Venäjän supervalta

AlekseiMakeevCankun

15

173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlekseiMakeevCankun
    • AlekseiMakeevCankun
    • IhmistenTavat

      Venäjä on kuin koko maailman vessa.

      Siellä venäläiset ovat kotonaan, jos oppisivat vihdoin javiimein pyyhkimään paperiin ja käymään porraskäytävien sijaan ihan wc:ssä, kuten ihmisetkin.

    • Bror-Erik1974ru

      Venäjä on todella suurvalta jonka pienenä naapurina ja historiallisen yhteyden luoman asemamme edullisuuden koko Suomen kansa tunnustaa.

      • Pienipaidatonmessias

        Jotkut osaavat mennä todella pitkälle syheröille kiemuroille ja tunnustavat naapurimaan paidattoman pienen miehen messiaakseen.


    • gadgagqhrh

      Minä rakastan Neuvostoliittoa, suomen on välittömästi liityttävä neuvostoliittoon ja sanoa ei näille suvakkihomonatsikommunisteille

      • OutolanVäkeä

        Venäjä on vaimon- ja lastenhakkaaja"miesten" onnela, kuten voimme trollien ulostulosta helposti päätellä.

        Outoja tapoja, outoja haluja, outoja seurauksia.


      • VaimonhakkaajienMaa

        Venäläiset miehet ovat niin venakoita, että tarvitsevat lainturvaa perheensä pieksijäispeijaisiin.


    • ImpotenssiRulaa

      Venäjä taitaa olla kyvyttömien märkä uni?

      • Bror-Erik1974odin

        ImpotenssiRulaa tunnusti ekana vaivansa,mutta eläpä huoli ollakaan. Venäjästä huolimatta monet kaltaisesi ovat päässeet ponnettomasta pinhuusistaan lääke-
        hoidon avulla joten pälkähäsi varmaan selviää lääkärisi käsittelyssä. Eiks niin?


      • HullujasiHorisetVenakko

        Venäjä haluaa olla suurvalta ja Venäjän trolli suuren alla?

        Taitaa molemmilla olla hullun houreet.


    • Putinomania

      Venäjä on mafiavaltio. Mafiavaltiolla tar­koitetaan, että rikollisjärjestöt ovat sulautuneet valtioon, jota johtaa kummisetä, Venäjällä presidentti Vladimir Putin. Kummisedän tehtävänä on taata koplansa rikastuminen, sovitella sisäpiirin kiistoja sekä suojella ­liigaansa uhilta ja kilpailulta.

      • VenäjäOnMafiaValtio

        Mafiosoilla on huonot tulevaisuuden ennusteet.


      • Bror-Erik1974odin

        Näin on mafiosoilla,mutta suuren ja mahtavan Venäjän ennusteisiin siulla ei riitä po-
        tentiaalia rääkymistä enempää. -Eiks näin olekin? :)


      • VenäjäOnMafiaValtio

        Venäjä on melkoisen heikosti pärjännyt suurvaltana.

        Venäjän ystävätkin ovat vain muita mafia- ja roistovaltioita, joiden hallitseva pieni klikki varastaa siekailematta köyhältä kansaltaan omiin ökyilyorgioihinsa vähäisetkin ruplat.

        Mutta pakko on Venäjän yrittää esittää uskottavaa, vaikka keinovalikoima ja osaamistaso ei riitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe