Kysymys valehtilijoille

Millaisissa asioissa pitää valehdella?
Kenelle sopii valehdella?
Miksi?

Voitteko luottaa kumppaniinne, jos itse valehtelette?

7

768

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖLMÖT!!

      Siis kaikki jotka vastaavat ovat valehtelijoita?
      EN valehtele kumppanilleni,ilmihän se kuitenkin tulee enemmin tai myöhemmin!

      • Uskoakseni täällä saa kuka tahansa osallistua mihin tahansa keskusteluun.

        Osoitin kysymykseni (kirjoitusvirheineen) valehtelijoille, koska haluaisin mielelläni kuulla lisää tästä kummallisesta tavasta, jonka luulin jo hävinneen (iso)vanhempiemme mukana. Silloinhan naiset sanoivat useinkin, että hyvältä mieheltä pitää peittää yksi silmä ja pahalta kaksi. Äidit vaativat lapsiltaan rehellisyyttä ja vaativat samaan aikaan heitä valehtelemaan isälleen.

        Itse taidan olla liian laiskakin valehtelemaan, koska silloin joutuisi keksimään uusia valheita vanhoja peitelläkseen. Enkä varmaan edes myöhemmin muistaisi, mitä olen kertonut.


      • Ulle
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        Uskoakseni täällä saa kuka tahansa osallistua mihin tahansa keskusteluun.

        Osoitin kysymykseni (kirjoitusvirheineen) valehtelijoille, koska haluaisin mielelläni kuulla lisää tästä kummallisesta tavasta, jonka luulin jo hävinneen (iso)vanhempiemme mukana. Silloinhan naiset sanoivat useinkin, että hyvältä mieheltä pitää peittää yksi silmä ja pahalta kaksi. Äidit vaativat lapsiltaan rehellisyyttä ja vaativat samaan aikaan heitä valehtelemaan isälleen.

        Itse taidan olla liian laiskakin valehtelemaan, koska silloin joutuisi keksimään uusia valheita vanhoja peitelläkseen. Enkä varmaan edes myöhemmin muistaisi, mitä olen kertonut.

        saattaa helposti unohtua.


    • Valehtelija

      Ns. valkoinen valhe sopii mihin tilanteeseen ja kenelle vain. Syyksi sopii tilanteen pelastaminen. En tietenkään luota kumppaniini, koska tiedän, että hänkin valehtelee samoin. Mitä väliä sillä on.

      • toinen valehtelija

        ja sitä paitsi aina ei tarvitse kertoa kaikkea, vaikka ei varsinaisesti valehtelisikaan.


    • Werneri

      nimittäin valehtelijoilta kysyä mitään. Vastaukseksi saa vain valeita.

      • Aija

        siispä ei kannata uskoa näitäkään juttuja. Siitä huolimatta valkoiset valheet hyväksyn ja "muistamattomuuden" (udeltaessa tapahtuneita asioita, joita en halua kertoa, sanon etten muista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe