Helatorstaina järjestetään kreationistinen kävelyretki Kaunissaareen. Mukaan vaan kaikki tosiuskovat. Varaa päälle kevyt varustus eikä kumisaappaita.
Perillä rukoushetki, makkaranpaistoa ja paluu veneellä. Myös mahdollisuus saunaan halukkaille.
Kreationistinen kävelyretki
13
186
Vastaukset
- Krisse_77
Eihän reitillä ole krokoja?
Tai (alku)meren hirviöitä? Se on ikävä loppu kretujen vetten päällä kävelylle, jos Leviatan tulee ja syö.
- näinsevaanmenee
Kannattaa tehdä ilmoitus pelastuslaitokselle jka meripelastusseuralle etteivät turhaan tule paikalle. Jos nimittäin joku tapahtumasta tietämätön ohikulkija sattuu ilmoittamaan tilanteesta viranomaisille.
- haaahahahahaha
Ei mutta tyhmiä ateisteja löytyy.
- Kyllä_naurattaa
haaahahahahaha kirjoitti:
Ei mutta tyhmiä ateisteja löytyy.
Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.
- njenjwenrj
Kyllä_naurattaa kirjoitti:
Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.
Fiksuus ei ole pelkästään aivoissa joilla laskea derivaattoja ja funktioita.
njenjwenrj kirjoitti:
Fiksuus ei ole pelkästään aivoissa joilla laskea derivaattoja ja funktioita.
Koska kretut ajattelee perseellään?
- njenjwenrj
utti kirjoitti:
Koska kretut ajattelee perseellään?
Jos ajattelisit itse et olisi tällä palstalla kretuilemassa.
njenjwenrj kirjoitti:
Jos ajattelisit itse et olisi tällä palstalla kretuilemassa.
Kretu ei näemmä edes tiedä mitä kretuilu tarkoittaa.
- njenjwenrj
KAipaat kretujen seuraa :D
- älyeiainahyvä
Kyllä_naurattaa kirjoitti:
Uusimmassa historia-lehden nettiliitteessä kerrotaan että natsisaksan johtoupseereilla oli keskivertoa korkeampi ÄO.
- NoMitenOn
No miten reissu meni? Pääsittekö perille kuivin jaloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487