä. varmaan hyviä nekin.
- DNArahastaa
DNA tuki sivuilla lukee, että "MTV3 HD -kanava oli vapaakatselussa DNA:n kaapelitalouksissa ja antenniverkossa jääkiekon MM-kisojen ajan. Nyt kisojen päätyttyä kanavan katseluun vaaditaan jälleen DNA TV -kortti, jonka perushinta on 3,50 e/kk".
MTV3 kuitenkin ilmoitti tiedusteluihini että ovat vapauttaneet HD kanavat yleiseen katseluun, jos kanavat ei näy, asiaa pitää tiedustella operaattoriltasi. eli DNA yrittää rahastaa vapaasti näkyvillä kanavilla. Laittavatko kohta myös YLE HD-kanavat maksukortin taakse?
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/mtv3hd-6qt7/ - rekyyli
DNA on maakuntien(kepulandian) asukkaiden yhtiö. Jotkut tyhmät kaupunkilaisetkin ovat siihen langenneet ja nyt maksavat extraa, mikä on niille oikein.
- raja_ahneudelle
MTV HD ei edelleenkän näy ilman että maksaa suojelurahaa DNA:lle TV-kortin kuukausimaksun muodossa. Nyt DNA on tekemässä valitusta YLE HD-kanavien kilpailutuksessa kun ei oma "tekniikka" kelpaa. Tarkoitus DNA:lla varmaan olisi laittaa YLE HD-kanavatkin tämän suojelumaksun alaisiksi. Ei ole DNA:n ahneudella näköjään mitään rajaa. Minä olen laittanut DNA:n kaikki palvelut boikottiin kunnes ilmaiset HD-kanavat alkavat näkymään ilman TV-korttimaksuja. Suosittelen kaikkia tekemään samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852300- 431890
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!771682- 761436
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261234- 481213
- 771211
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai431147- 591091
- 481088